Ohjeisiin ei kannata luottaa

kutoja.

Olen taas kymmenien vuosien tauon jälkeen alkanut kutomaan ja huomasin langoissa olevan virheellistä tietoa.
7 veljestä sukkalankaa ei kannata ohjeista huolimatta kutoa nelosen puikoilla, sillä niihin ei muodostu mitään jousitusta, vaan sukista tulee aivan lötköt.

Nyt oli uuteen raitalankaan merkattukin, että sukat pitääkin kutoa 3,5 puikoilla. Itse ostin suosiolla kolmosen puikot.

Kuka haluaa sukat?

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rimmir tänään

Juu kyllä ne verkkosukat olisivatkin aika seksikkäät :) ja kuitenkin lämpimät näin talvipakkasella.

• Onkos täysnailonista sukkalankaa olemassa? Antaisin jollekin tehtävän jos on... Villalangasta kudotut kuluu viikossa puhki vaikka en juuri kävelekään...

• on jo kasoittain....

7-veljestä on kestävää sukkalankaa, 75% villaa, 25% polyamidia.

Itse neulon 3½ no:n puikoilla.

• lapanen&töppönen

Teen aina sukat ja lapaset vähintään puolta numeroa, useimmiten numeroa pienemmillä puikoilla kuin on suositus vyötteessä. Näin on hyvä. Riippuu tietysti käsialasta mutta jokaiselle muotoutuu sellainen normaali, helposti kudottava tyyli ja tiukkuus. Ja bambupuikoilla nimenomaan.

• hyvähuomio

saman olen huomannut, kun teen pienemmillä puikoilla mitä ohjeessa, tulee myös kaunista neulosta, ja kädet ei kipeydy...

• kauniit sukat,ei kes

sain joululahjaksi villasukat.nyt olen niitä käytänyt tän kuun ,ja molemmat kantapäät on isoilla reijillä.eikö sukkien pitäis kestää vähä kauvemmin?

• Mummimuori

• kutoja.

Onko kantapäissä isommat silmukat, kuin muualla sukassa?

• Jaa... ehkä se on käsialasta kiinni? Joskus tein villasukat pienemmillä puikoilla, mutta ei ollut hyvät. Se ilma siinä välissä pitää lämpimänä, toimii kuin termospullo :) Liian tiheät ei lämmitä yhtä hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57