Ärsyttääkö sinua jos yläkerran naapurisi harjaa lumensa sinun parvekkeellesi kun olet juuri itse saanut parvekkeesi siivottua lumesta? Minua ärsyttää ja täällä päin se tuntuu olevan oikein tahallista.
Parvekkeella lumenluonti
8
290
Vastaukset
- Jusselius
Veikkaisin että Suomessa on aika vähän parvekkeita mistä lumet saa luotua alemmalle partsille.
Olisiko sinun aika ottaa iltapäivälääkkeesi?- f2ub1tch
Kysyppä siltä joka tän jeesuksen aikasen pienkerrostalon on rakentanut. Jonkun rakentajan älynväläys on ollut jättää noin 5 cm tyhjä väli parvekkeen lattian ja laidan väliin.
- Miksi luoda lunta?
Minä en koskaan luo lunta partsilta. Sulaa se sieltä sitten itsekseenkin, kun kevät joskus tulee. Ei luo tässä talossa moni muukaan.
- ei tule lunta
Eihän sinne tule kunta, ellei ole lasit leväällään.
- Parvekelasit..
Kaikilla ei ole niitä laseja.. Saattaahan sitä lunta tulla tuulen mukana alaparvekkeille, ja kyllähän se on tympeää jos itse on juuri tehnyt lumityöt..
- factaa
Asukkaan velvollisuus on luoda lumet, ettei kuorma kasva liian suureksi ja aiheuta vaurioita rakenteisiin.
- Waldiistabgehaun
En kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan, että partsille voisi kertyä sellaisia lumimassoja, että ne olisivat rakenteille vaaraksi. Olen sentään rakennusinssi, jolla on erinomainen mielikuvitus. Rakenteiden on kyllä kestettävä huomattavasti enemmän kuin yhden talven lumet.
- inssin suunnittelema
Waldiistabgehaun kirjoitti:
En kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan, että partsille voisi kertyä sellaisia lumimassoja, että ne olisivat rakenteille vaaraksi. Olen sentään rakennusinssi, jolla on erinomainen mielikuvitus. Rakenteiden on kyllä kestettävä huomattavasti enemmän kuin yhden talven lumet.
Meillä on jo kolmen talven lumet partsilla ja lisää tulee, halkeamia on näkyvissä ja pakkelit rapisseet alas. Ei sinna uskalla enää mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069