Parvekkeella lumenluonti

f2ub1tch

Ärsyttääkö sinua jos yläkerran naapurisi harjaa lumensa sinun parvekkeellesi kun olet juuri itse saanut parvekkeesi siivottua lumesta? Minua ärsyttää ja täällä päin se tuntuu olevan oikein tahallista.

8

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusselius

Veikkaisin että Suomessa on aika vähän parvekkeita mistä lumet saa luotua alemmalle partsille.

Olisiko sinun aika ottaa iltapäivälääkkeesi?

• f2ub1tch

Kysyppä siltä joka tän jeesuksen aikasen pienkerrostalon on rakentanut. Jonkun rakentajan älynväläys on ollut jättää noin 5 cm tyhjä väli parvekkeen lattian ja laidan väliin.

• Miksi luoda lunta?

Minä en koskaan luo lunta partsilta. Sulaa se sieltä sitten itsekseenkin, kun kevät joskus tulee. Ei luo tässä talossa moni muukaan.

• ei tule lunta

Eihän sinne tule kunta, ellei ole lasit leväällään.

• Parvekelasit..

Kaikilla ei ole niitä laseja.. Saattaahan sitä lunta tulla tuulen mukana alaparvekkeille, ja kyllähän se on tympeää jos itse on juuri tehnyt lumityöt..

• factaa

Asukkaan velvollisuus on luoda lumet, ettei kuorma kasva liian suureksi ja aiheuta vaurioita rakenteisiin.

• Waldiistabgehaun

En kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan, että partsille voisi kertyä sellaisia lumimassoja, että ne olisivat rakenteille vaaraksi. Olen sentään rakennusinssi, jolla on erinomainen mielikuvitus. Rakenteiden on kyllä kestettävä huomattavasti enemmän kuin yhden talven lumet.

• inssin suunnittelema
        Waldiistabgehaun kirjoitti:

En kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan, että partsille voisi kertyä sellaisia lumimassoja, että ne olisivat rakenteille vaaraksi. Olen sentään rakennusinssi, jolla on erinomainen mielikuvitus. Rakenteiden on kyllä kestettävä huomattavasti enemmän kuin yhden talven lumet.

Meillä on jo kolmen talven lumet partsilla ja lisää tulee, halkeamia on näkyvissä ja pakkelit rapisseet alas. Ei sinna uskalla enää mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe