olenko lyhyt
18v ja 171,5 cmn
poika171,5
6
103
Vastaukset
- fxk4891j4
Joo, et ole lyhyt.Olen itse 17v ja 172cm pitkä enkä luultavasti kasva enää.
- Guaranteen
Mitä väliä, vaikka olisit? Jotkin tytöt, kuten minä, pitävät lyhyistäkin pojista. Ja toisekseen, ei reilu 170 cm ole lyhyt! :)
Revi siitä, jos olisit 155 cm ja risat. - Someguy-_
Olisin NIIN tyytyväinen jos olisin pituisesi! Toivottavasti jonain päivänä olenkin.
T. 16 & 166 - Minä itse
Ehkä vähän,mutta älä stressaa. Oon 12 ja samanpituinen.
- TYTTELI171CM
Olet lyhyt. :/
- TomCrooze
Olet lyhyehkö,et lyhyt. Lyhyehköt miehet ovat huomattavasti seksikkäämpiä kuin pitkät ujopit miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525