Panelointi
Maalaus
Laminaati/parketi asennus
Tapetointi
Kylpuhuonet
Listoitus
Keittiöt
Erikoistyöt
Lasi välitilat
Yms
E&G Power 0449166445
[email protected]
Y-tunnus 2415250-0
Kodin Remontit Takutyöna
8
269
Vastaukset
- Suursmurffi
"Takutyö" kiinnostaa varmaan oravia :DDD
- soini
eestin poika etsii taas murtokohteita
- Huutelijat hei
Antaa firman mainostaa, jos kokee löytäneensä oikean kanavan. Ei ole pakko heti huudella :)
- ei taas
ja taas roskasakki koettaa myydä sekundapalveluja.
- .
Tää oli hauska mainos :)
- sananlasku
Sitä tikulla silmään, joka takua muistelee....
- mikäihmeALV
Tälläkin eesti firmalla on veroja maksmatta valtiolle yli 5000€..(Taloussanomat-protestilista)
Palkkaa eesti poika,palkkaa. Saat halvalla mutta ahneella on paskanen loppu.
Hyvä se on tehä halvalla kun ei edes alveja viitti tilittää.....Näin saadaan suomaliset kortistoon! - oskari20
Täysin ala-arvoista työnjälkeä kyseiseltä porukalta. Häivisi kuin pieru saharaan. Ilmeisesti veroja ja työnantajamaksuja maksamatta reippaasti. Jos haluat haaskata rahaa, käytä vaikka lottoamiseen mielummin kuin virolaisen rikollisuuden tukemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724114Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903531Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363259- 502745
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182269Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221952- 321943
- 201464
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121440Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321436