Olen ostamassa James 52 D yhdistelmäkaivuria vm -87, ajettu 9000 tuntia.
Onko jollakin kokemnusta kyseisestä laitteesta?
Mihin kyseisessä laitteessa kannattaa kiinnittää huomio. Vikapaikat.
Minkalainen se on koneena?
James 52 D
3
5120
Vastaukset
- kauhakille
Kaikin puolin käteenkäypä ja noilla tunneilla vielä riski kone. Kokemusta on James 52, 52D ja 52 D-4 koneista. Huolellinen yleissilmäys kannattaa luoda kaivupuomistoon ja etukuormaajaan onko miten paljon hitsailtu (runsas hitsailu kertoo kovasta käytöstä). Momentinmuuntimesta kannattaa kysellä onko ollut ongelmia tai onko vaihdettu. Tietysti koeajo jolla saa selvitettyä ettei ole ihan väjät paikat.
- MF Fermec
Englantilainen Massey Ferguson on Jameksen peruskone eli jos kokemusta massikan teollisuustraktoreista nii tietää pääpiirteittäin peruskoneen ominaisuudet ja mahdolliset vauriokohteet.
- Anonyymi
Kone on hyvä 52 D repeämiskohta polttoaine putken juuresta eteenpäin ja etukoprmain etuosasta rasvaa ja vaihtelee öljyjä homma toimii . Ja varaosia saa
erittäin hyvin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663