onko kokemuksia hotellista? meillä varattuna Penthouse Suite rajatulla merinäköalalla.
Sunprime Ocean Alanya Beach Suites & Spa
7
882
Vastaukset
- menossa
siis tää on tjäreborgin hotelli kleopatra rannalla.
- Matkailija
Olen menossa toukokuussa samaan hotelliin. Ainakin hotelli vaikuttaa siistiltä ja hienolta kuvastossa, mutta kaipailen muiden vieraiden kokemuksia. Tämä on ihan keskustassa ja myös rannalla joka on plussaa.
- lepolomalle aurinkoo
Hotelli ollut aiemmin nimellä SunPark Ocean, ja tällä nimellä googlaamalla löytyy todella positiivista palautetta ja kuvia. Itsekin menossa sinne elokuussa, vaikuttaa tosi mukavalta.
- syksyllä käynyt
Muuten kiva ja siisti hotelli mutta äänieristys heikko, naapurihuoneista ja käytäviltä kuului kaikki huoneeseen.
- Matkailija
Aivan ihania kuvia, kiitos! Kyllä varmasti olen tyytyväinen hotelliin. Olen miettinyt myös spa-osastolla vierailua ja jotain hoitoja. Nyt ainoana huolenaiheena on miten välttyä vatsataudilta tai ruokamyrkytykseltä. Vaikka eihän sitä oikein voi ennalta tietää, en ainakaan syö missään epämääräisen näköisissä paikoissa. Onko kokemuksia ruoan tasosta kyseisessä hotellissa tai ylipäänsä Alanyassa?
- lomaa odotellen
Tjärevborg lisännyt videon hotellista
http://www.tjareborg.fi/turkki/alanya/sunprime-ocean-alanya-beach
Hienolta näyttää. Onkohan joku ehtinyt käydä katsastamassa uuden/uusitun hotellin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872