Mennään helmikuun lopulla Eilatiin. Onnistuuko paikan päältä retkien varaaminen? Onko paljon erilaisia vaihtoehtoja ja paljonko maksavat? Kokemuksia retkistä?Tarkoituksena olisi siis käydä ihan päiväretkellä esim. Jerusalemissa ja Kuolleella merellä ja mahdollisesti Petrassa, Jordanian puolella. Tai entä omatoimiset vaihtoehdot esim. bussilla?
Retkiä Petraan / Jerusalemiin
1
223
Vastaukset
- #reissulainen#
Retkien varaukset on ainakin ennen onnistunut ihan paikanpäällä. Petraan kannattaa ensikertalaisen mennä järjestetyllä matkalla, joko paikallsen tai suomalaisen.
Kuolleellemerelle helppo mennä kansallisella bussifirman bussilla (Egged). Lähtö aamulla ja iltabussilla takas. Matkan hinta edullinen n. 20€ edestakas, Matkaa n. 200km. Jerusalemiinkin asti pääsee samalla bussilla, matka aika rankka yhden päivän aikana suorittaa. Jerusalemissa menee aikaa vaikka miten jos haluaa, ja matka on aika pitkä. Pikapyrähys tietenkin mahdollista jos siellä haluaa käydä.
Kamelisafareita tarjolla paikallisella yrittäjällä, retki Timnan erämää nähtävyyteen ihan mielenkiintoinen. (lomamatkat jo järjestänyt ennen). Omatoimatkat edullisia,koska bussit, taksit ja lennot tosi edullisia ja hinnat luotettavia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733343
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753117Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351685
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601608