Pakko purkaa tätä hirvittävää pahaa oloa johonkin! Mulla olisi 9.2. 4kk-kontrolli viimeisimmästä loop-konisaatiosta. Diagnoosina mulla oli adenokarsinooma in situ. Nyt tajusin, että mullahan on kuukautiset tuolloin. Soitin sairaalaan ja aikaa siirrettiin kahdella viikolla eteenpäin. Näin siis, jos kuukautiseni tulevat niin kuin yleensä tulevat. Mutta jos jostain syystä ne eivät tulekaan ajallaan, niin omilla toimillani olen siirtänyt kontrollia eteenpäin ja sitten se siirtyy vieläkin... En tiedä tajuaako kukaan tästä selostuksesta mitään, mutta ahdistaa vaan niin lujaa tuo kunnallisen puolen ruuhka. Jos et jostain syystä pääse määrättyyn kontrolliin, niin aika siirtyy eteenpäin usealla viikolla. Ja se ottaa kans ihan suunnattomasti päähän, että miksi täytyy olla tällainen tilanne, että kuukautiset estävät tutkimuksen... Suututtaa ja pelottaa tietty tulevan kontrollin tulokset. Painiiko kukaan samanlaisessa tilanteessa?
Ahdistusta kontrollista loop-konisaatioiden jälkeen
Eukrasia
1
76
Vastaukset
- jännitti se
Ihailen sitä, miten täsmälliset kuukautiset sinulla on.
Kyllä aikanaan ihmettelin, miten tässä taas käy kontrolliajan kanssa, kun kuukautiset tulivat milloin sattui. Onneksi sen vuodon takia yleensä oli helppo muuttaa aikaa ja sen uuden sai kohtuuajassa.
Sitten onneksi otin e-pillerit ehkäisyksi, eikä enää ollut kuukautisongelmaa, kun ne pystyi itse säätämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859