Millainen on Seure

köksää9

Hakee usein ruokapalvelutyöntekijöitä

6

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurekokki

      Mun mielestä Seure on toiminut tosi kivasti. Olen yhteensä 4 vuoden ajan tehnyt sen kautta töitä.
      Duuneja voi ottaa vastaan just tasan sen verran kuin haluaa tehdä, ei tarvitse selitellä, jos ei halua välillä. Kun olet Seuressa "sisällä", voit itte netistä katsoa avoimet kohteet ja ruksia itsellesi mieleisimmät. Niiden pituus voi vaihdella yhdestä päivästä useaan kuukauteenkin, tavallisin on kuitenkin noin viikon keikka.

      Voit myös tehdä sopimuksen, jonka puitteissa olet kuukausipalkkalainen, jolloin Seure maksaa kk-palkan, vaikkei keikkoja olisikaan ollut (aina on ollut!). Kuukausipalkkalaisena et kuitenkaan voi kieltäytyä tarjotuista kohteista (ilman lääkärintodistusta).

      Palkka on tullut aina tasan ajallaan - kunhan olen itse muistanut toimittaa Seurelle raportin tekemistäni töistä. Raportti on simppeli täyttää, tärkeää on muistaa pyytää allekirjoitus käymänsä paikan vastaavalta. Palkan suuruus on ok, sellaista keskiarvoa. Keikkahommissa lomarahat maksetaan tietty samantien.

      Tärkeä pointti on, että on tykättävä hypätä aina uusiin kohteisiin. Joudut tsekkailemaan osoitteet ja selvittämään reitit - näissä netti on hyvä apu osoite-, kartta ja liikenneyhteyshauissa.

      Duuni on osattava alkaa tehdä heittämällä aina uudessa paikassa, joten pikkuisen roheeta aloitekykyä on oltava. Mutta äkkiä siihen rutinoituu! :) - Jos tämä aprikoiduttaisi, kannattaa valita ensin paikkoja, joissa ei joudu olemaan yksin, silloin vakituiset auttavat alkuun. Viimeistään muutaman viikon päästä menee ihan coolisti minne vain yksinkin, samat cembalot ne on joka keittiössä.

      Ainoa juttu, johon itte joskus vähän kypsyin, oli jatkuva työvaatteiden pesu himassa lyhyiden keikkojen välillä. Senkin olisi voinut pienellä tsempillä hoitaa duunpaikoilla, kuljettamalla pestävän vaatekerran mukanaan seuraavaan paikkaan.

      Mä olen tehnyt Seuren kautta päiväkoti-keittiökeikkoja. Keittiöt tyypillisesti n. 50 - 100 aterian valmistusta (joka jakaantuu 3 - 7:ään ryhmään). n. 50 aterian keittiössä ollaan yksin, joskus niissä pk-apulainen auttaa tiskin kanssa. Tätä isommissa on tyypillisesti kokki ja rp-työntekijä. Kokki tekee ruoan, rp-tt salaatit ja kattaukset. Tiskit hoidetaan yleensä kimpassa.

      Ruoat ovat aamupala, lämmin lounasruoka ja iltapäivän välipala.

      Jos menet kokiksi, on ruoan valmistuksessa otettava huomioon lapsille sopivat seikat, kuten palakoko, ei liian maustettua (suolaa vain vähän), ei mielellään pelkkää valmisruokaa, jossa "liikaa" säilöntäaineita, yms. jne.

      Valmis reseptikirja, jossa raaka-ainetarve taulukot eri ruokailijamäärile.

      Tilaukset viikoittain tukkuun ja Valiolle.

      Juhlapyhien aikoihin joutuu tekemään jotain ekstraa ja joskus retkiä tms. varten pientä ekstraa.

      Oikein kivaa duunia ja mun tapauksessa Seure on toiminut aina joustavasti ja moitteettomasti. :) Mene konttorille Fredalle livenä kyselemään, saat tarkemman esittelyn.

      • hahahaha...

        PIKKU MAINOS !!!! Voit siellä seuren toimistolla olla varma että sieltä en tule töitä hakemaan!


      • seurekokki
        hahahaha... kirjoitti:

        PIKKU MAINOS !!!! Voit siellä seuren toimistolla olla varma että sieltä en tule töitä hakemaan!

        Ai. Mikset?


      • AS89

        Vaikuttaa uskomattomalta. Olen kuullut muutakin


    • Entinen58

      tietosi ovat vanhentuneita. Ei ole pitkiä sopimuksia tai töitä joka päivä. Noin myönteisiä kokemuksia ei minulla ole.

      • Tottamaar

        Ammattitaitoisille, luotettaville ja ahkerille löytyy töitä päivittäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe