Mistä kannattaisi tilata ammattimaiset nettisivut jossa olisi myös verkkokauppa ja pankkitunnuksilla maksu.
Kriteerinä ammattimaiset sivut, sekä alhainen kk maksu, itse avaus/teko hinta ei ole tärkeä, vaikka olisikin keskiarvoa korkeampi.
Olen katsellut googlen hakutuloksia mutta kuulisin mielellään muiden kokemuksista. Itsellä ei ole aikaa, kiinnostusta eikä taitoa tehdä itse eli se ei ole vaihtoehto.
Kiitos jo etukäteen.
Kotisivujen tilaus
L. kivikoska
1
162
Vastaukset
- Olbedesign
Hei,
Pahoitteluni ettei minulla ole kokemuksia muista tekijöistä tarjota, mutta rohkenen silti itse esittäytyä:
Yritykseni Olbedesign ( http://www.olbedesign.fi ) tarjoaa valmiita palvelupaketteja jotka mahdollisesti vastaavat tarpeitasi. Verkkokauppa toteutetaan erikseen. Myös pakettien kustomointi onnistuu tarvittaessa.
Ottaisin yhteyttä suoraan ja esittäytyisin paremmin, mutta viestissäsi ei ole yhteystietoja. Joten, jos palveluni täyttävät vaatimuksesi, ota yhteyttä ja keskustellaan asiasta tarkemmin.
Ystävällisin terveisin,
Olli Toivonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721