Mistä kannattaisi tilata ammattimaiset nettisivut jossa olisi myös verkkokauppa ja pankkitunnuksilla maksu.
Kriteerinä ammattimaiset sivut, sekä alhainen kk maksu, itse avaus/teko hinta ei ole tärkeä, vaikka olisikin keskiarvoa korkeampi.
Olen katsellut googlen hakutuloksia mutta kuulisin mielellään muiden kokemuksista. Itsellä ei ole aikaa, kiinnostusta eikä taitoa tehdä itse eli se ei ole vaihtoehto.
Kiitos jo etukäteen.
Kotisivujen tilaus
L. kivikoska
1
170
Vastaukset
- Olbedesign
Hei,
Pahoitteluni ettei minulla ole kokemuksia muista tekijöistä tarjota, mutta rohkenen silti itse esittäytyä:
Yritykseni Olbedesign ( http://www.olbedesign.fi ) tarjoaa valmiita palvelupaketteja jotka mahdollisesti vastaavat tarpeitasi. Verkkokauppa toteutetaan erikseen. Myös pakettien kustomointi onnistuu tarvittaessa.
Ottaisin yhteyttä suoraan ja esittäytyisin paremmin, mutta viestissäsi ei ole yhteystietoja. Joten, jos palveluni täyttävät vaatimuksesi, ota yhteyttä ja keskustellaan asiasta tarkemmin.
Ystävällisin terveisin,
Olli Toivonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931