Palkkani on puhtaana käteen kuukaudessa n. 397,70 en halua maksaa pankille ja luottokunnalle pienestä tilistäni yhtään tilinhoitomaksuja pk käyttömaksuja ,miten voin vaatia työnantajani maksamaan palkkani rahana periteisesti, Olen tehnyt työni moitteettomasti ja hyvin , mutta ei tulevaisuutta työelämässä , koska homman idea on ei vakinaisia eikä täysakaisia vaan töihin tavittaessa tunnin varotusajalla,
Haluan palkkani käteisenä Rahana
Ei tulevaisuutta suo
1
143
Vastaukset
- on varmaan muitakin
En ole näköjään ainoa "kituja" minulla vähän yli 420 e kk siitä 387e, vuokraan ja sähköön ,tätä kestänyt 3,5 vuotta töitä pätkissä. Noin 2 vuotta olen keräilyruokaa syönyt milloin myymälästä milloin ulkopuolelta, kun vähäiset säästöni loppuivat, nolottaa kertoa tätä netissäkin en ole kertonut kelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346