Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista?
Antalya DELPHIN DIVA
7
801
Vastaukset
- klapperi
Hei!!
Olimme toukokuussa -11 eka kerran Nazarin matkalla ja Delphin Divassa Antalyassa....
Kerrassaan UPEA hotelli,all inclusive kattoi kaiken ja palvelu ensiluokkaista.Ilmainen kyyti kaupungille, kunhan varasi matkan edell. pvänä, minibaari täytettiin päivittäin ja henkilökunta kivaa.
Mieheni loukkasi pikkusormensa pahasti vesipallossa ja ensiapu hotellilla ja kyyti yksit lääkäriasemalle keskustaan ambulanssilla jne järjestyi ilman mitään ongelmaa.
Lapsia ei ollut paljon, ei suomal eikä muitakaan, mutta heitä huomioitiin kivasti ja meidän 8v poika sai kavereita ihan hyvin.Tivoli illalla oli kiva lapsia ajatellen ja muutenkin joka ilta eril ohjelmaa amfiteatterissa.
Suosittelen pian varamaan matkan Divaan....meillä taas matka varattuna toukokuussa kyseiseen hotelliin. - antalyaan
Hei!
Nyt on 10pv omatoimimatka kesäkuuksi varattu Divaan. Lähdössä 2 aikuista ja kolme lasta. Hintaa tuli reilu 4000€ eli halvemmalla päästään kuin valmismatkalla :)
Nyt kun vielä jaksaisi odottaa useamman kuukauden... - Hyvää matkaa
Toukokuussa-11 olimme viikon matkalla Delphin Divassa. Ihana hotelli, siisti, hyvä palvelu. Super hyvä all inclusive, uima-altaallakin tuodaan juomat eteesi, rullaluistelevat tarjoilijat huolehtivat allastarjoilusta. Isot, puhtaat altaat, tilaa altailla löytyy aina. Meressä en uinut, mutta ranta viihtyisä ja hiekka puhdasta.Lastenallasalue erillään liukumäkineen ja illalla auki oleva tivolialue varmasti on lasten mieleen.Iltashowt olivat hyviä ja päivällä entertainment- tiimi järjestää kaikenlaista kilpailuohjelmaa. Allasjumppaan aina osallistun minäkin.
Hotellin ruokatarjonta on jotain aivan uskomattoman upeaa, valtavasti tarjontaa, upeasti esillä. Parasta mitä koskaan olen nähnyt ja maukasta.Matkustan 3 kertaa vuodessa all incl. hotelleissa Turkissa ja Kanariansaarilla, joten vertailukohtaa löytyy.
Tänä vuonna toukokuussa 6.5. vien poikani perheen mukanani ko. hotelliin.
Nazarin hotelleista Royal Wings, Royal Dragon ovat myöskin hyviä ja niitä myös suosittelen. Ruokatarjonta Delphin Divassa on ollut parasta.- Divaan
Mielenkiinnolla odotan matkaa toukokuussa kys. paikkaan. Ystäväperheeni suosituksesta matkaamme sinne 5-henkisen perheemme kanssa toukokuussa. Olen kuullut tästä paikasta vain pelkkää plussaa, enkä epäile, kunhan vain perheemme pysyy matkan terveenä ;).
- mexicon
Hei
Oltiin huhtikuun lopussa 2013 tuolla. Nyt kun uutta matkaa katsellaan niin kaikki muu tuntuu niin kalliilta ja huonolta. Hinta laatu oli Divassa huippua. Palvelu oli todella hyvää ja vaikka vielä siistimpiä ja uuudempia hotelleja on olemassa niin tuohon hintaan ei parempaa saa. - oispa kiva
Ohjattuja Jumppia Divassa?
Tietääkö tai muistaako kukaan onko Divassa ohjattuja jumppia? Yleensä Nazarin hotelleilla on ollut pilatesta, joogaa, stretchingiä ym ? Onko tietoa - esko3
Terve
Jostain englanninkielisestä keskustelusta löysin maininnan, että sisar-hotellien Imperialin ja Palacen uima-altaat ja liukumäet olisivat myös Divassa majailevien käytössä. Onko kellään tietoa tämän paikkansa pitävyydestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289