En haluakkaan naimisiin!

Sormus

Menin juuri kihloihin, mutta nyt häät lähestyvät, enkä haluakkaan naimisiin! Olen liian nuori sitoutumaan ja muutenkin tuntuu hirveän ahdistavalta. Ja tuntuu että tunteet ovat viilentyneet. En edes ymmärä, miksi suostuin kosintaan. Tuntuisi kamalan kylmältä sanoa vain, että häitä ei tule

6

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti seis

Sano se nyt. Parempi nyt kuin kutsujen lähdettyä. Parempi nyt kuin myöhemmin avioero.

Luuletko, että on joku lämmin tapa purkaa kihlaus?

• u l l i s

Hei!

istupa ihan rauhassa itseksesi miettimään, mitä sinä pelkäät ja mikä avioliitossa ahdistaa. Ota papereia ja kirjoita ajatuksesi, ne selkiävät siina samalla.

Puhu asiasta jonkun luotettavan ihmisen kanssa ensin. Sitten, jos oman pähkäilemisen ja järkevän ihmisen kanssa keskusteluasi olet vielä sitä mieltä, että avioliitto ahdistaa, puhu kumppanisi kanssa suoraan asiasta. Se on oikein teitä kumpaakin kohtaan.

Olet hankalassa tilanteessa. Älä jää siihen jumiin, puhu jonkun kanssa. etsi luotettva ihminen.
      Tsemiä!

• Tsemiä!

Olet hankalassa tilanteessa. Älä jää siihen jumiin, puhu jonkun kanssa. etsi luotettva ihminen.
      Tsemiä!

• Aikuinen35

Et ole valmis menemään naimisiin. Tunteesi kertovat tämän totuuden sinulle. Sinulla on nyt tosi vaikea tilanne, mutta mitään muuta vaihtoehtoa ei ole kun totuuden kertominen. Totuus saattaa aiheuttaa sen, että suhteenne katkeaa kokonaan.. sillä pakkien antaminen on niin iso juttu ennen häitä.

Jos et uskalla olla rehellinen, niin siitä ei seuraa mitään hyvää. Aika ikävä homma on ruveta heti häiden jälkeen hakemaan avioeroa. Ethän sinä sitä halua? Et ole maailman ainoa morsian, joka antaa rukkaset lähes alttarilla.

Tästä tilanteesta voit oppia sen, että ole aina rehellinen omille tunteillesi. Älä tee mitään sen takia, että saisit jonkun toisen hyväksyntää ja rakkautta.

• neitsyt82

Tee juuri siltä mitä Sinusta tuntuu. Et kadu!

• häät joskus

No olet kihloissa ja sillä siisti. Mutta vaikka se on lupaus avioliitosta, ei se ole lupaus avioliittopäivästä. Avioliiton voit silti solmia vaikka vasta viiden vuoden päästä, jos siltä tuntuu. Nauti kihlauksesta kun siihen ryhdyit äläkä mieti vielä hääpäivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22