miten....

joanna-95

miten pahoihin poikiin tehään vaikutus? tai siis semmosseisiin mopoonsa rassaaviin tupakoitsijiin? (:
itse olen aivan enkeli lapsi? no en enkeli mutten tupakoi/nuuskaa
asiallisia vastauksia otetaan vastaan.

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysiviis punanen lm

siis joo normaalist trollan tät palstaa mut siis mää oon tollanen mopoo rassava tupakoitsija kotkasta. mee niitten seuraa ja sit vaik opettelet jotai mopoist ja sellast. hanki niille hakija ja muutenki oot vaa oma ittes. sä teet vaikutuksen vaa olemal ona ittes

• €€€

Oijoi ku pärinäpete helty ja tuli puhumaan viisaita ja innostaa toista. Jos koiran haluut mee puhumaan toisille kaltaisilles räkänokille, tyttöä kunnioitetaan vaikkei sen annetakaan hyppiä omille silmille.

• Paha Poika

Pahat pojat ei polta tupakkaa, nuuskaa tai rassaa mopojansa.

Pahat pojat tajuaa sen, että alaikäinen saa kärystä ratista 120€ sakon, jota ei edes tarvitse maksaa... eli pahat pojat ajavat autolla iästä riippumatta.

Pahat pojat eivät myöskään yleisestä luulosta huolimatta pyöri missään 5-10 hengen porukoissa pätkimässä vanhuksia, vaan toimivat yksin... naisia ympärillä saattaa pyöriä useampiakin, joten ns. pahan pojan lutkaksi joutuu juuri sinunlaisesi kilti tyttö

• Ite en oo mikään pahis, tykkään kyllä rassailla mopoo mutta en polta tupakkaa enkä juo alkoholia. Ehkä varmaan kun oot oma ittesi, tosta tupakasta en osaa sanoa mitään mutta olet semmonen kun olet, esittämällä parisuhde ei tuu kyllä kestää pitkään kun todellisuudessa oletkin jotain muuta kun esität.

• rivo läppä toimii

Meet juttelemaan ja heität rivoa läppää niin saalis on valmiina.

• 4+8

no, mikä on sopivan rivoa läppää????????????????? :DDDDDD
      ettei tuu mitään O_____________________________o reaktioo...

• Mene kouluun tissit paljaana, niin varmasti saat heidän huomion.

Sitten huomaatkin, että sinua pannaan jokaiseen reikään mitä kehostasi löytyy, samanaikaisesti.

• kkkko

Yläaste ikäset pojat jotka kelaavat olevansa kovia (niinkuin toi eka kommentoija, wnb) ovat kyllä jo aikoja sitten bonganneet ne muijat keiden seurassa haluavat liikkua. Jos sä et oo saanu ees sitä upeaa mahollisuutta tutustua niihin, niin niitä ei kiinnosta ja nolaat ittes jos meet jotai "hihii mulla on teille hakis tiedossa, olen aikas pervo läpänheittäjä" -juttuu. Korkeintaa käyttää sua hyväks esim. juomien hakemises tms. ja oot yleinen naurunaihe.

• hhjhjj

Totta, mulle kerran tuli pari 15v kovista puhuun ja kysy että voinko ostaa niille tupakkaa, sanoin että kyllähän tuo käy ja ne anto mulle sitte 7€ ja sano että voin pitää loput rahat, minä menin ja ostin niille söpöille pojille kummallekkin oman dumle tikkarin yllätyksenä, kun ajattelin että varmaan he tikkareista pitävät enemmän, maistuvathan ne paremmiltakin =) mutta ei ne vissiin kovasti tykännykkään niistä kun annoin tikkarit, varmaan oli allergisia suklaalle, poika parat :(

• Miksi?

Ootkos ihan varma et haluut jonkun "kovispojan" nauru loppuu näissä jutuissa yleensä siinä kohtaa kun eka kohtaa meet heidän kaa sänkyyn. Huomaat huomenna olevasi jätetty ja "poikaystäväsi" on kehuskelemassa kavereilleen kuinka pääsi pukille. En ymmärrä mikä tyttöjä viehättää näissä koviksissa... Eikö sellainen normaali ja kiltti kelpaa.

• 65n7

Kelpaahan normaaleille tytöille normaali poika, mutta minusta tuntuu että aloittaja on vähän tällänen joka haluaa kokeilla erilaisia asioita, vähän villejäkin ;) Kiltti tyttö joka onkin loppujen lopuksi aika tuhma tyttö ;)

Itse tosin olen rauhallinen enkä haluaisi tyttöystäväkseni sellaista joka ihailee näitä pahiksia, en itsekkään katsele näitä pahis tyttöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe