Pitäisi ostaa pipodi. Minkä korkuiset kannattaa laittaa, mikä merkki jne?
Itse veikkaan että saa ne 30cm olla, kun suolla teeriä mm. metsästelee ja hirviä pellolta?
Pipodi?
10
745
Vastaukset
- Harris
Harris ,USA on kestävät ja nopeat käyttää.Helppo siirtää lintuaseesta hirvikivääriin.20 vuotta ollu itselläni käytössä.Korkeus teleskooppi jalat ulkona n.30cm
- vain metsästäjä
Harris hyvä, mut onkohan sama cal molempiin jahtimuotoihin ihan ok. Ettei mene suuritöiseksi. Korkeus selviää parhaiten testaamalla.
- Bolt
Mites panette ne kiinni. Varmaankin siitä kantoremmin kiinnikkeen reiästä?
Ei ainakaan piipusta kiinni. - Bolt
Niin ja eikös jalat pitäisi olal teleskoopimallia jotain 60-70 cm, jotta voi ampua istualtaan ruohikossa.
- Pöllöhaukka
Ei Harriskaan huono vaihtoehto ole, mutta itse suosittelen Oulun työstökeskuksen bipodia. Kahdessa kiväärissä käytössä. Harris on saanut väistyää niiden tilalta pienoiskivääriin.
- Pena X
Hahaha,'
hölmö oot ite. Arvostelee toisten kirjoitustaitoa, eikä tiedä termejä.
Se pitää olla tietenkin Bi-Pod. Ainakin korpraali Harris niittasi semmoisen kanssa talepaaneja yli kahteen kilometriin. Kaliiperi Lapua 338 Magnum.
http://bulletin.accurateshooter.com/2010/05/brit-sniper-makes-double-kill-at-1-54-miles-with-338-lapua-mag/- Pena X
Saattoi se kyllä olla Harrisonnikin.
- teeriukko
Laitoin CALDWELL-bipodin, jalat säädettävät 22-32cm. Kevyet, olisiko komposiittia? Kiinnitys kantohihnan reikään ja kantohihna bipodiin. Testasin viime syksynä suolla ja hyvin pelittivät. Suosittelen, katso googlesta tällä nimellä. Aseena cz 223 varmint snellarilla ja vaimentimella se 6-18 Leupolt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984