Tuossa kun seurailee tuota nyt guggenheim museo vai mikä lie homman esilletuloa.On varsinainen lypsylehmä,selvityksineen ja kustannusarvioineen.
Siinähän ei todella ole riskiä jos se noin kannatava homma on kuin sen esittelijät "povaavat" ottaisivat riskin itse ne jotka sitä tänne kaavailevat. Näytäisivät miten homma pelaa.
Kyllähän se on jo niin riskaapeli homma jos pitää pedata jo verovaroin tuet ja sun muut avustukset.Luulen että suurin osa Suomalaisista ei ole vielä edes näissä jo olevissa uudemmissa ,oopera,musiikkitalo ym.pääsyt käymään.Ja sitten kun asianosaisilla on mahdollisuus tuolla Helssingissä käydä ovat mainitut puljut kiinni,että se siitä.Elikkä taas ja edelleen pitäis jonkun edustuskerman paikkoja pystyttää joissa saisivat pippaloitaan pitää rintarottigilla viilettää lehtien palstoilla esitellä omahyväisyytään.
Yleensä nykyajan villitys on käyttää konsultia,kun ei oma kyky riitä.
Leikkisästi vois kysyä käytääkö ne konsultia makuuhuoneissansakkin.
Siis nämä ketkä aina tarvitsevat jonkun muun neuvon tai lausuman johonkin päätökseensä.
Selvityksen selvitystä
4
57
Vastaukset
- kuustone999
Näin on, olen samaa mieltä! Hyvä se on toisen rahoilla pelata, kun ei ole mahdollisuutta että tulee takkiin. Haiskahtaa palaneelta (jos nyt ei suorastaan lemua..). Toivottavasti ei mene kaupunginvaltuustolaisille läpi tämä naurettava pelleily.
Viisaita sanoja: http://blogit.iltalehti.fi/kalle-isokallio/2012/01/17/pelmu-ja-peloma/?ref=es - SS
Hiiteen koko Guggenheim.
Ei ole muuta kun jenkkijuutalaisten bisnestä. - 2392343
Miksi suomalaiset haluaa nuoleksia amerikkalaisuutta..??
Ei mee mun tajuntaan kyllä.
Miksei tehdä jotakin omaa tuollakin "rahalla" (rahalla, jota ei ole vielä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882