Multapa aseet ei lähtenyt taaskaan mihinkään.
Koska olen asiallinen, luotettava, rauhallinen, älykäs kansalainen, joka hoitaa hommansa.
Eikä naapurikaan tehnyt minusta perättömiä ilmiantoja, koska osaan tulla naapureideni kanssa toimeen!
Hyvää vuodenjatkoa vaan kaikille! Toivottavasti vuosi sujuu paremmin kuin edellinen.
Muistakaa että oma käytös ratkaisee, saako aseita pitää.
Aseet ei lähteneet
10
306
Vastaukset
- Tex Willer
Kaikista naapureista ei minkään lain mukaan tarvitse pitää.Mutta sitten kun tosiaan on näitä jotka koettavat tieten tahtoen rienata milloin mistäkin asiasta niin haastakaa oikeuteen.Olen 100% varma että aseenne saatte pitää ja kypsä naapurinne on vähän aikaa hiljaa.
- hyvä juutu
Usein riippuu myös vähän missä asuu. Kunnon kansalainen asuu hyvällä alueella, missä ei juuri huonoja hulluja naapureita.
perättömiä ilmiantoja tekevät naapurit, asuvat alueilla joissa ei kenelläkään pitäisi aseita edes olla. - Luulet vaan :)
No juu... Ei varmaan "reservinupseerilta" aseet lähteneet, koska ei niitä hänellä ole.
Muutenkin on kuitenkin nimimerkistään huolimatta sivariin vasta menossa ensi vuoden kutsuntojen jälkeen. - Veijarin Veli
Oot sä aika veijari :-)
- Oma moka kaikki
Itse asiassa töissä ei kannata olla, koska siellä voi joutua tekemisiin henkilön kanssa, joka tekee sinusta perättömän rikosilmoituksen ja haastaa sinut oikeuteen.
Se on ihan oma moka, jos menettää aseensa. Älkää hommatko minkäänlaisia ihmissuhteita älkääkä olko edes sukulaisten kanssa tekemisissä. Joku houkka niidenkin joukossa kuitenkin on. - ASE pelottaa
Onko teillä ASEITA?
Te olette siis ASEENOMISTAJIA ja näin ollen pelotatte muita ihmisiä.
Teidät tuomitaan laittomasta uhkauksesta ja menetätte aseenne.
Ks. Rikoslaki, laiton uhkaus.- Kannan ISOA ASETTA
HOUSUISSANI koko ajan.
Pelottaako? - :I
Kannan ISOA ASETTA kirjoitti:
HOUSUISSANI koko ajan.
Pelottaako?Joo.
- :(
:I kirjoitti:
Joo.
Raiskari.
- -
:( kirjoitti:
Raiskari.
Tässä asiassa on vinha perä:
Kohta nimittäin kielletään olemasta MIES. Kaikki merkit siitä ovat ilmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783