Olisi tarkoitus prätkämessuilla hieroa kauppaa kypäräpuhelimista, mutta näyttäisi myyjät olevan vähissä.
Onko kellään kokemuksia bluetooth puhelimista? Kiinnostaisi tietää käytön helppous, kuuluvuus ja akun kesto.
Nyt olisi kaksi mallia tähtäimessä, Scala Rider G4 ja Interphone F4.
Kypäräpuhelimet
5
3026
Vastaukset
- vakioveikkaus3
Integroidut parhaita. Nolan N104 ja ncom tai Schuberthin C3 ja Src.
- hohlk
Aika outoa yhdistää prätkäilyn vapaus johonkin josta pitää päästä eroon,eli siis muijan nalkutus.
Tossun alla?
Itse lähden aina customilla pois ja karkuun talven pakkoliitosta,katselmaan muita kauniita naisia.- kuracustom
Kyllä naviggaattorista on hyvä saada tiedot. Ebay.fi ja sieltä hakusanaksi intercom. Kiinan vehkeet maksaa jonkun 35 e. Scalalta on uusi g9, vanhaa kuraa ei kannata hankkia.
- mika2
kuracustom kirjoitti:
Kyllä naviggaattorista on hyvä saada tiedot. Ebay.fi ja sieltä hakusanaksi intercom. Kiinan vehkeet maksaa jonkun 35 e. Scalalta on uusi g9, vanhaa kuraa ei kannata hankkia.
Navigaattorin nalkutus on toiseksi pahinta heti muijan jälkeen;-).
- R1200RT
Itselläni on jo kolmas Interphone menossa,toimintavarmoja ja kuuluvuus hyvä,vastaaminen sen kun sanoo haloo ja soittaminen,kun sanot vaimo,niin soittaa automaattisesti vaimolle,jos sattuu hänelle olemaan asiaa,kaikille muistissa oleville,jotka puhelimeesi olet asettanut se soittaa ,kun nimen van sanot ja nokian navigaattorin ohjeetkin tulee todella hyvin ja musiikin hoitaa spotify ja kuuluu koko maassa todellakin hyvin ja edullisin taitaa olla,koska itse ostin ensin niitä 2 ja silloin maksoin yhteensä 230 euroa ja nyt komannen ostin,kun uusin kypärän,niin maksoin enään tinkaamalla 90 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713829- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006