Olisi tarkoitus prätkämessuilla hieroa kauppaa kypäräpuhelimista, mutta näyttäisi myyjät olevan vähissä.
Onko kellään kokemuksia bluetooth puhelimista? Kiinnostaisi tietää käytön helppous, kuuluvuus ja akun kesto.
Nyt olisi kaksi mallia tähtäimessä, Scala Rider G4 ja Interphone F4.
Kypäräpuhelimet
5
2875
Vastaukset
- vakioveikkaus3
Integroidut parhaita. Nolan N104 ja ncom tai Schuberthin C3 ja Src.
- hohlk
Aika outoa yhdistää prätkäilyn vapaus johonkin josta pitää päästä eroon,eli siis muijan nalkutus.
Tossun alla?
Itse lähden aina customilla pois ja karkuun talven pakkoliitosta,katselmaan muita kauniita naisia.- kuracustom
Kyllä naviggaattorista on hyvä saada tiedot. Ebay.fi ja sieltä hakusanaksi intercom. Kiinan vehkeet maksaa jonkun 35 e. Scalalta on uusi g9, vanhaa kuraa ei kannata hankkia.
- mika2
kuracustom kirjoitti:
Kyllä naviggaattorista on hyvä saada tiedot. Ebay.fi ja sieltä hakusanaksi intercom. Kiinan vehkeet maksaa jonkun 35 e. Scalalta on uusi g9, vanhaa kuraa ei kannata hankkia.
Navigaattorin nalkutus on toiseksi pahinta heti muijan jälkeen;-).
- R1200RT
Itselläni on jo kolmas Interphone menossa,toimintavarmoja ja kuuluvuus hyvä,vastaaminen sen kun sanoo haloo ja soittaminen,kun sanot vaimo,niin soittaa automaattisesti vaimolle,jos sattuu hänelle olemaan asiaa,kaikille muistissa oleville,jotka puhelimeesi olet asettanut se soittaa ,kun nimen van sanot ja nokian navigaattorin ohjeetkin tulee todella hyvin ja musiikin hoitaa spotify ja kuuluu koko maassa todellakin hyvin ja edullisin taitaa olla,koska itse ostin ensin niitä 2 ja silloin maksoin yhteensä 230 euroa ja nyt komannen ostin,kun uusin kypärän,niin maksoin enään tinkaamalla 90 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191