Kyssäri jäs.wcläinen

12+14

Oletteko edelleen luettuanne esitutkinta ja Oikeudenpäätöksen sitä mieltä jotta toiminta on rehellistä? Oli. nyt toivon jäsenten kannanottoja ei muiden kiitos.
t. jäsen.

11

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullaonjapysyy

Rehelllistä oli, mä saan pitää sukulaisten ja kavereiden rahat.

• samassa veneessä

>Rehelllistä oli, mä saan pitää sukulaisten ja kavereiden rahat.

Mun sukulaiset ja kaverit ovat sanoneet, että ei mulla ole heidän rahojaan, vaan he ovat ostaneet vapaaehtoisesti omalla riskillään niillä lisenssejä ja signaalijärjestelmän käyttöoikeutta ja jäsenmaksun Wincapitalta.

Jotkut raukat reppanat (ilmeisesti suolimurot) vain laulavat omia virsiään.

• einari no.2

tienauksella muutama on ainakin vakaasti sitä mieltä että hannu on ihan syytön ja toiminta on ollut tosi rehtiä, ja viran nomais rikolliset ovat todella pahoja.
      esim. nimimerkit jussa78, ilmankos, seita noin muutamia mainitakseni.

• byaaaoyäää

Ilkka pitkänen on selvittänyt asian.
        Vastaus ja perustelut löytyvät EOK:n sivuilta.

WC EI OLLUT OLLENKAAN RIKOS.

Jäljelle jää vain viranomaisten tekemät törkeät rikokset.

REPIKÄÄPÄ SIITÄ!!!!

• naplasirius.
        byaaaoyäää kirjoitti:

REPIKÄÄPÄ SIITÄ!!!!

--Vastaus ja perustelut löytyvät EOK:n sivuilta.--

oikeuslaitosta ei paljon eokin sivut kiinnosta sen enempää kuin evp. aasinajaja pätkäkään.

• ASDFGHJKRRTK
        byaaaoyäää kirjoitti:

REPIKÄÄPÄ SIITÄ!!!!

REPIKÄÄPÄ SIITÄ!!!!

JA VERONMAKSAJAT MAKSAVAT VIRANOMAISTEN KALLIIT TÖPPÄILYT, JA VIELÄ KILTISTI ILMAN MITÄÄN KRITIIKKIÄ

• 12+12
        ASDFGHJKRRTK kirjoitti:

REPIKÄÄPÄ SIITÄ!!!!

JA VERONMAKSAJAT MAKSAVAT VIRANOMAISTEN KALLIIT TÖPPÄILYT, JA VIELÄ KILTISTI ILMAN MITÄÄN KRITIIKKIÄ

" VERONMAKSAJAT MAKSAVAT VIRANOMAISTEN KALLIIT TÖPPÄILYT "
        Kukahan se töppäsi?

• Oikeuden päätoksestä käy ilmi että Kailajärvi ei kiistä capitalaisten sijoitusrahojen kierrättämistä jäsenten välillä.
      Ne jotka hankkivat riittävästi sijoituspääomaa saivat "kotiutuksia" enemmän kuin oma sijoitus.
      Kenellekään ei jaettu yli ansaitsemansa koska rahaa ei tullut mistään lisää.
      Kailajärvi ei oikedessa edes yrittänyt kertoa että rahaa olisi jostain ulkopuolelta tullut.
      Voitolla olevat eivät luonnolliseti näe mitään rikosta mutta häviöllä olevat ovat valitettavasti tehneet asiasta rikosilmoituksen.

• " Voitolla olevat eivät luonnolliseti näe mitään rikosta..."

Tämä on valitettava ja surullinen asia ja heijastelee hyvin tätä heti-mulle-nyt-yhteiskuntaamme. Se mikä on hyväksi minun lompakolleni, on hyvää,oikein ja laillista. Se on sitten parsan hailee, jos ne lompakossani olevat rahat on joltakin toiselta pois.

Homō hominī lupus est.

• 20+9

entäs "valuuttakauppias" jos vaikka sielä panama/sveitsissä olisikin Miljardi kassa! jota hkmakkara piilottelee siitä syystä että sitä ei ryöstetä krp/valtion taholta.Mielestäni täysin lookista, kun on hyvin verrannollista tähän aikaisempaan ryöstelyyn jäsenten tileiltä. näin olen kuullut.

ps, en minäkään hkmakkaran housuissa levittelisi rahoja kenellekkään ;) vaan tekeytyisin varattomaksi . kä kä kä kääää

• torpedo.

--ps, en minäkään hkmakkaran housuissa levittelisi rahoja kenellekkään ;) vaan tekeytyisin varattomaksi . kä kä kä kääää--

"varjot" seuraa selän takana loppuelämän, kä kä kä kääää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe