Usein viitataan mielisairauteen kun joku tiedostaa liskonaisii ja liskoisii-miehii, että ovatko mielisairaat jotenkin herkempiä kokemaan näiden olemassaolon ?
Lisäksi viitataan useasti mielisairauteen kun joku on kokenut ufosieppauksia, että ovatko tässä nyt ne mielisairaat herkempiä kokemaan maailmankaikkeuden muita siviliseissön ?
Voiko mielisairas tiedostaa liskoihmisiii ?
8
130
Vastaukset
- sairauden oireet
Ei, vaan mielisairaat kokevat mielisairauksien oireita (vaino, vakoilu, sieppaus, oudot olennot ympärillä) terveitä useammin.
- dr. a-probetus
mutsis on... ja sä oot tullu mutsis sieltä. Ei sieltä, ko "sieltä". Tekee susta...
- dr. mätriks
ei voi. sun kohtalo on olla täällä sätissä ikuisesti ja joka aamu vaan se sininen pilleri.
Hei!
No olen ollut aika paljon tekemisissä mielisairaiden kanssa ja jutellut myös sellaisista asioista joita he eivät lääkärilleen puhu. Ei ole tullut vastaan montaa joka on ufoista tai avaruusolennoista puhunut, he jotka ovat kuitenkin piirsivät minulle avaruusolentojaan yms. ja selostivat tarkkaan, minä en puhunut heille mitään muuta kuin että olen hyvin kiinnostunut heidän kokemastaan ja varsinkin avaruusolennoista.
Ei siellä liskoja ollut. Minä olen puhunut kontaktini kanssa näistä liskoista ja he sanovat että ei ole olemassa älykkäitä liskoja. Heidän kauko-ohjaus droidinsa(kyborgit) eli biologinen kone jossa yhdistyy elektroniikka ja mekaniikka saattaa muistuttaa joissain tapauksissa liskoja sillä ne on tehty erittäin kestäväviksi ja krokotiilin pinta on aika kestävää bioloogista ainetta. Mielisairaat eivät joudu sieppausuhreiksi sen useammin kuin muutkaan, mutta tervekin ihminen saattaa muuttua mielisairaaksi koettuaan jotain tällaista, ainakin väliaikaisesti. Itse en pidä itseäni mielisairaana koska kykenen normaaleihin asioihin ja hallitsen itse itseni.
Ajatellahan saa jokainen ihan mitä itse haluaa.
Jossain vaiheessa valvominen kontaktissa kävi kyllä aika rankaksi, mutta siitä toipui unella.
Matti- Ei todista.....
Moni kykenee elämään suht normaalisti ja hallitsee itsensä, mutta silti maailmankuva voi olla täysin harhainen. Takavuosina lennättimellä oli vanha akkuhuoltaja, joka aamuisin hätisteli pikku-ukot pois työkalupakkinsa päältä ja yksin ollessaan jutteli niille ummet lammet. Hoiti silti itsensä ja työnsäkin.
Minä en juttele yksinollessani enkä hätistele mitään olemattomia(=
Monella on eri käsitys harhoista.
Ufologiassa kontakti on yksi alue joka esiintyy monella ja on tunnustettu että näin on, tämä on sikäli kumma "harha" että ihmisiä voi parantaa sen avulla vain käskemällä parantaa itseeni yhteydessä olleen ihmisen. Ja yleensä sairaudet ovat olleet sellaisia että lääkäri ei ole voinut auttaa niissä.
Matti- Monenlaisia on....
Voitko näyttää yhtään paranemistapausta toteen?
Neuronitkin olivat avaruusveljien mukaan supernovista lähtöisin???
No tästä toteen näyttämisestä on ollut puhetta errojen kanssa jotka tietävät tieteellisen näytön hankkimisesta. Niin tässä olisi pitänyt mennä täydelliseen lääkärintarkastukseen ennen ja jälkeen parantamisen ja emme toimi tuollaisilla budjeteilla, niin on sitten jäänyt. On minulla yksi sähköpostinvaihto asiasta jonka parannettava on antanut luvan julkaista ja kertomus jonka saa myös julkaista mutta näiden laittaminen tänne 5000 merkin tilaan ei tule kysymykseen. Itseasiassa tuo todistelu ei ole edes minulle kovin tärkeääkään koska en markkinoi näitä.
Matti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731353
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121325Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171088- 21986
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45853- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65767- 40657
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652