hei, minulla jäi lasku maksamatta ja hoidin laskun kyllä nyt sitten. Kanavat vaan ei näy, ainut mikä näkyy on fakta, siinäkin vain tekstit. Maxi, discovery tms ei näy ollenkaan, tulee vain kanava on salattu blaa blaa blaa....olen koettanu ottaa kortin pois boxista ja virtajohdon, mutta ei auta. Missähän vika???
PlusTV
6
223
Vastaukset
- yhteys Plustv:hen
No mitä tästä opitte? Sen että jos käy tuollainen vahinko että laskun maksu viivästyy, niin oitis yhteys laskuttajaan, tässä tapauksessa Plustv:hen ja pahoittelut että laskun maksu on myöhässä. Ei ne sitä voi tietää että olet sen laskun maksanut joskin myöhässä. Ne luulee että olet sen jättänyt maksamatta ja siksi kanavat on katkolla.
- Heidi_91_)
Siis, tietenkin olen ollut yhteydessä plustvhen ja sieltä sanottiin, että kaikki on kunnossa! Siltikään ei näy, kun fakta ja siinäkin vain tekstit!
- dasfsdfasd
Hae nyt aluksi kanavat uudestaan ja katsotaan sitte.
- ex asiakas
Minulle kävi vastaavalla tavalla. Laskunmaksu myöhästyi ja maksettiin heti kun vastaan tuli, mutta kuitenkin kanavien katkaisusta tuli 70€:n lasku. Alkuperäinen lasku oli n.60€:a, joten aika kohtuutonta toimintaa.
PlusTV:n asiakaspalvelussa oli kyllä asiallista porukkaa, kun 45min jonottamisen jälkeen asiasta päästiin keskustelemaan.
Asia ei kyllä kuntoon tullut, mutta ottivat kyllä yhteyttä niinkuin sovittiin (pisteet siitä heille). Sähköpostilla lähetettyihin kysymyksiin sieltä ei vastata koskaan, kun ihmiset jonottaa puhelimessa, niin tulee fyrkkaa joka minuutista.
Asia on kesken edelleenkin, mutta minun asiakkuuteni PlusTV:n kanssa päättyy. On tämä niin törkeää riistoa alkuperäisiltä asiakkailta, jotka ovat olleet mukana alusta lähtien.
Onneksi on noita muita palveluntarjoajia olemassa...- 65
Minä laitoin sähköpostia,kun halusin vaihtaa koko paketin verrattomaan, on halvempi
niin sieltäpäin soitettiin ja sovittiin asia, sain vielä tarjoushinnalla.
- Oikku_63
Täällä katosi kanssa kanavat 19.1, viikko saatiin kanavia näkymään, eli ensimmäisen laskun eräpäiväkään ei ole vielä. Kortinlukijan takia laiton aiemmin sähköpostia ja vastasivat noin viikon kuluttua. Nyt taas viikko odotellaan kun just pistin uutta viestiä. Täälläkin faktan teksti näkyy, muuten ilmoittaa salatuista kanavista, käytin kortin ja lukijan pois, virrat katkaisin ja pistokkeen poistin muutamaksi minuutiksi, sen jälkeen hain kanavat uudelleen, ei auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251