Haltuumme joutui yli viisi vuotta sitten puurunkoinen, lasikuidutettu moottorivene, jossa oli myös etuhytti. Veneen pituus on 6,75 m ja leveys 2,25 m, se on erittäin hyvänmallinen ja saatujen tietojen mukaan merikelpoinen.
Moottorina veneessä on 2-sylinterinen Wickström-klassikko.
Koko veneen alueelta lasikuitupinta oli kiinni kämmenen kokoiselta alueelta. Olen poistanut vanhan lasikuitupinnoituksen, ajanut puhtaalle puupinnalle ja hytit on purettu. Veneen köli ja perä on täysin uusittu ja moottorivene on kolme vuotta sitten pinnoitettu kokonaisuudessaan uudestaan Keminmaassa Laurilan Asennus Oy:n tiloissa Ahti Söyringin valvonnassa. Siltä osin se on kuin uusi.
Veneen sisäpuoli on käsitelty tervan/pellavaöljyn/tärpätin seoksella. Veneeseen on tehty uudet teljut ja pari penkkiä.
Moottori on hajoitettu/tarkistettu ja laakeroitu - kasaamista vaille...
Olemme rakentaneet Kemin edustalla olevaan Selkäsaareen merihenkisen torpan ja pienen varastorakennuksen. Olemme itse ajatuksissamme muuttamassa venefilosofiaamme.
Tavoitteemme on hankkia asiallinen traileri, alumiini-, lasikuitu- tai muovivene perämoottoreineen. Viemme trailerilla veneen rantaan, luiskasta mereen ja merimatkan/saaressa käynnin jälkeen koko juttu takaisin pihalle. Se on meidän kannalta asiallisenhuoleton ratkaisumalli.
Avomoottorivene on tällä hetkellä siis viimeistelyä vaille.
Mikäli olet asiasta aidosti kiinnostunut, ota yhteyttä. Voin lähettää kuvia sähköpostiosoitteeseesi...
Myynnin rinnalla on varteenotettava vaihtoehto vaihto käypään tavaraan.
Hinta: 2.500,00
Yhteystiedot: [email protected]
O: Avomoottoriveneen viimeistely...
0
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363