Upeaa että Kokkolassa on huippuluokan uimahalli. Harmi vaan että kuntoutusallas on jatkuvasti ryhmien käytössä. Varmasti aiheellisia jumppia, mutta pitääkö niitä olla jatkuvalla syötöllä. Mielestäni lipunhinnasta pitäisi saada alennusta jos jokin/jotkin altaat ovat poissa käytöstä. Halliin vois rakentaa toisen samanmoisen altaan, jossa ei pidettäisi ryhmäliikuntaa. Onhan siellä tilaa.
Olen myös huomannut että hallissa monet pikkuasiat ovat rempallaan, ei taida olla varaa pitää huoltomiehiä. Hallivalvojat ovat kyllä ystävällisiä ja kahvio mitä mainioin.
VesiVeijari
6
442
Vastaukset
- MajakkaPiru
Se on kuule UGH miten inkkari sanoo, siitäpä juolahti muuten mieleen, että nämä vesijumppahihhulit ovat läpeensä punakoita, taitavat olla sukua.
- TOSIrealisti Kokkola
Olen esittänyt lukuisia muutoksia VesiVeijariin, mutta johtaja (Kaija Heinua) tyrmää kaiken. Miesten saunan lauteille olen esittänyt välikaidetta: Vastaus. Ei tule koska haittaa siivousta. Hyvänen aika. Kaide "holkkeihin" ja asia on sillä valmis. Alapenkkejä kaksi, toinen kiukaan viereen. Kiukaan reunoille kaide, josta saa "huonompijalkainenkin tukea "kiivetessään/palatessaan" lauteilta. Hälytinpainike oven viereen. Eli hälytys tarvittaessa valvojalle "painamalla nappia": sairaskohtaus, kaatuminen, ilkivalta, järjestyssääntöjen rikkomiset, kuten uimahousut päällä lauteilla yms.
Pefletit saunan oven ulkopuolelle, sillä saunassahan niitä tarvitaan eikä sisäkäytävällä.
Ja mikä tärkeintä: Paikallisradio, radio Keski-Pohjanmaa (EI ruotsin murretta olevaa) päälle koko halliin. Voisi kuunnella uimisen, vesijuoksun yms ohessa paikallisuutiset ja jopa "Perjantaiseuran palaverin" tarvittaessa. Kaiuttimien paikat paremmin. Esimerkiksi terapia-altaan vinokattoon ja porealtaiden pylväisiin. - 33
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Olen esittänyt lukuisia muutoksia VesiVeijariin, mutta johtaja (Kaija Heinua) tyrmää kaiken. Miesten saunan lauteille olen esittänyt välikaidetta: Vastaus. Ei tule koska haittaa siivousta. Hyvänen aika. Kaide "holkkeihin" ja asia on sillä valmis. Alapenkkejä kaksi, toinen kiukaan viereen. Kiukaan reunoille kaide, josta saa "huonompijalkainenkin tukea "kiivetessään/palatessaan" lauteilta. Hälytinpainike oven viereen. Eli hälytys tarvittaessa valvojalle "painamalla nappia": sairaskohtaus, kaatuminen, ilkivalta, järjestyssääntöjen rikkomiset, kuten uimahousut päällä lauteilla yms.
Pefletit saunan oven ulkopuolelle, sillä saunassahan niitä tarvitaan eikä sisäkäytävällä.
Ja mikä tärkeintä: Paikallisradio, radio Keski-Pohjanmaa (EI ruotsin murretta olevaa) päälle koko halliin. Voisi kuunnella uimisen, vesijuoksun yms ohessa paikallisuutiset ja jopa "Perjantaiseuran palaverin" tarvittaessa. Kaiuttimien paikat paremmin. Esimerkiksi terapia-altaan vinokattoon ja porealtaiden pylväisiin.Sepä se monesti on että ylpeydestään, "johtaja" tasoiset henkilöt ohittavat kernaasti muiden ideoinnit. Haluavat että he itse ovat kaiken saaneet aikaan ja että muut myös huomaavat sen.
Kaide asia on mielestäni ihan jees, muuta tuo hälytysnappi ei ole, kun sitä vintiöt painelisivat tuon tuostakin, mitä kummallimmisista syistä.
Nrj olis paljon parempi vaihtoehto, sieltä löytyy tilanteeseen sopivaa rytmikästä musiikkia. Radiossa olevat keskustelut vaativat keskittymistä, eikä sitä voi täysin kuunnella uimahallin harrastuksissa..
Jos radiouutisointi on pakko kuunnella vapaa-ajan harrastuksessakin, niin voi hankkia itselle vaikka sukellusta kestävän korvanappi systeemin. Mie oon nähny semmottisia. - Vetelin Lukio
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Ja mikä tärkeintä: Paikallisradio, radio Keski-Pohjanmaa (EI ruotsin murretta olevaa) päälle koko halliin. Voisi kuunnella uimisen, vesijuoksun yms ohessa paikallisuutiset ja jopa "Perjantaiseuran palaverin" tarvittaessa. Kaiuttimien paikat paremmin. Esimerkiksi terapia-altaan vinokattoon ja porealtaiden pylväisiin.Välilaude, että Tosirealisti saa lepuuttaa pallejaan itsekehuskelun lomassa, Hah,hah ja vielä kerran hah!
- Anonyymi
Vetelin Lukio kirjoitti:
Välilaude, että Tosirealisti saa lepuuttaa pallejaan itsekehuskelun lomassa, Hah,hah ja vielä kerran hah!
Eikös sillä porttikielto
- Werneri Vattunen
No perskeles, totta hitossa ne perfletit sinne saunan oven viereen. Vieläkös näitten rantaruohtalaisten jättämät pärskarpalot häirittee sitä saunomista ? niitä joutu aina aikasemmin klipata luunapilla kauemmas ettei tuu joku tartunta. Eip ole pitkään aikaan tullu käytyä VesiVeijarisku ei sitä int'naa molotusta jaksanu kuunnella minuuttiakaan ja sitte oli pakko lyödä jo nyrkillä lauteeseen, että sai ansaittua hiljaisuutta löylyjen ajan, tosin ne pakeni heti sen minuutin jälkeenku minä tulin saunaan löylyä viskomaan, ettei sen puoleen.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099