Olin juuri äsken yhteydessä Soneraan ja yritin avata itselleni mokkula-liittymää. Törkynen, ahne ja köyhän ihmisen hädänalaista tilaa jalkoihinsa polkeva Sonera pyysi 600e vakuusmaksua. Mistä tuollaisen rahan taion. Ja vielä Soneralle sen muka antaisin. Hup heijaa, kun erkki lennätteli euroleijaa.
Sonera kehtasi pyytää 600e vakuutta liittymän avaamisesta
6
444
Vastaukset
- 10
Joo minulta DNA pyysi 500 euron takuuta vaikka minulla on aikanaan ollut 200 euron vakuus heillä ja olen maksanut laskuni ajallaan.
No kyllähän yksittäinen firma saa pyytää mieleisensä vakuuden.- Pulloperseet
Tähänkin on yksi ratkaisu. Maksaa laskut ajoissa ja hoitaaa asiat niin tarvii vakuuksia maksella.
- hoitakaa asianne
Pulloperseet kirjoitti:
Tähänkin on yksi ratkaisu. Maksaa laskut ajoissa ja hoitaaa asiat niin tarvii vakuuksia maksella.
Vois jatkaa pulloperseet viestiin, että jos nyt on 30v ikänen, nii olis kannattu hoitaa asiat hyvin jo alaiikäisenä. Se tilanne, että operaattorit pyytää vakuuksia, nii ei muutu sekunnissa sen jälkeen ku heräät totuuteen.
Itseasiassa joskus on miettiny sitäkin, että miks operaattorit ei tarjoa edullisempaa liittymää myös meille luottotietoisille, jos me lätkästäs vaikka kahden vuoden maksut kerralla.
Tuntuu oudolle ku joskus törmää tuohon vakuusmaksuun, kun itse pystyy periaatteessa aukoo vaikka 10 liittymää kerralla heti auki. Vieras operaattori vedättää ratkaisuaan puoltoista viikkoa!
- sonera on paskaaaaa
Oikotie onneen:
1.Haistata kaikille vakuudenpyytäjäfirmoille piiiiiiitttkkääää V I T T U.
2.haistata vielä varmuuden vuoksi toisen kerran.
3.osta prepaid.Itse soittelin esim. gomobilella amerikkaan 30min puhelun noin 6-7€ kustannuksella.
Puhelinkustannukseni ovat noin 10-15€/KK maksimissaan jos tulee soiteltua paljon, kuukausimaksuja ei ole, eikä mitenkään voi tulla isompiakaan laskuja kun en lataa luuriin puheaikaa.Lataus käy netistä helposti, ja vissiin jollakin tekstiviestilläkin nykyään.
Ollut jo vuosia prepaid,salainen numero(ei soittele lehtimyyjät) ja täysin vapaa firmojen kytky/riisto hinnoista.
Prepaid on paras. - sdasdasda
muistaakseni 12 senttiä minuutti normi puhelut eli törkeen kallis
- tiedot kunnossa
ei mikää firma pyydä vakuuksia, jos asiakkaan luottotiedot on OK! Kukaa muu ei pysty luottotietoja pitää kunnossa ku ihminen itse.
Jos mun tarvis soittaa ameriikkaan, nii kyllä mä skypettäisin.
Ulkomaanliikenne on kallista. Mutta ainakin euroopan sisällä se tullee halpenemaan lähivuosien aikana asteittain.
Prepaidit ei ole muuta kuin leluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106