Olin juuri äsken yhteydessä Soneraan ja yritin avata itselleni mokkula-liittymää. Törkynen, ahne ja köyhän ihmisen hädänalaista tilaa jalkoihinsa polkeva Sonera pyysi 600e vakuusmaksua. Mistä tuollaisen rahan taion. Ja vielä Soneralle sen muka antaisin. Hup heijaa, kun erkki lennätteli euroleijaa.
Sonera kehtasi pyytää 600e vakuutta liittymän avaamisesta
6
432
Vastaukset
- 10
Joo minulta DNA pyysi 500 euron takuuta vaikka minulla on aikanaan ollut 200 euron vakuus heillä ja olen maksanut laskuni ajallaan.
No kyllähän yksittäinen firma saa pyytää mieleisensä vakuuden.- Pulloperseet
Tähänkin on yksi ratkaisu. Maksaa laskut ajoissa ja hoitaaa asiat niin tarvii vakuuksia maksella.
- hoitakaa asianne
Pulloperseet kirjoitti:
Tähänkin on yksi ratkaisu. Maksaa laskut ajoissa ja hoitaaa asiat niin tarvii vakuuksia maksella.
Vois jatkaa pulloperseet viestiin, että jos nyt on 30v ikänen, nii olis kannattu hoitaa asiat hyvin jo alaiikäisenä. Se tilanne, että operaattorit pyytää vakuuksia, nii ei muutu sekunnissa sen jälkeen ku heräät totuuteen.
Itseasiassa joskus on miettiny sitäkin, että miks operaattorit ei tarjoa edullisempaa liittymää myös meille luottotietoisille, jos me lätkästäs vaikka kahden vuoden maksut kerralla.
Tuntuu oudolle ku joskus törmää tuohon vakuusmaksuun, kun itse pystyy periaatteessa aukoo vaikka 10 liittymää kerralla heti auki. Vieras operaattori vedättää ratkaisuaan puoltoista viikkoa!
- sonera on paskaaaaa
Oikotie onneen:
1.Haistata kaikille vakuudenpyytäjäfirmoille piiiiiiitttkkääää V I T T U.
2.haistata vielä varmuuden vuoksi toisen kerran.
3.osta prepaid.Itse soittelin esim. gomobilella amerikkaan 30min puhelun noin 6-7€ kustannuksella.
Puhelinkustannukseni ovat noin 10-15€/KK maksimissaan jos tulee soiteltua paljon, kuukausimaksuja ei ole, eikä mitenkään voi tulla isompiakaan laskuja kun en lataa luuriin puheaikaa.Lataus käy netistä helposti, ja vissiin jollakin tekstiviestilläkin nykyään.
Ollut jo vuosia prepaid,salainen numero(ei soittele lehtimyyjät) ja täysin vapaa firmojen kytky/riisto hinnoista.
Prepaid on paras. - sdasdasda
muistaakseni 12 senttiä minuutti normi puhelut eli törkeen kallis
- tiedot kunnossa
ei mikää firma pyydä vakuuksia, jos asiakkaan luottotiedot on OK! Kukaa muu ei pysty luottotietoja pitää kunnossa ku ihminen itse.
Jos mun tarvis soittaa ameriikkaan, nii kyllä mä skypettäisin.
Ulkomaanliikenne on kallista. Mutta ainakin euroopan sisällä se tullee halpenemaan lähivuosien aikana asteittain.
Prepaidit ei ole muuta kuin leluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875