tätäkö tää ny onki?? =(

UUSPERHEEN SISKO

mä oon 13v. likka jolla on biologisia sisaruksia kaksi ja neljä sisaruspuolta (jotka ei oo sukua) nyt on sitten niin, että iskä ja sen vaimo johon nää mun sisaruspuoletkin kuuluu saa vauvan. ite asustelen iskän luona joka toinen viikko.. ja itse asiassa virallinen koti tää on vain mun kahella sisarus puolella. ne on 11v. kaksosia, toinen tyttö ja toinen poika. ne on mulle tärkeitä ja tykkään niistä, mutta..
Kuten arvata saattaa, niin se vauvahan on NIITTEN ÄITIN sisällä EI MUN ISKÄN.
(eihä se ois ees mahollista) kuiteski.. musta on hirveen ikävää, ku ootan sitä vauvaa ihan hirveesti ja sillee. eilen kuiteski tämä velipuoli sohvalla totes: älä kuule tuu lähelle mun äitii ja sen mahaa.. JA: älä koske sen mahaan, se on mun sisarus enemmän kun sun.. tällästä on esiintyny ennemminki vaa eri jutuista. kuulemma se on enemmän sen sisko ja se vauva tulee vihaamaan mua, ja se toivoo et siitä ei tuu missään tapaukses yhtä ruma ku mä. eihän mun pitäs välittää sen jutuista, mutta kuiteski. mulle tuli tosi paha olo, jotenkin sellanen HEI TAAS MÄ LUOVUTIN! itkettää ja haluisin et voisin olla myös iskän vaimon tyttö. se vauva syntyy ihan parin viikon sisällä.. mitä tästä tulee jos mä vaan pahotan mieltäni koko ajan tollasesta!!? mä vaan oon sellanen. JA TOTTA; mä en oo kertaakaan koittanu vauvamahaa.. siis ny. tänään iskän vaimo kyllä kysy et oisinko halunnu, mut mä vaan puistin päätäni ja menin rääkyy johki.pelkään myös et se käsittää tän jutun niin, etten haluis niille sitä vauvaa..

ELI JOS TEILLÄ OIS MULLE SELVIYTYMIS VINKKEJÄ NIIN KIITOS NIISTÄ JO ETUKÄTEEN!!

2

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amppa98

      Hei! Viisain neuvo taitaa olla, että ettet välittäisi, mutta uskon että se on hankalaa.. Jos haluat kokeilla vauvamahaa ja äitipuolellesi se käy nii kokeile ihmeessä! Älä anna jonkun "naperon" estää sitä, koska se ei ole veljeltäsi pois. Jos tulee sulle vielä ryppyilemään siitä nii sano että sisar se on sinullekkin tulossa, oli se sinulle enemmän tai vähemmän. Törkeän lapsellista touhua siltäkin.. Ja JOKAINEN on kaunis sisäisesti ellei myös sitten ulkoisestikkin. Älä anna velipuolesi pilata tälläistä hetkeä. Sun on parasta pistää vastaan, sillä jos jatkat "alistumista" tulee veljesi määräämään luultavasti joka tilanteessa sinua ja niinhän ei saa käydä. Jokainen päättää itse mitä valintoja tekee (ei tietenkää sillei näin alaikäisenä) ja sama koskee tulevaa sisarustasi. Tämä tekee itse valintansa kenestä pitää ja kenestä ei. Saattaa olla jopa, että uusi sisarrus ei pidäkkään veljestäsi yhtä paljoin kuin sinusta (: .

      Onnea sinulle. Etköhän sinä pärjää!

    • uusperheen sisko

      Kiitosta =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe