Mistä pojat tykkää?

miss.me

Kyllä. Tiedän että pojat tykkäävät erilaisista tytöistä, mutta onhan teillä kai nyt joku mieltymys?

Itse olen lantiolta leveä muuten aika laiha.

Tummanruskeat rintaan ulottuvan hiukset.

Tarkoitukseni ei ola iskeä ketään vaan kysyn ihan mielenkiinnosta!

Sanokaa mielipiteenne millaiesta pukeutumisesta tytöillä pidätte. Legginsseistä/lökäreistä jne.
Kertokaa millaisista hiustyyleistä pidätte jne.

Ei vittuilua kiitos :)

60

5743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sj

      Minun mieltymyksiä:

      Saa olla tavaraa kropassa, ei liika lihava, muttei kuitenkaan anorektikkomainen.

      Tummat hiukset ( punainen/ruskea ) ovat ehdottomia suosikkejani :3

      Saisi olla mahdollisimman rento pukeutuminen (lökärit jne). Antaa rennon ja iloisen vaikutelman. Eikä mitään heruheru vaatteita >_<

      Hiukset pitkät, kiinni yleensä vielä sexymmät ;)

      t. 15v poika :)

    • Lökärit on ihan rennon oloiset mutta olis niitä muotojakin kiva katella.

      Hiukset... auki tai poninhännällä. Nutturat sun muut ei niin kauheen kivoja ole. Ja kovin lyhyet hiusket ei myöskään minun mieleen.

    • sellasta juuu

      Eli siis pelkästään ulkonäöstä jos kysytään, niin tykkään tummista hiuksista, mutta muunkin väriset on ok, ihan sama minkä pituset, kunhan ei siili. EN tykkää mistään lökäreistä, ne on täysin tyylittömät ja antaa jotenkin huolimattoman vaikutelman. Mieluiten vaan tyylikkäät farkut ja joku kiva neule. Hameet on kans jees. Ei noi ole kuitenkaan mikään must, sillä persoonallisuus ei ole pahitteeksi ja persoonallinen tyylikin voi olla todella tyylikäs ja mielenkiintoinen.

    • Lyhyttukkainen ;)

      Mut onko hirmu paha jos tytöllä on lyhyet hiukset?! Ku kaikki sanoo et lyhyet hiukset on ihan hirveet..

      • Pojan mielipide

        Ei se mitenkään hirveetä oo imo. Joillekin tietty sopii ja toisille ei mut voihan nekin tosi kivalta näyttää. Kuhan ei oo siis ihan ihan lyhyet eli joku siili :P


      • ei paha ollenkaan

        Mun tyttöystävällä on sellaset aika lyhkäset ja ei se haittaa ollenkaan :) tokihan se menee niin että mikä itselle sopii parhaiten. Minulle aivan sama :)


      • Siilis
        Pojan mielipide kirjoitti:

        Ei se mitenkään hirveetä oo imo. Joillekin tietty sopii ja toisille ei mut voihan nekin tosi kivalta näyttää. Kuhan ei oo siis ihan ihan lyhyet eli joku siili :P

        Mut mitä jos likal on sivusiili tai molemmat puolet siilet, mut päältä ja takaa löytyy hiusta?
        Koska mul on poikahiukset ja sivusiili, ja suunnitelmana on molemmat puolet lyhyeks


      • Siilis
        Siilis kirjoitti:

        Mut mitä jos likal on sivusiili tai molemmat puolet siilet, mut päältä ja takaa löytyy hiusta?
        Koska mul on poikahiukset ja sivusiili, ja suunnitelmana on molemmat puolet lyhyeks

        Ja siis ikää löytyy multa 13v :DD


      • Anonyymi

        Mä oon 15v poika ja tota ei lyhyet hiukset ny maailman kauheimmat oo paitsi jos on pottatukka tai siili, et mun mielestä sellaset olkapäihin ylettyvät on iha minimi hiusten lyhyys, mut itte tykkään sellasista aik lailla perseesee ylettyvistä puna-oranssi-ruskea hiuksista. (Mun tyttiksel on sellaset perseesee ylettyvät ja sellaset punertavan oranssin ruskeet hiukset joissa on luonnostaa blondeja raitoja, ne on auki ihan sairaa sexyn näköset!!!)


    • FapFapFap..

      Jotain tommosta mikskä itteäs kuvailit

    • pojjjjjjkkken

      Mä tykkään että tyttö on sellanen sopusuhtanen. Ei tietenkään aina päde ulkonäkökriteerit. Olen tavannut todella ihania tyttöjä, jotka ovat vähän pullukoita, mutta ei niistä ole koskaan tullut mitään. Nyt seurustelen ihanan pojan kanssa kuitenkin..

    • Kysyn ihan mielenkiinosta että mitä mieltä ootte skeittari tytöistä? Ite skeittan ja käytän just niit pillejä välil cappeja ja hattuja sitte just nää sneakerit/skeittikengät jalkaa ja lautakainaloo nii miä sanotte?

    • Ölspark

      sj:n kanssa jaan saman mieltymyksen kropan suhteen. Laiha kinttuiset on major turn off mulle. Mustat hiukset ovat upeat, punaiset miellyttää myös silmää, ei väliä onko ne lyhyet, pitkät auki tai kiinni. Hillitty pukeutuminen on iso plussa.

    • gfdsadfghf

      Ohhoh.. oottepa tyhmiä materialisoituneita pikkukakaroita jotka rakastuvat ulkoiseen ei sisäiseen. sanon vaan, ootte liian pinnallisia.

      • potari

        Ei oo tainnu tulla pitkään aikaan pillua?


      • namiami

        Puhutaan vain mieltymyksistä, ei siitä minkälainen pitäisi pilkulleen olla. :o


    • mies_vm86_

      Kuulkaas nyt tytöt. Kyllä ne pojat teitä katselevat kun olette vain ihania. Se riittää. Ei rintojen tai lantion koolla ole väliä, varsinkin jos itse on itseensä suht koht tyytyväinen.

      • mikfke,e,dkdkd

        paskapuhetta, ulkonäkö kaiken a ja o. Blondi ja hyvä perse ja naama. Luonne pitää olla vähintään ok, ja ei saa olla pihtari


    • 80,89

      mua kiinostaa kyl eniten hevari tytöt.

      17v poika

      • 34'

        se on kyl kiva et jaksat ilmoittaa tän saman asian jokases aihees


    • IhaVituHevari

      En kyl muijjaa bongaillessa pahemmin ulkonäköön kato. Luonne ja persoona tärkein. Hyvän näkönen muijja on tietenkin extraa mutta ei tärkeetä. Mut hevari sen olla pitää. Jos musiikki maku ei kohtaa ni ei juttu kovin pitkälle kestä. Ittelle ku musiikki on tosi tärkeetä. Ensimäinen riita tulee jo siinä ku musiikkia kuuntelee jos toinen ei diggaa..

      Ite oon 17v jätkä ja tyyliltäni thrash metalisti.

      Ps. Just My Opinion. Että äläpä tule tähän itkemään.

      • \m/

        Pitäskö sen tytön olla ihan 100% hevari ?
        Ite nimittäin kuuntelen kaikkee musaa ja heviäkin tulee kuunneltua, hevipojat on aina ollu jotenkin mieleen varsinkin jos on ne upeet pitkät hiukset!(en oo menos letittää niitä)
        Ite siis oon saman ikänen tyttö, en pukeudu mihinkään erityiseen tyyliin mut nahkatakki on melko vakio ja hiusväri tykkää muuttua aina blondista,punaseks ja mustasta shokkiväreihin. Selvällä suomenkielellä oon hukassa :D


      • IhaVituHevari
        \m/ kirjoitti:

        Pitäskö sen tytön olla ihan 100% hevari ?
        Ite nimittäin kuuntelen kaikkee musaa ja heviäkin tulee kuunneltua, hevipojat on aina ollu jotenkin mieleen varsinkin jos on ne upeet pitkät hiukset!(en oo menos letittää niitä)
        Ite siis oon saman ikänen tyttö, en pukeudu mihinkään erityiseen tyyliin mut nahkatakki on melko vakio ja hiusväri tykkää muuttua aina blondista,punaseks ja mustasta shokkiväreihin. Selvällä suomenkielellä oon hukassa :D

        Ei ny mikää 100% hevari tarvi olla mut sellanen joka jaksaa oikeesti kuunnella samantyylistä musaa vaikka koko päivän.:)


      • hevarityttö
        IhaVituHevari kirjoitti:

        Ei ny mikää 100% hevari tarvi olla mut sellanen joka jaksaa oikeesti kuunnella samantyylistä musaa vaikka koko päivän.:)

        Mistä musiikistä sä sit tykkäät ? Mulle menee melkei kaikki :) Jos suosikit pitäis valita nii kait trash ja alternative metal.


      • IhaVituHevari
        hevarityttö kirjoitti:

        Mistä musiikistä sä sit tykkäät ? Mulle menee melkei kaikki :) Jos suosikit pitäis valita nii kait trash ja alternative metal.

        Thrash, Speed ja Power metal:)


    • 17v

      "Itse olen lantiolta leveä muuten aika laiha.

      Tummanruskeat rintaan ulottuvan hiukset. "

      uuh

      • tytöö14

        Kelpaisinko mä?

        Tiimalasi vartalo mitat 95/60/95
        Maantienruskee poikatukka
        Vähän pisamia poskipäissä
        Raskaat silmäluomet
        En meikkaa
        Sileä finnitön iho
        Melko pieni edestä katsottuna suora, mutta edestä katsottuna nenä on pyöreä ja sieraimet näkyy
        65I rinnat
        36 jalka
        pituus 156
        Paino 54


      • Tytoo14
        tytöö14 kirjoitti:

        Kelpaisinko mä?

        Tiimalasi vartalo mitat 95/60/95
        Maantienruskee poikatukka
        Vähän pisamia poskipäissä
        Raskaat silmäluomet
        En meikkaa
        Sileä finnitön iho
        Melko pieni edestä katsottuna suora, mutta edestä katsottuna nenä on pyöreä ja sieraimet näkyy
        65I rinnat
        36 jalka
        pituus 156
        Paino 54

        Jatkan:

        Melko leveet kasvot ja vähän aasialaismaiset kasvonpiirteet
        hymykuopat
        pyöreet posket
        Luonnostaan melko tummat silmäripset ja kulmakarvat
        ei oo korvakoruja
        käytän perus vaatteita. Hupparit, neuleet ja pillifarkut. Välillä lökärit kun on liikkaa
        tennarit
        muodokkaat melko isot muttei leveät huulet


      • jatkoa vielä
        Tytoo14 kirjoitti:

        Jatkan:

        Melko leveet kasvot ja vähän aasialaismaiset kasvonpiirteet
        hymykuopat
        pyöreet posket
        Luonnostaan melko tummat silmäripset ja kulmakarvat
        ei oo korvakoruja
        käytän perus vaatteita. Hupparit, neuleet ja pillifarkut. Välillä lökärit kun on liikkaa
        tennarit
        muodokkaat melko isot muttei leveät huulet

        Sekä kalpee iho ja silmäpussit :/


      • Tytötonjees
        Tytoo14 kirjoitti:

        Jatkan:

        Melko leveet kasvot ja vähän aasialaismaiset kasvonpiirteet
        hymykuopat
        pyöreet posket
        Luonnostaan melko tummat silmäripset ja kulmakarvat
        ei oo korvakoruja
        käytän perus vaatteita. Hupparit, neuleet ja pillifarkut. Välillä lökärit kun on liikkaa
        tennarit
        muodokkaat melko isot muttei leveät huulet

        Tyttö oon mut kuulostat aivan uskomattoman söpöltä ^u^ Mulle ainaki kelpais.


      • Anonyymi
        jatkoa vielä kirjoitti:

        Sekä kalpee iho ja silmäpussit :/

        Ihanaa rakastan kalpeeta ihoa ja silmäpusseja😍(oon tyttö)


    • sellllaasta

      Hiukset iha vain omanlaisesi ei mitenkää erikoiset, eli yleensä suht pitkät. Värillä ei ole väliä paljon mutta itse pidän tytöillä mustista hiuksista eniten :). Yleensä suht tiukat farkut ja legginsit ovat hyvä mutta joskus voi olla jalassa myös lökärit eli tärkein on se naama ja jos luonne antaa mukavan kuvan niin se auttaa. Topit,hupparit, sun muut ovat rentoja. Nahkatakki ehdottomasti!

    • Gurl

      Sopiiks shortsit? ;)

    • foflmaoviesti

      LOL! Ei vittuilua :D

    • Ns. Skeitti GIRL 12w

      Noh... Entäs minä?

      Hiukset: Vaalean ruskeat, rintoihin asti (melkein) Otsis vasemmalla sivulla, silmän päällä & Ulottuu vähän yli leuan!

      Kasvot: Sini Harmaat silmät, Semi pitkät ripset, muodokkaat huulet, ei mitkään ruipelo huulet! Ei pisaumia, Keskikokoinen nenä! Meikkaan & rajusti!

      Vartalo: Aikas pienet rinnat... Jalat aika paksut & muutten aika hoikka, mutta en kuitenkaan hoikka!

      Pukeutuminen: Hupparit, legginsit, ns. skeitti kengät HUOM: Yleensä!

      En sitten skeittaa, en oikeen osaa...

    • Jasmineh

      pituutta 169cm, painosta en ihan varma.. jotain 55 paikkeilla.. koht isot rinnat , aika levee lantio, punaset ( ei mitkää shokkiväril ) vähä rintojen alapuolel, ihan vihreet aika isot silmät, nenä on sillee aika pieni tai normaali, kielikoru, aika isot huulet ( tai no kaikki aina kehunu mun huulii ja hiuksii :D hah ) jaja käytän yleens jotain tiukkoi farkkui, conssei/saapikkait, toppei & isoi hupparei , hiukset normaalisti simmoset luonnonkiharat, mutta suoristan yleens.

    • hottsh!♥

      Mä?

      hiukset; rintoihi asti, blondit'

      kasvot; sellaset eipyöreet ei laihat... täydelliset!

      vartalo; sellane hot tiimalasi vartalo

      ikä: 11

      • t11malas1

        Voi, ku 11 vuotiaan vartalo ei oo oikee vielä ees alkanu kehittyy


      • Etvarmaankaan
        t11malas1 kirjoitti:

        Voi, ku 11 vuotiaan vartalo ei oo oikee vielä ees alkanu kehittyy

        Et tainnut haistaa trollia?


    • Haukuttu..

      Mua haukutaa yleensä.. pojat varsinkin mut kumminkin ne tulee pyytää mua tanssias pariksi ja tyttöystäväks.. Mulla on kuparin väriset melkeen peppuun asti olevat suorat hiukset jotka menee sivajakauksesti, kirkkaan siniset silmät, aika vaalee iho ja pisamia.. Oon 12 ja oon laiha ja vatsalihakset harrastan paljon urheiluu ja oon 158cm pitkä ja aika tiimalasiltya vaikuttava vyötäro leveet lantio ja silleen.. käytän välillä ripsarii mutta ei tuu juuri tareeseen kun on valmiikki mustat ja pitkät ripset.. jalka on joku 38.. pukeudun uisen pillifarkkuihin ja huppariin tai villapaitaan. koruja käytän .

      • Haukuttu..

        ja sori kirjoitus virheet kirjoitan tapletilla.


      • 12vtavallinen

        Mulle kelpais


    • Maitsuu

      Oon miettiny että tykkääks pojat musta oikeesti vai mitä, kun joskus käyn Randomissa, nii yleensä pojat sanoo et mulla on hiukset kivasti ja sillee.... Että selventäkää pojat vähän, mitä ihmettä tollanenki muka tarkottaa!!!???

    • Tyttö

      Näyttää siltä ettei tänne yleensä vastata noihin "kelpaax mä" -kyselyihin, mutta kokeilen kuitenkin onneani :)

      Pituutta 168cm
      Painoa 52kg
      Ikä 14
      Punapää, hiukset yltää olkapäihin
      Melko laiha, ei ainakaan ylipainoa
      Rinnat b-kuppia
      Hymykuopat ja kesäsin pisamia
      Pukeudun yleensä tummiin vaatteisiin, tai sit mustavalkosiin. Usein joku väripilkku, kuten sateenkaarivyö, piristyksenä
      Kenkinä kiilakorkosaappaat

      • Works for me

        Kelpais mulle.


    • Tääonvanhakeskustelu

      Ite tykkään ns ''normi'' tytöistä :) Elikkä:

      Tyttökaveri pukeutuu täydellisesti

      Tiukat farkut mustat/vaaleat

      Toppeihin, monin värisiin

      matalat kengät

      eikä meikkaa juuri yhtään :3

      Mustat olkapäihin asti pitkät hiukset

      TÄYDELLINEN

    • 13 poika

      Ruskeet pitkät,hoidetut tummanruskeet hiukset ja ruskeet silmät. Iloset kasvot. 160-170/40-45 ite 170/50. Laiha ei mikään kukkakeppi vaan urheilija.

      Harrastais ringettee,futist,yleisurheiluu saa olla jotai lihaksii esim sixpack tai jalkalihakset

      Pukeutuu huppariin ja t-paitaan. Kollarit tai farkut. EI POLTA!!! Suosituitten tyyppien seuras

    • Unelmanainen19492

      Unelmatyttö
      Pituus:165/170
      Ikä: Samanikäinen tai vähän vanhempi.
      Hiukset: Brunette tai mustat pehmeät, suorat pitkät hiukset.
      Silmät:Tummat
      Keho: Medium kokoiset tissit mutta ei liian isot. Ei mikään kävelevä tikku.Ei isoja huuleja.
      Tyyli: Ei mitään huoramaista. Hamet, sneakerit,sexy lingerie.Ei meikkaa paljo, ei mitään eyeshadowio
      Työ:Bisnessnainen tai työskentelee kahvilassa
      1.Kiusottelee minua mutta ei muita.
      2.Haisee hyvälle mutta ei mitään vahvaa.
      3.Usein sanoo jotain sellaista "Olet tyhmä" mutta ihanalla tavalla.
      4.Osaa tehdä ruokaa ja tekee kokkaa minulle
      5.On hyvä koulussa ja saa hyviä arvosanoja mutta ei luokan fiksuin tyttö
      6.Ei tykkää liikunnasta ja jotain sellaista vastaavaa
      7.On perheen ainoa lapsi tai isosisko, pikkusisko voisi olla
      8.On kissa lemmikkinä
      9.Jos kysyt mikä on hänen unelmajätkänä niin, vastaus olisi "Joku joka olisi ystävällinen niin kuin sä"
      Voiko joku auttaa?

    • vivalarevolucion69

      Mä en tiedä miks, mut indie/scene tyyli sytyttää mut.. :3

      • Anonyymi

        13v tyttö kaikki sanoo et näytän 14 v:ltä mut:
        Vaaleet hiukset vähä niinku öö yritän keksii esimerkin…niinku blackpinkin Lisalla mut vaaleet(otsis)
        Pituus:162
        Paino:47
        Oon laiha levee lantio vähän paksut reidet oon hyväkuntonen rinnat:ihan jees isot
        Rakastan kissoi vaate tyyli:isoi t-paitoi ja leveet farkut en skeittaa nut on sellanen tyyli yleensä maiharit jalas ja meikkään isot ripset tasanen iho ei finnei ihan ok isot huulet siniset silmät kauniin malliset tykkäättekö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13v tyttö kaikki sanoo et näytän 14 v:ltä mut:
        Vaaleet hiukset vähä niinku öö yritän keksii esimerkin…niinku blackpinkin Lisalla mut vaaleet(otsis)
        Pituus:162
        Paino:47
        Oon laiha levee lantio vähän paksut reidet oon hyväkuntonen rinnat:ihan jees isot
        Rakastan kissoi vaate tyyli:isoi t-paitoi ja leveet farkut en skeittaa nut on sellanen tyyli yleensä maiharit jalas ja meikkään isot ripset tasanen iho ei finnei ihan ok isot huulet siniset silmät kauniin malliset tykkäättekö

        Piti laittaa tohon et *meikkaan mut laitoin *meikkään sori


    • true story

      jaa että mistä pojat tykkää? hmm no ainakin pillusta,tisseistä ja perseistä viinasta röökistä päihteistä alkoholista rahasta aseista ja moottoreista

    • random123

      Vaaleat tai tummat hiukset
      Siniset silmät
      Hyvät muodot
      Älykäs
      Ei urputa
      Ei ole pissis
      Osaa tehdä hyvää ruokaa
      Saman ikäinen tai vuoden nuorempi
      Ei ole aiempia poika ystäviä
      Ei meikkaa ollenkaan tai hyvin vähän
      Ei ole huora
      Mukava
      Pitäisiä ainakin joistain samoista asuista kuin minä

    • pussihousu

      mukava luonne ja huumorintajua ja leikkimieltä ja elmäniloa kasvoilla j a hiukset voi olla lyhyet tai pitkät tai poninhännällä tai nutturalla.
      ja kivat a tai b kokoa rinnat ja topatut rintsikat että on ryhtiä muodoissa
      on myös tosi makiaa kun on neitillä leveä lantio ja sitten piukat pitkät farkut ja lyhyt vyötärölle pusero ja pitkävartiset saappaat.
      Luonteenpiirteet kuitenkin antavat neitillekin olemuksen viihtyykö seurassa ja onko molemmilla kivaa ja kiva tavata uudelleen.
      Ilman viinaa ja tupakkaa viihtyy mukavasti.

    • Tytteli14wee

      Ite oon:
      14
      169cm pitkä
      Painan n. 50kg
      Tummanruskeet hiukset rintoihin asti.
      Siniset silmä
      Aika pienet rinnat
      Omistan ison ja kiinteän pepun.
      Tykkään käyttää massa vaatteita. Esim: toppi, tiukat farkut, ponihäntä on melkein aina päässäni, converset yms..

      Harrastan liikuntaa aika paljon :)

      Mitä mieltä olette :3? Tarkoitukseni ei ole löytää seuraa tai mitään sinne päinkään vaan haluan kuulla ihmisten mielipiteen! :)

    • Bääälg

      Sellainen perus ei liian laiha eikä lihava punaiset hiukset tai mustat hiukset tai ruskeat ja jotain hupparit voi käyttää kortsupipo on kiva yhdistelmä leggingsit farkut

      Olen nuori mies

    • foxi443

      Tärkeintä musta on, että tyttö on luonnollinen, ei käytä meikkiä liikaa, tai ollenkaan ;D eikä tartte juosta muodin eikä nykytrendien perässä. Jotenkin lyhyet hiukset on nätimmät.

    • burnetyttö

      mä oon tämmöne:

      ikä: 15
      paino: 47.5kg
      pituus: 160cm
      hiukset: ruskeet, alaselkään ulottuvat, melko suorat
      silmät: varmaan vihreet
      vartalo: melko pienet rinnat, aika pyöreä peppu, lantio levenee, vyötärö ei todella kapea mutta aika kapea kuitenkin, vähän löytyy lihaksia
      tyyli: käytän tiukkoja farkkuja ja paitana yleensä neule, collegepaita, joku kiva pitkähihanen tai t-paita jnejne

      Tykkään ruuanlaitosta ja ulkoilemisesta. Koulu sujuu hyvin.

    • Anonyymi

      On niin kiva lukee täältä ettei useimmat pojat tykkää siitä et tytöllä on meikkii<333

    • Anonyymi

      Naama:



      Silmät. Tumman vihreen ja tumman ruskeen sekotus. Nenä. Aika normi kokonen, nrnässä vähän pisamia. Kulmakarvat ja ripset on aika tummat, tai no melkeimpä tosi. Hiukset. Vaaleen ruskeet. Huulet. Ihan normi huulet mut ei mitkään lättänät tai tosi paksut vaan ishan semi hyvät.



      Tyyli:

      Napatopit, neuleet, isot college - paidat, isot t-paidat. Mieluiten mustat. Yleensä käytät lyhyitä vekkihameita tai isoja leveelahkeisia farkkuja.



      Vartalo:


      Aika isot reidet ja pohkeet mutta muuten ihan normi jalat ei hirveen isot rinnat mutta aika iso peppu. Sivultapäin aika laiha mutta edestäpäin en niin. Unohdin mainita että hiukset on yli olkapään ja kummallakin puolella on ylikasvanu otsis joka on melkein olkapäihin. Tykkään värjätä hiuksii punasiks. Oon aika notkee ja hyvä tempuis esim käsilläseisonta ja kärrympyörät. Tykkään musiikista ja laulamisesta. Lempivärit on punanen musta ja maastonvihree. Oon hyvö maalaan ja piirtään ja tykkään kuvata esim tik tok tanssei. OON IHAN HERKKUHULLU
      MUL TEKEE KOKOAJAN HERKKUI MIELIIIII! ✨✨✨😵😵😵😵


      Pliiiiiis tell me miten saan sen yhen kiinnostuun😩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe