Myydään 1-v terve ja erittäin kiltti amerikanbulldogginarttu. Rekisteröity. Väriltään valkoinen/brindle.
Myydään amerikanbulldoggi
10
4079
Vastaukset
- kiinnostunut
Oma hauvelini on vanha. Olin ajatellut pitää hänet luonani syksyyn ja antaa hänen lähteä lehtien tippuessa puista, viimeisen ajon päätteeksi. Hän on sekarotuinen, paimenkoirien sukua, 8 vuotias ja jaksoi vielä viime syksynä metsällä hyvin.
Luonani bulldoginne saisi rakastavan kodin, innostaisin hänet metsäharrastukseen. Mikä on hintanne?- -freak-
Luovumme bulldogista sekä muutamasta muusta koirastamme perheenlisäyksen vuoksi. Aika ei enää riitä seitsemälle koiralle.
Koiran vanhemmat ovat molemmat Venäjältä, emä kylläkin asuu nykyisin Suomessa. Luonteeltaan koiraon erittäin kiltti ja tulee hyvin toimeen muiden koirien kanssa.
Hintapyynti on 1000 euroa.
- milsu
että ihmiset voisivat ostaa paljon mielummin korasi, jos kertoisit siitä enemmän.. esim.. miksi myitte sen, missä asuu ja kaikkea sellaista!!
- Kiinnostaa
Mihin toi amerikanbulldoggi on rekisteröity?
- -freak-
Koira on rekisteröity The European American Bulldog Clubiin.
- minä
-freak- kirjoitti:
Koira on rekisteröity The European American Bulldog Clubiin.
Mutta siis onko koirallanne paperit? Kuinka vanha? Onko käytetty näyttelyissä? Vanhempien sukutaulut? Kasvattajan nimi? Luonne?
- -freak-
minä kirjoitti:
Mutta siis onko koirallanne paperit? Kuinka vanha? Onko käytetty näyttelyissä? Vanhempien sukutaulut? Kasvattajan nimi? Luonne?
Kyllä, koiralla on paperit. Ikää on vuoden verran ihan pian. Ja kuten jo olen sanonut niin on äärettömän kiltti. Ulkoa en nyt muista vanhempien enkä kasvattajan nimeä, ovat venäläisiä nimiä...
- Koirien ystävä
pyytää vuoden vanhasta koirasta 1000€! Eikö sen pitäis ainakin puolella hinnalla lähtee, kun ihanimmat pentukuukaudet on jo takana päin. En ole ikinä ymmärtänyt, että miksi 9kk-ja yli koirasta pyydetään samaa hintaa kun pienestä pennusta. Itse ainakin ostan paljon mieluummin sen pienen pennun. Tiedänpähän että sitä ei ole kierrätetty eikä pahoinpidelty, ja että se on kunnolla hoidettu. Mutta kukin tavallaan...
- -freak-
Niin no, itse maksoimme koirasta pentuna 1600 euroa eli kyllä hinta melkein puolella on tippunut. Seurailehan hiukan amerikanbulldoggien hintoja, eivät ole kovin yleisiä Suomessa, joten eivät myöskään halvimmasta päästä ole. Enkä kyllä allekirjoita sitä, että pentuajat olisivat aina ne ihanimmat. Jotkut nimenomaan haluavat koiran, joka on jo pahimman tuohoamisviettiajan yli päässyt. Sitä paitsi, koira on koko sen vuoden ajankin syönyt ja käytetty rokotuksilla, madotettu jne. Ja tämä koira ainakaan ei ole pahoinpidelty eikä muutoinkaan huonosti pidetty.
Myyjä määrää aina hinnan, ostaja päättää haluaako sen hinnan maksaa. Sinulle, hyvä Koirien ystävä, asia ei kuulu pätkääkään. - AB!
-freak- kirjoitti:
Niin no, itse maksoimme koirasta pentuna 1600 euroa eli kyllä hinta melkein puolella on tippunut. Seurailehan hiukan amerikanbulldoggien hintoja, eivät ole kovin yleisiä Suomessa, joten eivät myöskään halvimmasta päästä ole. Enkä kyllä allekirjoita sitä, että pentuajat olisivat aina ne ihanimmat. Jotkut nimenomaan haluavat koiran, joka on jo pahimman tuohoamisviettiajan yli päässyt. Sitä paitsi, koira on koko sen vuoden ajankin syönyt ja käytetty rokotuksilla, madotettu jne. Ja tämä koira ainakaan ei ole pahoinpidelty eikä muutoinkaan huonosti pidetty.
Myyjä määrää aina hinnan, ostaja päättää haluaako sen hinnan maksaa. Sinulle, hyvä Koirien ystävä, asia ei kuulu pätkääkään.Kyllä jos voisin toisen koiran ottaa, antaisin ehdottomasti tälle koiralle kodin. Itselläni on jo ab mutta toista ei taida vielä meille mahtua. Ab on aivan loisto koira eikä tonnin hinta ole liian korkea. Toivottavasti saatte koirallenne hyvän kodin! Harmi kun joudutte siitä luopumaan. Itse en luopuisi omastani mistään hinnasta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817