Vuokrataan uusi ja laadukas kaksio Oulun Metsokankaalta. Kaakkurin keskuksen palvelut kohtuullisen matkan päässä, mm. kauppa, apteekki, tk, kirjasto, päiväkoti ym. Talo valmistuu 1.3.2012 . Keittiössä varusteluna jk/pakastin-yhdistelmä, keraaminen keittotaso ja astianpesukone. Kylpyhuoneesta löytyy suihkun lisäksi tunnelmallinen poreamme sekä ppk-paikka.
Puh.040-5476368 / [email protected]
Tuliterä kaksio Oulusta!
6
204
Vastaukset
- HENRIKS IJAS
SIVAKKA EI PÄÄSTÄ MUO VUOKRALLE EMMENKUIN VANHEMMAT KUOLEE JOTEN AIKA PASKAMASITA NUO VUOKRASUNTOMARKKINAT. HARKITSI OMAOMISTUSASUNTOA JOSSA ASUIS LOPPUELÄMÄN.
- HENRIKS IJAS
OMA ASUNTOKO TULIS HALVEMMAKSI KUUSSA?
- HENRIKS IJAS
HENRIKS IJAS kirjoitti:
OMA ASUNTOKO TULIS HALVEMMAKSI KUUSSA?
OSA ASUMISASUNTO VAI OMA. VUOKRALLA KUKAAN EI HALUA PITÄÄ 100 VUOTTA.
- HENRIKS IJAS
HENRIKS IJAS kirjoitti:
OSA ASUMISASUNTO VAI OMA. VUOKRALLA KUKAAN EI HALUA PITÄÄ 100 VUOTTA.
LUPASIN JO ELÄÄ 300VUOTIAAKSI NIIN EN HAKLUA TEHDÄ MITÄÄN.
- HENRIKS IJAS
HENRIKS IJAS kirjoitti:
LUPASIN JO ELÄÄ 300VUOTIAAKSI NIIN EN HAKLUA TEHDÄ MITÄÄN.
KUOASIN ETTÄ ISÄ JA ÄITI ELÄÄ SEN 300 VUOTTA MYÖS
- HAHA5
TESTAMENTISSA SANOTAAN ETTÄ SAAT OMAISUUTTA SEN VERRAN JA ASUNNOSTA EI TIETOAKAAN .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832