Serkkuni kertoi, että lähtevät 12 päivän matkalle ja onnistuneet tilaamaan lennot ja hotellit Paikkakunta-Helsinki-Lontoo- Amsterdam-Helsinki-Paikkakunta vain jotain 300€. Kertokaapa tyhmälle miten ja mistä saa halvimmat hotelli ja lentopaketit? Mä en oikein usko, kun meidän paikkakunnalta ei lennä ne "halvat" lentoyhtiöt" ja kuitenkin kohteista toinen Lontoo ja melkein 2 vkon reissu. Mutta en usko, että serkkuni valehteleekaan.
Kuulema matkataroita ruumaan ei kannata ottaa, menee maksua eli joku yhteys on halppikoneilla heillä varmaan. Itse olen käynyt usein Euroopan kaupukilomakohteissa ja matkat maksaneet 300€ 4 päivää. Olen lentänyt Blue1, Sas, British Airways.
Mistä edullisimmat lennot + hotellit?????????????
4
186
Vastaukset
- Iinakko.
No huh. Kyllä siihen työtä saa tehdä, että saa halvalla. Mikään ei tule "ilmaiseksi".
Voisit aloittaa katsastamalla matkailumessujen tarjoukset:
http://www.matkatarjoukset.info/matkamessut-matka-tarjoukset-matkamessutarjoukset-kootusti/
Riippuu millä lennät. Osa ottaa lisämaksun ruumaan laitetuista matkatavaroista. Osa ei. - A`sian tunti
Edulliset : Air Finland.
Älkää ottako vakavasti tämän kahjon juttuja. Kysyköön "serkultaan" - ap,,,,kuittaa
Serkkuni on niin kiero, ettei suostu kertomaan. OIkean nuuka itkonen! No, ei se minua estä matkustamasta, vaikka maksan enemmän, tuli vaan into itsellekin, jos saapi noin halvalla parin viikon reissuja upeissa kaupungeissa lentoineen ja hotelleineen.
- No niin varmaan
Sana "hotelli" kannattaa vaihtaa termiin "retkeilymajan makuusali".
Tasan tarkkaan ei saa 300 eurolla lentolippuja JA hotelleja 10 yöksi Lontoosta ja Amsterdamista! Lontoo on vieläkin todella kallis kaupunki majoittua eikä se Amsterdamkaan mitään kehitysaluetta ole. Jo ihan täysin paska huonekin yhden tähden hotellista, jossa vessa ja suihku käytävällä, maksaa vähintään 40 euroa (tai sama punnissa) ja hupsista siihen menikin se budjetti eikä riittänytkään.
Serkkusi ei ole kiero, vaan puhuu silkkaa paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219