Terveppä terve kaikki.
Elikkäs oon 12v poika, joka ei oo vrma mikä on.
Olen hetero, paljo ystäviä. Olen sääliä kerjäävä pikkupentu pikkukylästä.
Mielestäni oon tosi lapselline, mut niin on myös lähes kaikki ikätoverini, ja tämän takia yritän etsiä itseäni vanhempaa seuraa.. Pääsen onneksi kesän jälkeen ylä-asteelle, josta toivon löytäväni uusia vanhempia ystäviä..
Yläasteelle meno pelottaa mua kosk siel o mu ex-gf joka levittää must paskaa ja sano et oon kussu mun ylä-asteen ja kaikkee mahollist, se tyttö o lytänny mu itsetunno viel alemmas ku se ennestää on..
---- JOO TIEDÄN KAIKKI MITÄ KIRJOTAN ON LAPSELLISTA paskaa ----
mutta tekipä vaa mieli purkaa johonki milt must oikeesti tuntuu. :[]
Ei tarvi lukea.
8
149
Vastaukset
- moro.
Et oo lapsellinen. Sano eksälles et pitää turpansa kiinni.
- Kusisestimenee98
Itellä oli melkee samanlaine tilanne viimevuon ku olin kutosel. Oli paljo kavereit, tyttöystävä, kaikki oli hyvin. Sit tyttöystävä jätti, alko levittää paskaa musta ja yht'äkkii ei ollu jäljell enää muutaku 2 hyvää kaverii. Oon nyt seiskaluokan alottanu, ja enää 1 hyvä kaveri jäljel. Ja tää vitu paskanpuhumine on levinny yläasteelle. Itsetuntoki nollis ku joutuu koulus joka päivä dissatuks ..
Nii ja oon '98 syntyny poika .- Ongelmanuori
Nnnoo mul o aika paljo kaverei, mut tyylii kaikki 98 vihaa mua kosk se mu ex o 98.. ja levittäny kaikil jotai niiiin outoo. --'
Ottaa päähä tomne, si se levitti kaikki meiän väliset salaisuudet koko maailmal.. ja si kysyin et mitäs jos määki kertosin sen oudot salaisuudet, se si uhkas et sen 94' isoveli kavereinee hakkais mut :DDDDDDDDDDDDDD repesin tos kohtaa mutmut,. - up.
Ongelmanuori kirjoitti:
Nnnoo mul o aika paljo kaverei, mut tyylii kaikki 98 vihaa mua kosk se mu ex o 98.. ja levittäny kaikil jotai niiiin outoo. --'
Ottaa päähä tomne, si se levitti kaikki meiän väliset salaisuudet koko maailmal.. ja si kysyin et mitäs jos määki kertosin sen oudot salaisuudet, se si uhkas et sen 94' isoveli kavereinee hakkais mut :DDDDDDDDDDDDDD repesin tos kohtaa mutmut,.SÄ OLET VAINOHARHAINEN.
"kosk siel o mu ex-gf"
- Siis kaveri, jonka kanssa leikit hiekkalaatikolla?- TomegleTrolli92
Lisäksi sää et tuu ikinä ketään ihmistä petikaveriksesi tässä ulottuvuudessa saamaan, joten sinuna pitäisin sen suuni pikkusen pienemmällä. Säälittävää, Tomegle, säälittävää.
- ?
Perusjuttuja mielisairaalan suljetulla osastollako...? Mikä koulutus sinulla olikaan? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773