Anoppi voi ruveta himottamaan niin kävi minulle tuossa yhdeksän kymmentä luvulla. Anoppini oli päälle viiden kymmenen ja ollut leski usean vuoden. Joka lauantai katselin häntä ja hänen hoikkia sääriään kiikkutuolissa istuen olohuoneessaan katsoen telkkaria. Vaimoni jutellessa äitinsä kanssa anopillani ei varmaan ollut mitään ajatuksia minusta - tai en oikein tiedä? Kerran sitten oli ongelmaa auton turvavyön kanssa oli kesä aikaa. Hänellä oli punainen sametti hame yllään hieman polven yläpuolelle. Ja polven alapuolelle yltävät nailon sukat ne jotenkin, vaan kiihottivat minua. Anoppi oli kumartuneena auton sisään ja pyysi minua katsomaan ohi kulkiessani auton editse mikä on vyön lukituksessa vikana. Menin hänen viereensä hän antoi tilaa ja kumarruin ihan viereensä. Käteni osui hänen paljaaseen sääreensä hänen sanoessaan . . OI ANTEEKSI! johon vastasin no minähän se horjahdin etkä sinä . . se huvitti kumpaakin. Anoppi tuoksui hyvälle parfyymille ja rintansa näkyivät avoimesta kesäpaidan aukosta. Ne oli kypsän naisen rinnat ei omenaiset eikä isotkaan, ihan tuntui voisin suudella nänni pihoja ja nännejä. Miten ihanan seisokin ne aiheutti kulliini. Minulla oli ohut kankaiset shortsi ja, kun nousimme auton sisältä anopin kämmen osuin seisovan penikseni kohdalle. Enkä usko aivan vahingossa.. Nyt oli jotakin semmoista virittyneisyyttä minua panetti todella. Vaimoni oli sisällä veljen tyttäriensä kanssa joten ei varmaan mahdollisuutta. Selvitimme turvavyö ongelman menimme sisälle anoppi latasi kahvinkeittimen. Samalla kysyi vaimoltani menetkö tyttöjen kanssa uimaan? Tyttöjen mielestä se oli hyvä idea vaimoni mielestä myös. Kysyen lähdenkö minä vastasin sanoen . . . en katselen äitisi autoa vielä. Anoppi vilkaisi minua tosi naisellinen ilme kasvoillaan en osaa tarkemmin selittää, vaan tiesin nyt saamme laittaa paljaat masut vastakkain anopin kanssa. Niin joimme kahvit vaimoni ja tytöt läksivät oikopolkua pitkin rantaan johtavalle tielle rannan suuntaan. Anoppi vinkkasi minut pannuhuoneen päässä olevaan vieras huoneeseen jossa oli ikkuna polun suuntaan. Anoppi lukitsi oven vedin puseronsa kesä hameensa alta ja vein käteni paljaille rinnoille suutelin ahnaasti kaulaa ja niskaa. hyväillen häntä kiihkeästi. Anoppi vilkuili vielä uimaan lähtijöiden perään. Avasin hameen napituksen hameen pudotessa lattialle. Anopilla oli hoikissa jaloissaan ne polven alle yltävät ihon väriset sukat ja valkoiset pikkupöksyt. Nuo naisten polven alle yltävät sukat olivat yks kaks muuttuneet kovin kiihottavaksi. Sanoin älä riisu sukkiasi anoppi laskeutui sängylle ja riisuin hänen pikkupöksynsä ja ihana pillu ja häpyhuulet olivat näkyvissä. Samalla, kun anoppi varmisti vielä ikkunasta uimaan lähtijöiden menoa riisuuduin alasti kyrpäni sojottaessa kovana kiimasta. Suudellen laskeuduimme vuoteelle laitoin sormeni anopin vaginaan se oli hieman kostunut, kun kiihotin klitoristaan anoppi kiljaisi ja suuteli olkapäätäni niin, että hampaat tuntui. Olin melko varma anoppi ei ollut saanut miestä vuosiin ja oli tosi herkkä kiljaisemaan. Ja muutenkin, joka yllättävästä arjen asiasta hän kiljaisi kovin naisellisesti. Nyt häpyhuulensa olivat turvonneet ihanasti ja vagina litisi kosteudesta. Laitoin tyynyn anopin lantion alle ja, kun hän avasi jalkansa asetuin haarojensa väliin. Laskeuduin hänen päällensä käsieni varaan pyytämättä Anoppi ohjasi kyrpäni pilluunsa. Painoin kiimasta kova kyrpäni pienen vastuksen jälkeen se liukui anoppini sisään. Häneltä pääsi huuto nostaen samalla päätään ja yläruumistaan minua kohden. Kun aloitin naimisen ja lantioni nopeat liikkeet tuntui korvissa humisee ja uskomaton nautinto valtasi kyrpäni. Nain silmät kiinni väliin aukaisten ja katsoen anopin nautinnon ilmeitä hänen päästäessään vähän väliin nautinnon ääniä. Katsoin sivulleni Anoppi kietoi jalkansa pakaroitteni alapuolella voi, että se kiihotti minua jatkoin vimmattua naimista hänen pitäessään käsiään olkapäilläni. Viimein anoppi sai kovan orgasmin nostaen leukaansa ja taivuttaen niskaansa taakse päin ja puristaen jaloillaan pakaroitani. Ihanasti hammasrivin näkyessä orgasmin aiheuttaman irvistyksen ansiosta. Samassa tunnen siemensyöksyn olevan tulossa nain vielä voimakkailla työnnöillä. Kunnes tunnen nyt ja painan kyrpäni anoppini pillun niin syvälle kuin, vaan voin jännitän selkääni kaarelle taakse päin . . . . . ÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!!! huutoni kiirii huoneessa, kun spermani lentää paineella anoppini pillun sopukoihin. Vavahdellen anopin jalkojen välissä tunnen miten kyrpäni ruiskii isoin annoksin spermaan syvällä hänen kouristelevassa pillussaan. Vielä viimeinen orgasmin puistatus voihkaisuineen ja nousen polvilleni anopin jalkojen väliin suudellen rintojaan ja suutaan hellästi. Hänen kasvonsa ovat onnellisessa hymyssä silittäessään kosteaa ja vielä hieman sykkivää kaluani. Se oli ihana ensimmäinen nainti hetki anopin kanssa ja meidän seksi kokemukset jatkui tilaisuuden tullen.
IHANAA RAKASTELUA ANOPPINI KANSSA !!
6
25956
Vastaukset
- 25619
Lauseenrakenteissa olisi hieman korjattavaa. Vaikealukuista, sillä suomenkieli paikoin huonoa ja vaikeasti ymmärrettävää. Muuten hyvä tarina...
- vilauttelija
hyvä oli lisää tällästä...
- Äikkämaikka
Opettele gerundin käyttö, niin saaat aikaan sujuvampaa tekstiä
- Anoppia rakastellen!
Kypsän naisen takapuoli se jos mikä on silmäruokaa parhaimmillaan. Ja miten jumalaista purkaa paineensa naiseudesta sykkivään kypsään pillun. En malta olla kirjoittamatta anopistani ja meidän rakastelustamme ja miten meistä tuli naintipari. Edellä kerroin anoppini olleen pitkään ilman miestä leskeksi jäätyään - näin uskon oli miten oli nyt minä ainakin olin hänen vakinainen tyydyttäjänsä ja mieluisasti olinkin. Anoppi on sopusuhtainen vartaloltaan ikäisekseen tosi hyvä vartaloinen. Hänellä on ihanat hoikat sääret eikä reisissä ole selluliittia. Masu on seksikäs naisellinen, jonka päällä on vatsani hyvää olla ja lanteitani liikutella ja orgasmi saada. Joitakin kertoja anoppi on runkannut minua ollessani käsien varassa hänen päällään ja siten olen lauennut hänen reisilleen. Hieroen kovaa kyrpääni reisiinsä kyrpäni ruiskien spermaa. Sitten anopin ohjatessa liukkaan kyrpäni pilluunsa. Siitä on seurannut pitkä nainti ja viimein orgasmit ja laukeaminen hikisinä ja raukeina olemme maannet puoli kuoluksissa vierekkäin. Tosi kaunista on mielestäni anopin naiminen takaa kontillaan yleensä olemme aivan alasti paitsi että haluan laittaa anopin hoikkin jalkoihin Stay Up sukat mieluummin ihon väriset. Rullaan ne niin ylös kuin, vaan yltää jotkut melkein haaranpohjan saakka. Sitten kiihotan anopin pillua sormin hänen ollessa kontillaan edessäni. Jatkan kiihoittamista kielelläni anopin voihkiessa hyvän olen tunteesta jännittäen päätään taakse päin. Varaan tyynyn laittaakseni sen anopin vatsan alle nainnin edetessä. Miten henkeä salpaavan näköistä anopin pillu hieman raollaan hoikat jalat harallaan ottaen milloin tulen selkäänsä ja aloitan nainnin. Asetun taakseen lasken sykkivän kyrpäni pakara rakoon otan käteeni rullaan hieman esinahkaa taakse asetan pillunhuulille. Työnnän sen anoppini pilluun aivan kokonaan anopin kiljaistessa . . . . Timo kultaaaaaa!! Nain nopein naintiliikkein anopin nauttiessa ääneen olostaan hellästi lanteistaan pidellen. Väliin rintojaan hyväillen anoppi nosta väliin taakse päin jännittyneet jalkateränsä ylös. Päästäen kurkustaan käheitä voihkaisuja päänsä ollessa taakse jännittynyt. Viimein anoppini tuiskahtaa vatsalleen tyynylle jonka olin varannut jo hieman väsyneenä kääntäen päänsä sivulle. Laskeudun hellästi hänen hoikan vartalon päälle käsieni varaan kyrpäni ollessa koko ajan anopin sisällä ja alan nopea rytmisen naimisen pillun litistessä kiimaani nostaen. Anoppi irvistelee ihanasti kyrpäni liukuessa edes taksin pillussaan. Anoppi parkaisee ja nostaa pohkeensa lähelle pakaroitaan se on ensimmäinen merkki hänen lähestyvästä orgasmistaan. Miten ihanaa naida anoppia hänen ollessa siinnä allani hentona hikisenä naisena minä 105 kiloisena kiimaisena miehenä valmiina ruiskimaan siemennesteeni kiimaisen pilluunsa. Pienintäkään mahdollisuutta päästä altani pois ennen, kuin olen lauennut häneen viimeistä pisaraa myöten. Enkä usko hänen ikinä halunneenkaan odotti, vain kyrpäin laukeamista sinne minne kuuluukin ja tietenkin omaa orgasmiaan. Nyt anoppini ei kestänyt enempää, vaan sai kovan orgasmin jännittäen pohkeensa yhä enempi pakaroihinsa päin. Päätään nostaen ja melkein kirkuen . . .Timoooo ihanaa rakas kuta pieni tekee ihanaaaaa!!!!! Samassa laukean kovan ravistuksen saatteleman pääni hieman tahdottomasti liikkuen leukani noustessa huudan . . . Anjaaaaa . . . ÖÖÖÖÄÄÄÄHHHH!! . . . olet . . . ihana!! Makaa Anjan vartalon päällä melkein painollani kyrvän vielä vavahdellessa viimeisiä ruiskauksiaan saaden vartalooni orgasmin vavahduksia. Avitan anoppia selälleen jalat harallaan hän makaa hikisenä ja aivan voipuneena onnellinen katse silmissään. Jossain vaiheessa oli spermaani lentänyt hänen sukilleen sekin märkäläntti oli ihanan näköistä katella. Tiesin tuo nainen kuului, vain minulle ja saan häntä, kun tilaisuus, vain koittaa. Kotvan sai odottaa ennen kuin spermani alkoi valua anoppini pillusta. Sitä tuli paljon tunsinkin monesti kyrpäni nytkähtelevän ja joka kerta miten siemen nesteeni ruiski sinne meni kuuluikin . . JA SYVLLE!!!!
- ja ikä oli ?
Aika lapsellista tekstiä, varsinkin tuo "vagina" alkoi naurattaa.....
- TUHANNESTI ROISKINUT
Naura toki pitäähän sinun kehittyä!! Ja aikanaan tiedät kyllä MIKÄ VAGINA ON . . . olitpa sitten mies tai nais puolinen. Mutten tämä foorumi ei ole lapsille joten palaa sinne missä kirjotellaa Nalle Puhista tai Niisku neideistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331