Hessullle Pilllua äkkiä!!!

Nisse Guggenheim

Sehän sekoo liemiinsä muuten. Olisipa se soma näky hessu painamassa takaapäin hassu hattu päässä. Mitä, vai ei nouse? Hä?

8

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alakertaanetpäässy

Ooosä kyllä seko.
      Toi seksipilatörky puhe vaan jatkuu. Taitaa olla epäterve sun seksuaalisuutes.

• Hessun puukikkeli

Hessu-parka taitaa olla impotentti.Ehkä se on syy jatkuvaan raivoamiseen minfossa.Eikö papparaisella keuli,voi voi ihan sääliksi käy...

• Poltan nortin.

Samaa mieltä. En tunne miestä. Mutta on epäonnensa onkija.
      Ehdotan. Pystytetään Hessulle teltta Bodomille murhiniemeen ja teltan sisään valmiiksi puhallettu pumpattava barbara.

• bodysetdead

Pelko on puutetta pahempi asia.

• TussunHenteva

Ei Hassu p*llusta ymmärrä tuon taivaallista.
      Kaljamahan ympärys on 1,6 metriä eikä sen alta kurkistava kaksituumainen yllä edes mäyräkoiran anukseen !
      Suuren palveluksen tekisi, jos riisuduttuaan ja pukeuduttuaan muikkuverkkoon ripustautuisi korkealle oksaan kaulastaan tinteille kevään kestäväksi talipalloksi.
      Kesään mennessä loppujäämät supeille ja ketuille, vaikka se kuulostaakin eläinrääkkäykseltä.

• AppiUkko

Ei Hessu p*llua tarvitse, vaan älliä olla kirjoittamatta, mitä ajattelee.
      Muut ajattelevat, mitä kirjoittavat, Hessu kirjoittaa, miten ajattelee.

Tänne se ei itse kirjoita, koska viestin lähettäminen edellyttää yhteenlaskua.

• Hessu 52

Joo mutta mulla on kaveri joka osaa käyttää laskinta. Enkä minä mitään torttuja tarvitse. Meillä oli matlokin kanssa kivaa niemellä muutenkin, niin ja OK kanssa, pidot parani.

• Essu3

Saattaa Hessulla se alapää topimia paremmin kuin yläpää.

Ainakaan yläpää ei ole kovin terävä. Hieman vaikeampi päättely ei onnistu, vaikka tarpeellinen tieto on helposti nähtävissä. Kun ei niin ei.Yli pyrkii menemään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe