Sehän sekoo liemiinsä muuten. Olisipa se soma näky hessu painamassa takaapäin hassu hattu päässä. Mitä, vai ei nouse? Hä?
Hessullle Pilllua äkkiä!!!
8
189
Vastaukset
- alakertaanetpäässy
Ooosä kyllä seko.
Toi seksipilatörky puhe vaan jatkuu. Taitaa olla epäterve sun seksuaalisuutes.- Hessun puukikkeli
Hessu-parka taitaa olla impotentti.Ehkä se on syy jatkuvaan raivoamiseen minfossa.Eikö papparaisella keuli,voi voi ihan sääliksi käy...
- Poltan nortin.
Samaa mieltä. En tunne miestä. Mutta on epäonnensa onkija.
Ehdotan. Pystytetään Hessulle teltta Bodomille murhiniemeen ja teltan sisään valmiiksi puhallettu pumpattava barbara. - bodysetdead
Pelko on puutetta pahempi asia.
- TussunHenteva
Ei Hassu p*llusta ymmärrä tuon taivaallista.
Kaljamahan ympärys on 1,6 metriä eikä sen alta kurkistava kaksituumainen yllä edes mäyräkoiran anukseen !
Suuren palveluksen tekisi, jos riisuduttuaan ja pukeuduttuaan muikkuverkkoon ripustautuisi korkealle oksaan kaulastaan tinteille kevään kestäväksi talipalloksi.
Kesään mennessä loppujäämät supeille ja ketuille, vaikka se kuulostaakin eläinrääkkäykseltä. - AppiUkko
Ei Hessu p*llua tarvitse, vaan älliä olla kirjoittamatta, mitä ajattelee.
Muut ajattelevat, mitä kirjoittavat, Hessu kirjoittaa, miten ajattelee.
Tänne se ei itse kirjoita, koska viestin lähettäminen edellyttää yhteenlaskua. - Hessu 52
Joo mutta mulla on kaveri joka osaa käyttää laskinta. Enkä minä mitään torttuja tarvitse. Meillä oli matlokin kanssa kivaa niemellä muutenkin, niin ja OK kanssa, pidot parani.
- Essu3
Saattaa Hessulla se alapää topimia paremmin kuin yläpää.
Ainakaan yläpää ei ole kovin terävä. Hieman vaikeampi päättely ei onnistu, vaikka tarpeellinen tieto on helposti nähtävissä. Kun ei niin ei.Yli pyrkii menemään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607