Oletteko ajatelleet, että ei ne tädit oikeasti teidän pikku räkänokistanne välitä!?
Ämmät seisoo pihalla ja juoruu keskenään.Ei ne lehmät liikuta ahteriaan.Turpaansa soittaa ja rääkyy kakaroille, mutta ei voi mennä lähemmäs ojentaa.Oppihan ne pienetkin omatoimisuutta ja sosiaalisuutta, koska on pakko! isossa ryhmässä pienenä ihmisenä ja pakko yrittää tehdä itse/matkii isompia kun ei ne tädit paapo sillä minimi palkallansa ketään!paljon sairaslomia ja sijaisia jostakin keikkafirmasta joku somali ämmä tms.penskat laitetaan nukkumaan, jotta tädit saa levätä ja juoruta rauhassa.Välipalana on näkkäriä tai pari voileipä keksiä.Opiskelijat laitettaan tekemään virikkeitä ja askartelemaan, koska läskiperseet ei viiti eikä jaksa.Ne istuu ja juoruu.V i t u n ämmät! ja tyhmiä te vanhemmat ku luulette, että teijän pikku papana on siellä joku huomion keskipiste hah! se on VAIN yksi räkänen nokka muiden seassa ilman yksilöllistä hoitoa ainii saa se sen hyla maitonsa.
Totuus
ei täti
2
143
Vastaukset
- zxcvgfd
En viitti ees kommentoida. Niin oli ala-arvoista ja lapsellista kielenkäyttöä
- Opiskelija
Ihan varmasti joku katkera opiskelija on kirjoittanut tuon, koska tuo ei pidä yhtään paikkaansa. Voin sanoa että itse olen opiskelija, sekä olin päiväkodissa työharjottelussa. Kyllä he välittävät oikeasti teidän lapsistanne. He nostavat syliin jos lapsi haluaa, lohduttavat ikävää ja keksivät kaikenlaisia leikkejä/toimintoja piristämään lastenne päivää. Minustakin tulee vielä samanlainen rakastava ja huolehtiva päiväkodin täti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984