ottakaa

kantaa.

olen nainen 40 Ja jonkin aikaa olen kuunnellut muutaman ihmisen ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni ja persoonastani, olen ihan normaalinnököinen ja -kokoinen. Olen sosiaalinen ja tulen hyvin toimeen erillaisten ihmisten kanssa. Tykkään pukeutua nuorekkaasti ja olen huoliteltu. Pari kertaa on vihjailtu, että olenko maksullinen. Miehet jotka tietävät taustastani niin heittävät härskejä vitsejä ja ehdotuksia. Miten sanoisin sillain napakasti ja loukkaamatta, että viesti menisi perille, et ei kiinnosta? Tämä on näitten pikkukylien huonoja puolia, ku kaikki melkeen tuntee toisensa. Sirilee

8

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliittisesti korrek

pukeudutko yliampuvasti? Naurettavia joskus keski-ikäiset naiset, joilla on teinivaatteet ja -tyyli. Ota puheeksi ehdottelijoille ja dissaajille asia kahden kesken vakavasti, jos ovat sellaisia, että kykenevät keskusteluun. Jos et tilanteelle mitään voi: kasvata paksua nahkaa, haistata pa*skat koko porukalle, ignore them.

• ottakas kantaa

en pukeudu mitenkään yliampuvasti. Tää on sellaista vittuilua ja tulee vaan naisilta. En halua keskustella niitten kanssa asiasta. Täytynee vaan jättää omaan arvoonsa ja en kuuntele enää

• Azca
        ottakas kantaa kirjoitti:

en pukeudu mitenkään yliampuvasti. Tää on sellaista vittuilua ja tulee vaan naisilta. En halua keskustella niitten kanssa asiasta. Täytynee vaan jättää omaan arvoonsa ja en kuuntele enää

Niin se vaan on. Pikkuinen paikkakunta, ja tieto toisen erilaisuudesta riittää pään aukomiseen vaikka olisi ihan samanlainen kuin muut naiset ympärillä.

• ottakaa kantaa1
        Azca kirjoitti:

Niin se vaan on. Pikkuinen paikkakunta, ja tieto toisen erilaisuudesta riittää pään aukomiseen vaikka olisi ihan samanlainen kuin muut naiset ympärillä.

olen katellut asuntoja isommasta kaupungista. Kuitenkin hyvä, että näitä on vaan muutama.

• ota kantaa12
        ottakaa kantaa1 kirjoitti:

olen katellut asuntoja isommasta kaupungista. Kuitenkin hyvä, että näitä on vaan muutama.

huvittaa kun tuntemattomat ihmiset lähestyy ja on uteliaita ja koskaan ei tiedä onko ne aidosti kiinnostuneet minusta. Välillä kun kuuntelen juttuja niin kaikilla on jonkinlainen ja luulevat tuntevansa vaikka olen kerran jutellut.

• poliittisestikorrekt
        ottakas kantaa kirjoitti:

... olen itse muuten joskus käyttänyt käännettyä psykologiaa: epäystävällisille ihmisille pitää olla (v*umaisesti) ERITYISEN kohtelias! Se näyttää pa*kaporukalle, että olen heidän yläpuolellaan ja tod. näk. ärsyttää ;D

• ota kantaa
        poliittisestikorrekt kirjoitti:

... olen itse muuten joskus käyttänyt käännettyä psykologiaa: epäystävällisille ihmisille pitää olla (v*umaisesti) ERITYISEN kohtelias! Se näyttää pa*kaporukalle, että olen heidän yläpuolellaan ja tod. näk. ärsyttää ;D

minä tyhmä menin mukaan siihen loanheittoon ja tietäähän mitä siitä tulee.

• ota kantaa,,
        ota kantaa kirjoitti:

minä tyhmä menin mukaan siihen loanheittoon ja tietäähän mitä siitä tulee.

oonko minä ainoa valittaja täällä? Kaikilla taitaa mennä hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe