Tälläinen ohjelmisto tuli jotenkin itsestään koneelleni, sitä en siis ole mistään ladannut...Pikakuvake ilmestynyt työpöydälle ja alkaa itse läpi käymään konetta automaattisesti... Pitäisikö tämä ohjema poistaa, onko joku haittaohjelma, virus tms?
Virustorjunnassa minulla on Norton, olisko voinut tulla jotenkin sen kautta automaattisesti koneelle vaikka jonkun päivityksen myötä?
PC Tools Registry Mechanic
8
814
Vastaukset
- käyttäjäntoimi
Poistoon moinen turhake. Itsekseen eikä pvitysten mukana ohjelmat eivät koneelle asennu.
- Mummeli 66
Kuinka sen merkin saa pois koneen alareunasta
- jf.
vittuetekö tiedä ytäänmitäääääääääääääääääääääääääään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jookertokaa
mulla kans sama ohjelma hyppää ikkunalle aina koneen avattuani,ja alkaa päivittelemään yksinään jotain?? yritän poistaa tota ohjelmaa mutta se johtaa virheeseen. tosi rasittavaa !
Milloin tuo ohjelma asentui koneellesi? Oletko kokeillut palauttaa koneen siihen aikaan jolloin tuo ei ollut asennettuna palautuspisteiden avulla?
- vai niin......
Kaikenlaista sitä koneelle kertyy "itsestään".... Itse skannaisin nortonilla koneen läpi ja sen jälkeen malwarebytes anti-malwarella. Sitten poistaisin ko. ohjelman Revo Uninstaller Pro:lla.
- sama ongelma
Minulla myös tämä koneella. Tiedosto ei löydy tuolla nimellä koneelta, en siis tiedä miten sen saisi pois... Apua?!
- WBF7sypP
Onhan se hienoa että kaupallinen ohjelma ilmestyy itsekseen ja ilmaiseksi koneelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239239Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811877Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3481824- 941608
- 4141570
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998