PC Tools Registry Mechanic

81tyttö

Tälläinen ohjelmisto tuli jotenkin itsestään koneelleni, sitä en siis ole mistään ladannut...Pikakuvake ilmestynyt työpöydälle ja alkaa itse läpi käymään konetta automaattisesti... Pitäisikö tämä ohjema poistaa, onko joku haittaohjelma, virus tms?

Virustorjunnassa minulla on Norton, olisko voinut tulla jotenkin sen kautta automaattisesti koneelle vaikka jonkun päivityksen myötä?

8

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjäntoimi

Poistoon moinen turhake. Itsekseen eikä pvitysten mukana ohjelmat eivät koneelle asennu.

• Mummeli 66

Kuinka sen merkin saa pois koneen alareunasta

• jf.

vittuetekö tiedä ytäänmitäääääääääääääääääääääääääään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jookertokaa

mulla kans sama ohjelma hyppää ikkunalle aina koneen avattuani,ja alkaa päivittelemään yksinään jotain?? yritän poistaa tota ohjelmaa mutta se johtaa virheeseen. tosi rasittavaa !

• Milloin tuo ohjelma asentui koneellesi? Oletko kokeillut palauttaa koneen siihen aikaan jolloin tuo ei ollut asennettuna palautuspisteiden avulla?

• vai niin......

Kaikenlaista sitä koneelle kertyy "itsestään".... Itse skannaisin nortonilla koneen läpi ja sen jälkeen malwarebytes anti-malwarella. Sitten poistaisin ko. ohjelman Revo Uninstaller Pro:lla.

• sama ongelma

Minulla myös tämä koneella. Tiedosto ei löydy tuolla nimellä koneelta, en siis tiedä miten sen saisi pois... Apua?!

• WBF7sypP

Onhan se hienoa että kaupallinen ohjelma ilmestyy itsekseen ja ilmaiseksi koneelle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3853
    2. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      85
      3782
    3. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      105
      3498
    4. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      55
      3207
    5. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      102
      3104
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      68
      2778
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      105
      2591
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      37
      2547
    9. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      27
      2266
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1777
    Aihe