Hei!
Olen lähdössä Malagaan 23.4. Kyseisessä paikassa en ole koskaan käynyt, ja olen lähdössä yksin, hieman niinkuin "extreme" seikkailumielellä. Olisi kuitenkin kiva löytää joku, joka mahdollisesti tuntisi kaupunkia. Onko teillä kellään tietoa foorumeista jossa mahdollisesti voisi tutustua siellä asuviin ihmisiin, joko suomalaisiin tai paikallisiin. Yritin googlettaa, mutta en löytänyt. Kaikki tiedot otetaan kiitollisena vastaan:)
Malagaan
3
288
Vastaukset
- Ramon P.
Tota noin... Kyseinen "paikka" on yli puolen miljoonan asukkaan satamakaupunki. Helsingin kokoinen. "Malagalla" tarkoitetaan usein myös Malagan provinssia joka käsittää n. 100km rannikkoa. Suurimmat kaupungit provinssissa ovat malagan lisäksi Torremolinos, Benalmadena,Fuengirola, Marbella, Estepona, ja muutamia pienempiä vielä lisäksi. Alueella on tarjolla "kaikkea kaikille". Harjoittele sitä googlen käyttöä, voit löytää alueelta n. satatuhatta sivua...(ainakin)
- misty14
Kyllä mä nämä maantieteeliset seikat ymmärrän, enkä etsi mitään "turistisivuja" joissa esitellään ko. kohteita. Niitä tosiaan löytyy. Etsin nimeenomaan jonkinlaista foorumia jossa voisi tutustua paikallisiin ihmisiin tai siellä asuviin suomalaisiin. Pras mitä tällä hetkellä keksin oli laittaa facebookin kautta kaveripyyntöjä Malagassa asuville, löysin myös facebookista time to party Malagaan liittyen. Ja muutaman ihmisen kanssa nyt jo juttelinkin ja kerroin että olen tulossa Malagaan, ja olisi mukava jos joku paikallinen näyttäisi "sitä tosi Malagaa" eikä niitä turistikohteita. Että pointti oli siis tämä.
- orkki
kokeile espanja.org se on keskustelusivusto, jossa suomalaisilla nuorilla on oma juttuketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k422918Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471169
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7976Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58961Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78931