Lakana 120cm sänkyyn

lakanaongelma

ostin kiireessä 150cm leveitä lakanoita nipputajouksesta, ja nyt mietin että onko ne liian pieniä.. sänky on kokoa 120cm ja vasta tilattu eli en ole ennen pedannut sitä.. minkä kokoisilla te petaatte?

5

7443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anakal

menee aika tiukille mitat, jos nukkuja pyörii paljon niin lakana lähtee varmasti lätkimään. itse käytän muotoon ommeltuja lakanoita ni pysyy ainaki paikallaan.

• 787899

Lakanankiristin voisi auttaa tuollaiseen vähän knaftiin lakanaan. En viitsi mainistaa, mutta googlaamallalöytyy.

• ................

No, kyllähän niitä käyttää voi, mutteivat tahdo pysyä siististi paikoillaan. Itse käytän 180 cm leveitä lakanoita.

• mai lii

Mulla oli ennen 120 cm leveä sänky, ja siihen aikaan siihen ei ainakaan ollut sopivankokoisia lakanoita saatavana, se oli 70-luvun loppua ja 80-luvun alkua. Käytin tavallisia lakanoita niin, että laitoin yhden poikittain jalkopäähän ja toisen siihen päälle samoin poikittain sinne pääpuoleen. Hyvin toimi ja pysyi paikoillaan.

Myöhemmin sitten alkoi saada sopivan kokoisia lakanoita 120 senttiseenkin sänkyyn, mutta kyllähän mä laitoin milloin minkäkinlaisia. Muistan että ostin froteisia muotoonommeltujakin, mutta en tykännyt niistä yhtään. Niitä oli muuten kamalan vaikea saada kaappiin siististi viikatuksi, vaikka mitäpä väliä sillä sinänsä olisi, ei mun vaatekaappiini kukaan ole kurkkinut. Niissä oli se kuminauha reunoissa, ja itse asiassa ne ei kauhean hyvin pysyneet paikoillaan, vaikka toisin luulisi.

Niin että jos haluat käyttää tota mun kahden lakanan konstia, niin silloinhan sun lakanat käy aivan hyvin, ja miksei niitä voi käyttää yksinäänkin, joutuu vaan vähän enemmän niitä asettelemaan. osta seuraavan kerran isompia lakanoita.

• Anonyymi

Moi!

Mä olen ostanut täältä https://untuvaa.fi/category/16/aluslakanat Ei oo suoraan tota kokoa, mutta kysyin heiltä, niin he tekee myös tilauksesta noita heidän tuotteita. Ne tekee Suomessa nää lakanat, niin sillai kans kiva, että on kotimaista työtä tällai korona-aikaan vieläpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe