Lakana 120cm sänkyyn

lakanaongelma

ostin kiireessä 150cm leveitä lakanoita nipputajouksesta, ja nyt mietin että onko ne liian pieniä.. sänky on kokoa 120cm ja vasta tilattu eli en ole ennen pedannut sitä.. minkä kokoisilla te petaatte?

5

7581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anakal

menee aika tiukille mitat, jos nukkuja pyörii paljon niin lakana lähtee varmasti lätkimään. itse käytän muotoon ommeltuja lakanoita ni pysyy ainaki paikallaan.

• 787899

Lakanankiristin voisi auttaa tuollaiseen vähän knaftiin lakanaan. En viitsi mainistaa, mutta googlaamallalöytyy.

• ................

No, kyllähän niitä käyttää voi, mutteivat tahdo pysyä siististi paikoillaan. Itse käytän 180 cm leveitä lakanoita.

• mai lii

Mulla oli ennen 120 cm leveä sänky, ja siihen aikaan siihen ei ainakaan ollut sopivankokoisia lakanoita saatavana, se oli 70-luvun loppua ja 80-luvun alkua. Käytin tavallisia lakanoita niin, että laitoin yhden poikittain jalkopäähän ja toisen siihen päälle samoin poikittain sinne pääpuoleen. Hyvin toimi ja pysyi paikoillaan.

Myöhemmin sitten alkoi saada sopivan kokoisia lakanoita 120 senttiseenkin sänkyyn, mutta kyllähän mä laitoin milloin minkäkinlaisia. Muistan että ostin froteisia muotoonommeltujakin, mutta en tykännyt niistä yhtään. Niitä oli muuten kamalan vaikea saada kaappiin siististi viikatuksi, vaikka mitäpä väliä sillä sinänsä olisi, ei mun vaatekaappiini kukaan ole kurkkinut. Niissä oli se kuminauha reunoissa, ja itse asiassa ne ei kauhean hyvin pysyneet paikoillaan, vaikka toisin luulisi.

Niin että jos haluat käyttää tota mun kahden lakanan konstia, niin silloinhan sun lakanat käy aivan hyvin, ja miksei niitä voi käyttää yksinäänkin, joutuu vaan vähän enemmän niitä asettelemaan. osta seuraavan kerran isompia lakanoita.

• Anonyymi

Moi!

Mä olen ostanut täältä https://untuvaa.fi/category/16/aluslakanat Ei oo suoraan tota kokoa, mutta kysyin heiltä, niin he tekee myös tilauksesta noita heidän tuotteita. Ne tekee Suomessa nää lakanat, niin sillai kans kiva, että on kotimaista työtä tällai korona-aikaan vieläpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2931
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79