Lakana 120cm sänkyyn

lakanaongelma

ostin kiireessä 150cm leveitä lakanoita nipputajouksesta, ja nyt mietin että onko ne liian pieniä.. sänky on kokoa 120cm ja vasta tilattu eli en ole ennen pedannut sitä.. minkä kokoisilla te petaatte?

5

7652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anakal

menee aika tiukille mitat, jos nukkuja pyörii paljon niin lakana lähtee varmasti lätkimään. itse käytän muotoon ommeltuja lakanoita ni pysyy ainaki paikallaan.

• 787899

Lakanankiristin voisi auttaa tuollaiseen vähän knaftiin lakanaan. En viitsi mainistaa, mutta googlaamallalöytyy.

• ................

No, kyllähän niitä käyttää voi, mutteivat tahdo pysyä siististi paikoillaan. Itse käytän 180 cm leveitä lakanoita.

• mai lii

Mulla oli ennen 120 cm leveä sänky, ja siihen aikaan siihen ei ainakaan ollut sopivankokoisia lakanoita saatavana, se oli 70-luvun loppua ja 80-luvun alkua. Käytin tavallisia lakanoita niin, että laitoin yhden poikittain jalkopäähän ja toisen siihen päälle samoin poikittain sinne pääpuoleen. Hyvin toimi ja pysyi paikoillaan.

Myöhemmin sitten alkoi saada sopivan kokoisia lakanoita 120 senttiseenkin sänkyyn, mutta kyllähän mä laitoin milloin minkäkinlaisia. Muistan että ostin froteisia muotoonommeltujakin, mutta en tykännyt niistä yhtään. Niitä oli muuten kamalan vaikea saada kaappiin siististi viikatuksi, vaikka mitäpä väliä sillä sinänsä olisi, ei mun vaatekaappiini kukaan ole kurkkinut. Niissä oli se kuminauha reunoissa, ja itse asiassa ne ei kauhean hyvin pysyneet paikoillaan, vaikka toisin luulisi.

Niin että jos haluat käyttää tota mun kahden lakanan konstia, niin silloinhan sun lakanat käy aivan hyvin, ja miksei niitä voi käyttää yksinäänkin, joutuu vaan vähän enemmän niitä asettelemaan. osta seuraavan kerran isompia lakanoita.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe