Yo!
Lauantaina 04.02. Malminkartanossa pöhisee:
Jo etukäteen värikynät vinkuu ja paperit rapisee kun just Sinä voit voittaa Sketsiskabassa Geezersin 100€:n lahjakortin. Sketsattava sana MALTSU.
Mitä muuta voi tehdä jo nyt?
Ilmottaudu Shakan riimipajaan joka pidetään ennen varsinaista tapahtumaa 16-18.
Riimipajan jälkeen tuotos vedetään narulle Solosen johdolla...Kun tuotos on valmis Mr. Solonen tutustuttaa kaikki halukkaat musan vääntämisen saloihin...
Sitten lisäksi vähän DJ-settejä, liveräppiä ja tennarikustomointia "drive-in-workshoppina" niin eiköhän Se Siitä.
AIKATAULU:
16-18 Shakan riimipaja ennakkoon ilmottautuneille (10hlö)
18.00 Ovet auki tuottamispaja, tennarikustomointi, sketsaus, breikki, DJ yms. meiningit starttaa
20 Sketsausskaban voittajan julistus
20-22 Livenä Scure & Jyrbä, Wety, VGR
sekä open mic räppibättlet, jos kantti kestää
22 jälkeen ovet säppiin ja jengi himaan!
Tapahtuma sekä sketsiskaba ovat avoimia kaikille 13-17 vuotiaille.
Sketsit ja riimipajan ilmottautumiset osoitteeseen: [email protected]
Tapahtuma on päihteetön!
t. Timppa
Maltsun nuta
Piianpolku 3
09 310 717 21
Tapahtuma Feisbyykissä -> http://www.facebook.com/pages/Funk-On/1 ... 254385908/
Maltsu Snow Show Malminkartanossa 4.2.2012
6
118
Vastaukset
"Tapahtuma sekä sketsiskaba ovat avoimia kaikille 13-17 vuotiaille."
- Mihin meinasitte sketsata? Alepan ikkunaan?
"Open mic räppibättlet"
- Hyi helvetti, EI! Voiko tämä tapahtuma enää huonommaksi mennä?
Siis tuonne on kyllä pakko ottaa partaterät mukaan.
"Tapahtuma on päihteetön!"
- No sekin vielä. Vittu mitä paskaa. Ihan kuin se ei riittäisi, että hopparit parittelee jokaisen helvetin R-kioskin edessä, niin heille pitää sitten järjestää oikein omia pikku tapahtumia! Nyt kun olisi kyllä kranaateille käyttöä tai muulle joukkotuhoaseelle.- Lapsi
Maltsun kukkula on jännä mesta. Välittäjä ei asu Maltsussa, mutta Lapsi asuu siellä. Hieno tapahtuma tulossa.
- Juomapipo
Lapsi kirjoitti:
Maltsun kukkula on jännä mesta. Välittäjä ei asu Maltsussa, mutta Lapsi asuu siellä. Hieno tapahtuma tulossa.
Voisiko se välittää mulle vähän trinksuja sinne juhliin. Oon värkänny sellaisen juomalaitteiston mun pipoon.
- Saariston lapsi
Juomapipo kirjoitti:
Voisiko se välittää mulle vähän trinksuja sinne juhliin. Oon värkänny sellaisen juomalaitteiston mun pipoon.
Kysy asiaa Ruoholta, sillä hän on Välittäjän hyvä ystävä. Juomalaitteisto on varmasti kätevä ja itsekin ajattelin hankkia sellaisen. Mistä sait sen?
- Tein itse
Saariston lapsi kirjoitti:
Kysy asiaa Ruoholta, sillä hän on Välittäjän hyvä ystävä. Juomalaitteisto on varmasti kätevä ja itsekin ajattelin hankkia sellaisen. Mistä sait sen?
Kävin Honkkarista ostamassa tarvikkeet ja väsäsin ite kasaan.
- Tein itse
Saariston lapsi kirjoitti:
Kävin Honkkarista ostamassa tarvikkeet ja väsäsin ite kasaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827