Pitääkö sossulle ilmoittaa, jos on Stockan kanta-asiakaskortti, jossa MasterCard, eli kyseessä on luottokortti? Tiliä minulla ei ole, vain luotto-ominaisuus, ts. minulla ei koskaan voi olla plussaa kyseisellä kortilla, vain miinusta.
Kanta-asiakaskortti + luotto-ominaisuus
5
100
Vastaukset
- kakskuus
Miksi et ilmottaisi koska sehän on velkaa se summa mikä sulla siellä on eikä tuloa! Voit mielestäni jopa laittaa sen minimisumman minkä joudut lainaa lyhentämään menoiksesi vaikka ei sitä ehkä hyväksytäkään sossussa..
- vanha asiakas
Ei ne tuollaisita välitä mitään, sulla saa olla vaikka kymmenen eri luottoakorttia, ei vaikuta tukeen millään lailla.
- etm
Eikö niissä ole tilinhoitomaksua?
Kyllä sossu kauhisteli, kun minulla oli jossain vaiheessa 2 pankkitiliä. Avasin heidän käyttämäänsä pankkiin toisen tilin, niin sain rahat nopeammin. - vanha asiakas
etm kirjoitti:
Eikö niissä ole tilinhoitomaksua?
Kyllä sossu kauhisteli, kun minulla oli jossain vaiheessa 2 pankkitiliä. Avasin heidän käyttämäänsä pankkiin toisen tilin, niin sain rahat nopeammin.Antaa niiden rauhassa kauhistella mitä haluavat. Ei kenenkään tarvi niistä välittää.
- NottaSoon...
Sossu on sellainen herra tässä maassa että työttömät nöyrtyvät mihin jos esim. sossu vihjaa liian useasta pankkitilistä. Usea pankkitilihän itse asiassa vaikeuttaa toimeentulotuen käsittelyä kun tulisi olla kahdet tiliotteet sopivalta ajanjaksolta samanaikaisesti käytettävissä. Parempi pitää yhtä pankkitiliä ja näin pääsee myös vähemmällä paperisodalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753