Poika - Äitii minut pitää soittaa naapurin tytölle.
äiti - soita vain.
poika - äitii missä minun paita ?
äiti - mitä sinä paidalla.
poika - en voi soitta tytölle ilman paitaa.
äiti - eihän hän näe
poika - et sinä ymmärrä.
ei mummikaan ymmärrä :)
Lapsenlapsi
10
101
Vastaukset
Joskus äitien ymmärrys on vain kateissa.
- siistiainapitääolla
Anoppini aina kampasi hiuksensa ja riisui essunsa, ennen kuin Heikki Kahila ilmestyi ruutuun.
- ++++++
Hieno ja edustava nuori mies, hyvin ajattelee asioita.
Äiti- mikä se on?
Kätilö - harvinaisen komea poika tämä on, hänestä taitaa tulla Presidentti.
Äiti- ei kai sentään?
Kätilö - Kyllä minä uskon niin, meillä on nyt vain poikavauvoja ja vauvasalissa alkoi kamala huuto.Kyllä minä auttaisin sen paidan pojalle, Murkkuikäisen itsetunto on joskus imeellisistä asioista kiinni. Minulla on aikuisia lapsia ja iltatähti. Nykyään en hermostu juuri mistään.
"firefox58"
Keski-Suomalaisuudessa on monta kaunista piirrettä ja yhtä niistä kuvaat kauniisti.
Me emme koskaan heittäydy Stadilaisten "kansainväliseen" hysteriaan, alkamalla heti vaatimaan lapsillemme seksuaaliterapiaa ja huostaanottoa.
Me vain hymyilemme haikean hyväksyvästi ja sanomme että:
Tässä on paitasi, nuori mies, kun äiti oli ikäisesi äiti aina riisuutui.
Valitettavasti, tyttölapsillekin ostavat äidit nykyään Webbikamerat tyttäriensä läppäreihin.
Minä isänä en ostaisi pojalleni, vaan patistaisin hänet ulos käyttämään eikä näyttämään.
Ja varottaisin että Onania saa aikaan paiseita ja vajaamielisyyttä.
Noh... minusta tuli kyllä usein vajaamielinen kun käytin sitä.
H.- :)))))
Tämä poika puhelimessa on vasta 8v . Toki hän itskin osaa pukeutua , mutta kyllä mummi oikein mielellään pukeekin jos tarvii, samoin vanhemmat , kun ei itse mukamaste jaksa :)
Vauhdista hän myös tykkää , jos kiinnostaa , katsoa voi youtubesta, Hermanni mönkkäri , siellä on kaksi kaksi pätkää .
En saanut linkitettyä tai en osannut. - helmiinkeri
hunksz kirjoitti:
"firefox58"
Keski-Suomalaisuudessa on monta kaunista piirrettä ja yhtä niistä kuvaat kauniisti.
Me emme koskaan heittäydy Stadilaisten "kansainväliseen" hysteriaan, alkamalla heti vaatimaan lapsillemme seksuaaliterapiaa ja huostaanottoa.
Me vain hymyilemme haikean hyväksyvästi ja sanomme että:
Tässä on paitasi, nuori mies, kun äiti oli ikäisesi äiti aina riisuutui.
Valitettavasti, tyttölapsillekin ostavat äidit nykyään Webbikamerat tyttäriensä läppäreihin.
Minä isänä en ostaisi pojalleni, vaan patistaisin hänet ulos käyttämään eikä näyttämään.
Ja varottaisin että Onania saa aikaan paiseita ja vajaamielisyyttä.
Noh... minusta tuli kyllä usein vajaamielinen kun käytin sitä.
H.hunksi , painu sinä muuaalle täältä tymine neuvoines , tämä miehen alku varmaan kasvatetaa erillälailla kuin sinut ja sun poikas , häivy .
:))))) kirjoitti:
Tämä poika puhelimessa on vasta 8v . Toki hän itskin osaa pukeutua , mutta kyllä mummi oikein mielellään pukeekin jos tarvii, samoin vanhemmat , kun ei itse mukamaste jaksa :)
Vauhdista hän myös tykkää , jos kiinnostaa , katsoa voi youtubesta, Hermanni mönkkäri , siellä on kaksi kaksi pätkää .
En saanut linkitettyä tai en osannut.":)))))"
Vai niin, MTV- yheksänsöin, Lasten reality show.
Ja tyttösiäkö siellä on puettu naiseksi?
H.helmiinkeri kirjoitti:
hunksi , painu sinä muuaalle täältä tymine neuvoines , tämä miehen alku varmaan kasvatetaa erillälailla kuin sinut ja sun poikas , häivy .
"helmiinkeri"
Sinä tunnut ihqu tutulta.
Voipi olla että olet kirjoitellut tänne aikaisemminkin.
62v, en ihan alkaisi moittimaan äitiäni saati mummoani, mummo kuoli jo 1962.
Ja faijahan antoi minun elää.
He tekivät minusta roisin miehen, miehen joka ei aina laittanut paitaansa päälle vaan riisui sen.
Siihen aikaan sen joutui tekemään ihan livessä, valokuvaus oli aikasti kallista.
Mummo kun saunassa otti minulta paidan päältä, totesi että voi, voi..
Minä sit kysyin että mikä mummoa vaivaa, hän sanoi siihen että et sinä vielä tytöistä ymmärrä mitään.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060