Blogi elämisestäni Maltalla

NordicAbroad

Hei!

Olen reilu parikymppinen miehenalku ja asustelen tällähetkellä Maltalla. Tykkään auringosta, rannoista, snorklailusta, leffoista, juhlimisesta ja muutenvaan rennosta elämäntyylistä. Työskentelen pelialalla kuten useimmat pohjoismaalaiset täällä.. Kirjoittelen ihan arkipäiväisestä elämästäni ja asumisestani täällä ulkomailla, poissa Suomesta.

Ajattelin että aihe voi kiinnostaa palstalaisia, joten mikäli kiinnostuit, vilkaise ihmeessä blogini: http://nordicabroad.blogspot.com

Kysymykset, kommentit, kritiikki yms on kaikki erittäin tervetullutta!

2

655

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menossa maltalle

No vihdoin löytyi joku jolta kysyä! :D kiitos siitä...

Eli oon lähössä (ilmeisestikin tulossa) Maltalle kesällä kielikurssille kavereitten kanssa. Valittiin kohteeks Malta juurikin sen bilemaineen takia...MUTTA nyt ois tosi kiva kuulla, että millasta se meno sielä oikeesti on. Netistä ku lukee juttuja ni jotkut ylistää, toiset valittaa, kolmannet ei oo ko. maasta kuullukkaa mutta jakaa silti ohjeitaan. Eli jos millään viittit ni "kaikki Maltan yöelämästä" vois olla vastaukses otsikko??? Kiitos etukäteen :)

[x] sekava kysymys

• larezi

kiitti tästä! olen muuttamassa töiden perässä Maltalle parin kuukauden päästä joten tämä oli mielenkiintoista luettavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1012
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      60
      999
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      53
      780
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      659
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      578
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe