http://taskumuro.com/lumia-800n-akunkestoa-parantava-ohjelmistopaivitys-saataville-tanaan
no niin, tuollaistakaan ei sitten ollut havaittu. mutta windows-maailmassahan loppukäyttäjä hoitaa beta-testauksen ja vieläpä maksaa siitä.
muuten, löytyisikö tuollaista päivitystä fiat ducatoon? akku jokseenkin sipissä ja ajattelin että joutuu uuden ostamaan, mutta ehkä siihen saa päivityksen?
kun ei noin isoa autoa jaksa työntää käyntiin ja naapuri ihmettelisi jos sen pihalle jättäisin että mäkistartilla pääsisi.
lumiaan akkupäivitys
3
79
Vastaukset
- Joo, toki.
Saa, päivitys voi takoittaa myös akun ostamista hyvin usein.
Myös laitteita autosta voi yrittää vähentää, esim. suppari ja vahvistin kontista pois syömästä akkua turhaan.- antti 64
>>suppari ja vahvistin kontista pois syömästä akkua turhaan.>>
ei ole, mutta esimerkiksi ajovaloja on kaksin kappalein. luulisin että pärjäisin yhdelläkin vallan mainiosti kun olen mopoiässäkin pärjännyt. myöskin peruutusvalot on aika turhat jos ottaa vauhtia tarpeeksi, niin kääntyy ilmankin. - Nano zero
antti 64 kirjoitti:
>>suppari ja vahvistin kontista pois syömästä akkua turhaan.>>
ei ole, mutta esimerkiksi ajovaloja on kaksin kappalein. luulisin että pärjäisin yhdelläkin vallan mainiosti kun olen mopoiässäkin pärjännyt. myöskin peruutusvalot on aika turhat jos ottaa vauhtia tarpeeksi, niin kääntyy ilmankin.Senkö takia noita yksisilmäisiä liikkuu tuolla tien päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770