Mitä homot syövät?

kyselijä11

Tuli tuossa tänään lounastunnilla veeseetoiletissa mieleen, että jos kukaan sinne mitään tunkisi, niin olisi kyllä aika likasta touhua.

Kysyisinkin siis, syöttekö te homot jotain ihmekasveja, jolloin suoli ei haise ja kakka tulee yhtenäisenä pötkönä ulos, eikä jää paskaa lojumaan suoleen? Vai miten tämä homma oikein teillä toimii?

13

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fishstick

Banaaneja, kurkkuja, kesäkurpitsoita, mehujäitä, tikkareita, härän kiveksiä, juustotikkuja... kaikkea homoa.

• kimi__

Paljon kuituja niin pysyy puhtaana. =)

• homodieetti

Hetero päivässä.

• anatomiaprofessori

Aika graafista tekstiä, mutta ihan asiallista. Ei kai sitä mitenkään erilaisesti syödä, yksilöitä kaikki. Kuidut voivat auttaa? Niin ja kaikkea sateenkaarenväristä ja pröystäilevän hintahtavaa tietysti ;) :D

Mutta tosissaan puhuen, ei siinä sen kummempaa kuin että käy ns. paskalla ja jos tuntuu että ei siinä ollut kaikki, voi kokeilla huuhtoa. Myös noi kuidut voi auttaa? Samat suolet homoilla kuin heteroillakin :P

Suu on myös sellainen mitä monet ei huomioi. Likanen kieli, varsinkin takaosa, on ällöttävä. Sinne ei halua edes omaa suutaan tunkea.

• 4+19

Mä syön lähinnä kaurapuuroa johon sekoitan 1dl:n vehnäleseitä niin pysyy nälkä poissa ja saa kuituja niin se paska tulee paremmin suolesta ulos.
      Syön myös paljon kasviksia ja lihaa kohtalaisesti jotta saa proteiineja niin lihakset kasvaa hyvin :)

• isomies22222

Tämä homo söi kaurapuuroa aamiaiseksi. :)

• 6666677777

Syön vain vihreitä kypsentämättömiä vihanneksia ja vihreää teetä, jotta pysyn luurangon laihana, pelkään lihavuutta kuollakseni. Tuo ruokavalio saa aikaan helposti ripulia kun nestettä poistuu paljon peräaukon kautta. No se ripuli on niin vetistä, että suoli on helppo huuhtoa aivan puhtaaksi.

• M___30

Onko tää trolli vai oletko yksinkertaisesti tyhmä kuin saapas? Homot ovat ihmisiä ja ihmisten syömistottumukset ovat persoonakohtaisia, eikä seksuaalisuusriippuvaisia.

• Anonyymi

Mä syön pelkkää rasvaa ja hedelmiä ennen treffejä. On liukas ja puhdas jos joku kaipaa valmiiksi huuhdottua ja voideltua. Nyt kaikki mukaan vaan!

• Anonyymi

Yökerhossa sidukka tai lonkero.

• Anonyymi

Olet mitä syöt.

• Anonyymi

Mikä kuitu ennen bileitä ?

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe