Voinko estää tietystä puhelinnumerosta tulevat puhelut? Jos voin, toimiiko esto molempiin suuntiin niin, etten itsekään pysty soittamaan?
Puhelun esto
14
8686
Vastaukset
- iisiäon.,.
Tämä on helppo laittaa asetuksista. Mene valikossa kohtaan " Estä tuleva puhelu numerosta xxxxxxxxxxxxx, mutta salli minun soittaa kyseiseen numeroon" ja siitä valise ON/OFF
- Missä mallissa
Missä Nokiamallissa tuollainen valinta mahdollisuus on?
En löydä ainakaan Nokia 500 tuollaista. - 5230,. (500)
No ei tosiaan missään
http://store.ovi.com/search?q=call and sms filter - 1+1=2
Hän huijjaa,asetusta ei ole
- Missä mallissa
Harmi vaan kun nuo kaikki esto-ohjelmat on elisabetinkielisiä,noitten kanssa kun alkaa sohlaamaan tälläinen ihminen kun minä,jolla ei ole hajuakaan enkunkielestä,siinä voi käydä niin että ei soi mistään numerosta tai sitten soi kaikista.
Prkl,miksi noita ja monia muitakin hyödyllisiä ohjelmia ei ole Suomenkielisenä,varsinkin kun nyt Nokialaista puhelintani olen pitänyt Suomalaisena,vaikka tuskin siinä enää Suomalaisuutta muuta onkuin nimi,jonka aikoinaan,silloin kun Nokia vielä oli Suomalaisten käsissä,antoivat. - 5230,. (500)
totta tuokin mutta kannattaa yrittää,latasin 500:een tämän ilmasen(ostasin maksullisen jos tod.tarve) huvikseen kokeilumielessä,sain sen heti toimimaan mutta se tosiaan vaatii hiukan enkun taitoja jos sen meinaa kovin äkkiä tajuta,blacklist,whitelist,action mode,reject private numbers muutamia mitä pitää osata säätää,action mode on asetus jolla koko homma toimii,voit siitä sallia kaikki,estää kaikki,estää mustan listan numerot,sallia sallitut whitelistin jne.,vaihtoehtoja on monia ja tämä on vielä ilmainen rajoitettu versio,maksulliset ovat aina parempia,soittajalla kuuluu..piip..piip..piip..näytössä sillä lukee "numero varattu"
http://store.ovi.com/content/57508?clickSource=search&pos=9 - 5230,. (500)
Ps. toimii vain yhteen suuntaan..eli sinä voit kuitenkin soittaa blacklist numeroon
- Missä mallissa
Voi hitsi,toi ois hyvä,noinkohan uskaltaisi ladata ja asentaa tuon.
Mitenkähän sekasi sillä saisi soittoestot jos kokeilisi,kun sitä enkkua ei sit tajuu yhtää,pitäs kielenkääntäjän kanssa sohii sitte että mitä mikäkin tarkoittaa.
Nyt meni harkintaan uskallanko vai en. - ???
Mr Rejectin maksullisesta versiosta joku mainitsee, että blacklistattu kuulee ensin soitonmerkkiäänen ja vasta sen jälkeen varattu äänen ja että soittaja saa sen käsityksen, että puhelun vastaanottaja on hylännyt puhelun. Onko Litessä sama juttu? Hommanhan pitäisi toimia niin, että blacklistattu saa heti alkuun jo varattu äänen.
- 5230,. (500)
Kyllä tämä lite tuuttaa varattua heti,äsken soitin kymmenen kertaa kokeeks ja heti tuuttas varattua joka kerta,soittajan on mahdoton tietää oletko vastannu,ainakaan minä en olis epäilly mitään,itseasiassa siinä ei kerkee vastaamaankaan.,niitä kommentteja ei kannata aina ottaa todesta.
hommahan toimii tässä sillee että puhelu kyllä yhdistää sun puhelimeen koska tämä ei ole mikään operaattori estopalvelu,..tämä katkasee sen blacklist puhelun vajaassa sekunnissa,just kerkee nimen nähdä näytöllä kun se vilahtaa siinä ja sit se sammuu,blacklist puhelut ei näy puhelimen lokissa vaan ne tallentuu sovelluksen lokiin,kannattaa kokeilla tätä koska on ilmainen ja sen saa poistettua jos ei tykkää,ite pidän tän jos vaikka joskus joutuu blockkaamaan jonkun lehtimyyjän tms.häiritsijän - Ei enää nokiaa
On se vain myönnettävä ettei surkeampaa firmaa maailmassa olekaan kun Nokia.
Yrität ostaa niiden sovelluskaupasta jotain niin on vaikeampaa kuin jos et ole tiliasiakas Wurth liikkeessä.
Toivottavasti menee koko Nokian paska pulju konkurssiin hyvin nopeasti.- Anonyymi
Minulla ollut Nokia 6 jo 4-5 vuotta toimii hyvin ja kestävä.
- yks_ohje
eriarvoiset puhelimet
https://palsta.elisa.fi/muu-keskustelu-29/voinko-estaa-puhelut-ja-viestit-tietysta-numerosta-309851 - Auttavakäsi
Vähän myöhässä mutta ainakin joissan Nokia puhelimissa (jossa windows käyttöjärjestelmä tottakai) toimii niin että menet puheluhistoriaan ja painat pitkään nimen kohdalta sitä numeroa minkä tahdot estää ja sitten siihen alle aukeaa lista joista yksi on "estä numero...". Painat siit ja sitten puhelin kysyy että lisätäänkö numero estolistaan ja painat kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045