Poikalapsi, mutta ei tyttöä!!!!!

anna888

Hei,

Olenko ainut, joka haluaa kiihkeästi saada pojan, mutta tytär pilaisi elämän?
Maailma ei voi olla muuttunut niin paljon niin lyhyessä ajassa, että nykyään se olisi yksi ja sama kumpaa sukupuolta lapsi on.

Minulla ei ole vielä yhtään lasta, mutta haluaisin tulevan esikoiseni olevan ehdottomasti poika. Missä vaiheessa lapsen sukupuolen saa tietää ja mitä vaihtoehtoja minulla on, jos lapsi onkin tyttö? Tahtoisin tällöin tehdä abortin.

Olen puhunut läheisilleni tästä ja he pitävät minua hulluna, koska inhoan tyttöjä ja olisin valmis abortoimaan lapseni, vain koska tämä olisi tyttö. Voiko abortin tehdä tästä syystä?

Minulle lapsen sukupuoli on kaikki kaikessa. Tytön saaminen on verrannollinen elinikäiseen sairauteen ja pojan saaminen lottovoittoon. Onko ketään, joka tuntee samoin?

22

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu olet

      "Olen puhunut läheisilleni tästä ja he pitävät minua hulluna, koska inhoan tyttöjä ja olisin valmis abortoimaan lapseni, vain koska tämä olisi tyttö."

      Olet hullu, hankkiudu pikaisesti hoitoon.

      • anna888

        Sinulleko on ihan sama omistatko sian vai hevosen?


      • äläpanealulle
        anna888 kirjoitti:

        Sinulleko on ihan sama omistatko sian vai hevosen?

        Lasta ei voi omistaa eli jo edellinen kommenttisi kertoo sinun olevan päästäsi vialla tai olet henkisesti 12-vuotiaan tasolla. Otan osaa tulevien lastesi puolesta, oli ne sitten poikia tai tyttöjä. Olisipa mahdollista jälkiabortoida sinut, koska tulet elämässäsi aiheuttamaan läheisillesi paljon tuskaa, jollei sinua saada fiksattua kuntoon.


      • dxbg
        äläpanealulle kirjoitti:

        Lasta ei voi omistaa eli jo edellinen kommenttisi kertoo sinun olevan päästäsi vialla tai olet henkisesti 12-vuotiaan tasolla. Otan osaa tulevien lastesi puolesta, oli ne sitten poikia tai tyttöjä. Olisipa mahdollista jälkiabortoida sinut, koska tulet elämässäsi aiheuttamaan läheisillesi paljon tuskaa, jollei sinua saada fiksattua kuntoon.

        Eikö sikaa tai hevosta voi omistaa? :) En ole puhunut lapsen omistamisesta ollenkaan.

        Maailma olisi aivan kamala paikka jos sinulla olisi valta "jälkiabortoida" ihmisiä, vain koska heidän mieltymyksensä eivät miellyttäisi sinua.

        En halua kritisoida sinua siitä, että olet uskovainen, koska oikeastaan arvostan uskovaisia ihmisiä.
        Voisit kuitenkin tarkastella enemmän sitä mihin uskot. Muista rakkauden kaksoiskäskyä ja muita Jeesuksen opetuksia ja sen jälkeen voisit vaikka rukoilla puolestani. Jos olisit järkevä, rukoilisit, että voisin saada pojan.

        Muista, ettei kristitty rukoile Jumalalta pahaa edes viholliselleen. ;)


    • voivan vttu!!

      Keinohedelmöityksellä tiedät, mutta mielestäni sinun ei kannata lapsia hankkia. Olet provoilija luultavimmin!

    • Röllipölli

      Todellakin toivon että olet vain halunnut keksiä huonon provon, ja vaikka tiedän että trollia ei saisi syöttää niin vastaan silti...

      Abortteja Ei tehdä sen takia että lapsi on "väärää" sukupuolta"!

      Ensinnäkin on moni jolle on sanottu että tyttö tulossa, ja onkin tullut poika, pippeli on vain ollut hyvin piilossa...=)

      Toiseksi, voithan sä antaa lapsen adoptioon sitten synnytyksen jälkeen jos tulee tyttö!
      Sukupuolen saat selville kuitenkin niin myöhään, että siinä kohtaa on melkeinpä pakko vain jatkaa raskautta.

      Mutta joo, parasta että et ikinä tule raskaaksi.

      • djs

        Olen pahoillani, etten ole trolli. Tiedän, että se, mitä minä tahdon, saattaa kuulostaa kauhealta. Onhan sukulaisenikin sitä mieltä.
        En kuitenkaan ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, eikä se, mitä haluan ole mitään ennenkuulumatonta.

        Minkä takia abortteja sitten tehdään? Mielestäni suurin osa aborteista on tehty itsekkäistä ja turhamaisista syistä. Minun syyni on vain yksi itsekäs syy lisää.
        Onko yhtään parempi syy tehdä abortti siitä syystä, että lapsi on saanut alkunsa vahingossa, eikä sitä halua saada? Jos on, niin miksi?

        Onko sinusta abortin tekeminen aina väärin? Jos on, niin ymmärrän asenteesi minuun, mutta jos hyväksyt abortin joissakin tapauksissa, olet mielestäni vähän yksinkertainen, vaikka luuletkin omaavasi korkean moraalin.

        Abortti ei ole koskaan epäitsekäs teko. Ei ole olemassa niin painavaa syytä raskaudenkeskeytykselle, etteikö se olisi väärin.
        Tästä syystä sinun on ihan turha sanoa, että minun itsekäs ja moraaliton perusteeni tehdä abortti (en halua tyttölasta) olisi yhtään sen moraalittomampi kuin esim. tehdä abortti siitä syystä, että on äidin terveys olisi vaarassa.


      • On pieni
        djs kirjoitti:

        Olen pahoillani, etten ole trolli. Tiedän, että se, mitä minä tahdon, saattaa kuulostaa kauhealta. Onhan sukulaisenikin sitä mieltä.
        En kuitenkaan ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, eikä se, mitä haluan ole mitään ennenkuulumatonta.

        Minkä takia abortteja sitten tehdään? Mielestäni suurin osa aborteista on tehty itsekkäistä ja turhamaisista syistä. Minun syyni on vain yksi itsekäs syy lisää.
        Onko yhtään parempi syy tehdä abortti siitä syystä, että lapsi on saanut alkunsa vahingossa, eikä sitä halua saada? Jos on, niin miksi?

        Onko sinusta abortin tekeminen aina väärin? Jos on, niin ymmärrän asenteesi minuun, mutta jos hyväksyt abortin joissakin tapauksissa, olet mielestäni vähän yksinkertainen, vaikka luuletkin omaavasi korkean moraalin.

        Abortti ei ole koskaan epäitsekäs teko. Ei ole olemassa niin painavaa syytä raskaudenkeskeytykselle, etteikö se olisi väärin.
        Tästä syystä sinun on ihan turha sanoa, että minun itsekäs ja moraaliton perusteeni tehdä abortti (en halua tyttölasta) olisi yhtään sen moraalittomampi kuin esim. tehdä abortti siitä syystä, että on äidin terveys olisi vaarassa.

        ero siinä MILLOIN se tehdään, ei niinkään miksi.
        Tosiasianyt kuitenkin on että abortteja ei myönnetä sukupuolisyystä.


    • ..........

      Siinä vaiheessa kun sukupuolen saa tietää ei ole mahdollista ilman lääketieteellistä syytä tehdä aborttia.

    • olet tyhmä !

      Sinun ei pidä tehdä lasta ollenkaan !

    • Testaa

      Toivottavasti et tule saamaan koskaan yhtään lasta!

      • dssd

        Toivottavasti sinä taas tulet saamaan niin monta lasta, kuin sinun miehellesi on mieleen! Ei enempää, eikä vähempää.
        Toivottavasti myös teet maailmaan enemmän miehiä, kuin naisia. Silloin sinä olet siunattu! :D


    • osin samanlainen

      Minä taas toivoin kovasti saavani tytön, olisin ollut jokseenkin pettynyt saadessani pojan. Mutta en halunnut kuitenkaan tietää sukupuolta etukäteen, enkä näin ollen olisi abortoinut "väärää" sukupuolta. luotin vain siihen, että rakastun kuitenkin myös siihen poikavauvaan, vaikka tyttöä olin kovasti toivonutkin. Väärän sukupuolen abortoimishaaveet on syytä unohtaa, silloin kannattaa miettiä onko valmis tekemään lapsia ollenkaan.

      Minä sain kun sainkin tytön ja vielä toisenkin. Jos kolmas joskus tulee, toivon senkin olevan tyttö, mutta myös poika käy jos niikseen on.

    • miksiköhän

      minulle tulee mieleen ensimmäiseksi, että olet kokenut jotain kovinkin traumaattista naiseuteen liittyen omassa elämässäsi? Millaisen kasvatuksen olet itse aikanaan saanut, jos koet tyttären pilaavan elämän, olethan itsekin nainen ja tähän asti pärjännyt? Se on totta, että monessa maailmankolkassa sukupuoli vaikuttaa merkittävästi edelleen, mutta ainakin Suomen olosuhteissa tuntuu ihmeelliseltä ajatukselta, että lapsen tulevaisuus olisi uhattuna sukupuolen takia. Tuntuupa olevan jopa niin päin, että esim. koulumaailma suosii tytöille tyypillisiä ominaisuuksia ja he pääsevät siten pidemmälle opinnoissa kuin pojat.

      En väitä, että aloittaja olisit hullu, mutta olisi todella tarpeellista, että kävisit kriittisesti omaa elämänhistoriaasi läpi ennen lapsen yrittämistä vaikkapa ihan ulkopuolisen ammattilaisen, kuten psykologin tai psykoterapeutin kanssa.

    • Ei! pojille

      Itse en ainkaan haluaisi enää yhtään 2-lahkeista junttia tähän maailmaan. Tyttöjä kiiiitos! terveisin feministi

    • Kuumeilija86

      Teidän ei kyllä kannata todellakaan hankkia tai edes haaveilla lapsista, jotka laitatte tietyn sukupuolen tilaukseen. Sieltä tulee mitä tulee ja oli lapsi kumpaa sukupuolta tahansa, on sillä oikeus olla haluttu, toivottu ja rakastettu. Terveisin vauvakuumeilija jolle niin poikavauva kuin tyttövauvakin olisi enemmän kuin tervetullut.

    • ..................

      On normaalia haluta ja toivoa tyttöä tai poikaa, mutta siinä vaiheessa jos sillä on jo noin paljon väliä niin pitää homma jättää siihen. Ei lapsia sinulle, sillä tiedätkös, on lapsi tyttö tai poika, niin häntä pitää hoitaa ja huoltaa aivan samalla tavalla. Häntä pitää kasvattaa, pukea, ruokkia, viettää aikaa lapsen kanssa. Etkä todennäköisesti ensimmäisen 10 vuoden aikana edes huomaisi eroa pojan ja tytön kasvatuksen välillä.

      Itsellä kaksi poikaa ja toivoisin seuraavaksi tyttöä. Ennen kaikkea kuitenkin toivon LASTA, en sukupuolta. Ja jos lapsi on terve, se on lottovoitto!

    • anna888

      Tämä runo on Elias Lönnrotin Kantelettaresta (1840).
      Se kuvaa aika lailla minun näkemyksiäni.

      Poika syntyi, polte syntyi
      polte syntyi, kaski kasvoi;
      tytär syntyi, tyhjä syntyi
      tyhjä syntyi, kaiho kasvoi.

      Ken se tuutii poikalasta,
      sepä totta torjuttavi;
      Ken se tuutivi tytärtä,
      se vaan tyhjeä tekevi.

      Äyri äijistä pojista,
      yksi tyhjä tyttäristä,
      jos kylälle naitakohon
      tahi koissa kasvakohon
      tahi tauti tappakohon,
      surma suin lopettakohon.

      Minun näkemykseni pojan merkityksestä ei ole lainkaan kummallinen. Miten tytön ja pojan pohjimmainen olemus on muuttunut puolessatoista vuosisadassa? Emme ehkä enää elä maatalousyhteiskunnassa, eivätkä lapsemme ole enää "vanhuuden turvana" samanlaisessa merkityksessä, kuin ennen, mutta poika on poika ja tyttö on tyttö. Hevonen on hevonen ja sika on sika.

      Oma isoäitini kasvatti poikansa itse ja antoi minun äitini muualle kasvatettavaksi. Naisen merkitys on suvussani pieni.
      Poika olisi minulle ylpeyden aihe, mutta tyttöä joutuisin häpeämään.
      En voisi kannustaa häntä kehittämään vapaasti identiteettiään, vaan tuhoaisin sen, koska naiseus ei ole niin arvokasta, kuin olla mies.

      • kylmää faktaa

        et tule ikinä saamaan aborttia Suomessa sukupuolen takia.
        Parempi että et saa lapsia.
        Harmi että sukusi on noin tyhmä.


    • 2 tai 3 tyttöä

      Mä ainakin haluan vaan tyttöjä. Siksi en pojan saamisen pelossa hankikaan lapsia, vaan pitäydyn ihan eläinlapsissa, saa valita, kumman haluaa

    • Teati

      Luojan kiitos saan poikalapsen, pelkäsin, että saisin tytön... Tyttö on sama, kun olisi vammainen. Tyttöjen kasvatus on todellakin erilaista. En olisi jaksanut mitään nukke- tai prinsessaleikkejä. Mieluummin olen itseni rakennan, korjaan ja sahaan puita. Tästä on hyvä pojan oppia...

    • Aloittajaonmies

      Onpa tämä sairas viestiketju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe