Pitäisi olla sellainen, joka kestää törmäilyä eli hiilikuitua yms. "kisakamaa".
Pitää olla kuulalaakerit, että kestää paljon ajamista.
Pitää olla myös hyvä säädettävä alusta ja portaaton nopea ohjaus, kaasu ja jarru, että on helppo ja tarkka ajaa.
Mielellään harjaton moottori, ettei tarvitse hiiliä vaihdella.
Ja Lipo-akku.
Saako noita oikeita rattiradioita lapsen kädelle?
Sitten pitäisi olla joku kaasun maksimirajoitus. Saako säädettyä trimmeistä?
Ajo pääasiassa hiekkakentällä.
Mikä RC-auto muksulle?
9
559
Vastaukset
- jotaintuollaistavihj
Ota ainakin ohjain kunnollinen heti aluksi, autoja voi aina vaihdella sitten.
Että olisi kiteen vaihto laittamalla vaan kiinni kuten auton sulake.
Sitten voisi vaihdella autoja ja muita RC-juttuja sillä samalla, vaikka purjeveneitäkin ohjailla, tai helikoptereita.
Auto olisi kai sitten noin 100W viritysmoottorinen sähköauto, huiput jotain 80km/h nykyään menevät sähköiset kai..- Jgfyhh
Kyllä noilla uusimmilla harjattomilla saa auton menemään helposti 160 km/h
- kaikenlaisiaon
Mutta noista pienistä vielä, millä voi ajaa sisällä, mini-z -autoja oli joskus, sitten oli kamera katolla, sellainen pieni langoton joka lähetti videokuvaa reaaliaikana telkkariin siitä, oli hauskan näköistä.
Vieläkin pienempiä, micro-mini on, melkein pikkuauton kokoisia jo.
Ohjain on isoin silti. - rc
osta kyosho mini inferno. huiput autossa on perus moottorilla joku 50 kmh. hinta on 167 euroo. siihe viä harjaton combo eli siihen comboon kuuluu harjaton moottori ja siihen sopiva nopeudensäädin. combolla on hintaa 99 euroo. yhteensä 266 euroo. Orion Carbon LiPo 7,4V 1500mAh akku on sopiva autoon ja laturi tulee ton paketin mukana. kyoshon nettisivuilta löydät varmasti sen combon ja kyseisen akun ja laturin. akulla on hintaa 45 euroo ja siis se laturi tulee mukana. :D
- edu
stormer o hyvä läytyy saksasta rc hyvä ja halpa vahva
- emppu epätoivoinen
kumpi kannattaa ostaa kyosho mini inferno vai kyosho kobra
- mad forceeeeeee
kyosho kobra. tiiätkö kunka lujaa mad force menee?
- Oiytfh
80km/h, 3 vaihdetta ja n.2,5hv moottori.
- mooo3
Oiytfh kirjoitti:
80km/h, 3 vaihdetta ja n.2,5hv moottori.
mädi muuten ei mee kuin 65 kmh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522