Mikä RC-auto muksulle?

Isäpappa...

Pitäisi olla sellainen, joka kestää törmäilyä eli hiilikuitua yms. "kisakamaa".
Pitää olla kuulalaakerit, että kestää paljon ajamista.
Pitää olla myös hyvä säädettävä alusta ja portaaton nopea ohjaus, kaasu ja jarru, että on helppo ja tarkka ajaa.
Mielellään harjaton moottori, ettei tarvitse hiiliä vaihdella.
Ja Lipo-akku.

Saako noita oikeita rattiradioita lapsen kädelle?

Sitten pitäisi olla joku kaasun maksimirajoitus. Saako säädettyä trimmeistä?

Ajo pääasiassa hiekkakentällä.

9

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotaintuollaistavihj

      Ota ainakin ohjain kunnollinen heti aluksi, autoja voi aina vaihdella sitten.
      Että olisi kiteen vaihto laittamalla vaan kiinni kuten auton sulake.

      Sitten voisi vaihdella autoja ja muita RC-juttuja sillä samalla, vaikka purjeveneitäkin ohjailla, tai helikoptereita.

      Auto olisi kai sitten noin 100W viritysmoottorinen sähköauto, huiput jotain 80km/h nykyään menevät sähköiset kai..

      • Jgfyhh

        Kyllä noilla uusimmilla harjattomilla saa auton menemään helposti 160 km/h


    • kaikenlaisiaon

      Mutta noista pienistä vielä, millä voi ajaa sisällä, mini-z -autoja oli joskus, sitten oli kamera katolla, sellainen pieni langoton joka lähetti videokuvaa reaaliaikana telkkariin siitä, oli hauskan näköistä.

      Vieläkin pienempiä, micro-mini on, melkein pikkuauton kokoisia jo.

      Ohjain on isoin silti.

    • rc

      osta kyosho mini inferno. huiput autossa on perus moottorilla joku 50 kmh. hinta on 167 euroo. siihe viä harjaton combo eli siihen comboon kuuluu harjaton moottori ja siihen sopiva nopeudensäädin. combolla on hintaa 99 euroo. yhteensä 266 euroo. Orion Carbon LiPo 7,4V 1500mAh akku on sopiva autoon ja laturi tulee ton paketin mukana. kyoshon nettisivuilta löydät varmasti sen combon ja kyseisen akun ja laturin. akulla on hintaa 45 euroo ja siis se laturi tulee mukana. :D

    • edu

      stormer o hyvä läytyy saksasta rc hyvä ja halpa vahva

    • emppu epätoivoinen

      kumpi kannattaa ostaa kyosho mini inferno vai kyosho kobra

    • mad forceeeeeee

      kyosho kobra. tiiätkö kunka lujaa mad force menee?

      • Oiytfh

        80km/h, 3 vaihdetta ja n.2,5hv moottori.


      • mooo3
        Oiytfh kirjoitti:

        80km/h, 3 vaihdetta ja n.2,5hv moottori.

        mädi muuten ei mee kuin 65 kmh..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe