Tietääkö joku, onko kukaan koskaan kokeillut meneekö tavallisen jenkkisängyn (120cm) siis sellainen "patja" ilman päätyjä, jossa jalat vaan kiinni, meneekö sellainen valmiiseen sängyn kehikkoon siis runkoon, missä päädyt joka olisi 120cm????
jenkkisänky 120cm sängynrunkoon?
4
2561
Vastaukset
- .............
No, olisihan 120 cm sängyn runko varsin omituinen tuote, jos siihen ei mahtuisi 120 cm patja - suoraan sanoen älyvapaa.
- mikä minne?
mitä sä olet laittamassa ja minne???
jenkkisänky= runkopatja ja sen päällä joustinpatja.
runkopatja= puukehikkoinen patja johon jalat laitetaan kiinni.
sänky, sängyn kehikko=puinen tai vaikka metallinen raami johon laitetaan yleensä sälepohjan päälle joustinpatja.
Siis, jos olet tunkemassa sänkyyn jenkkisänkyä (lopputulos n metrin korkuinen pisan kalteva torni) niin älä nyt ihmeessä! :D
Sänkyyn saattaa käydä runkopatja, riippuu onko kehikön sisäkulmat miten pyöristetyt.
Sänkyyn käy joustinpatja kunhan laitat sälepohjan.. - :)
Edellinen vastaus oli todella pätevä. Painottaisin vielä kuitenkin että saattaa mennä runkopatja...riippuen sängystä, mutta ei tosiaan välttämättä mene. Jos sulla on sänky mistä tykkäät osta joustinpatja, jos ei oo sälepohjaa osta sekin niitä myydään erikseen.
- Ebdonn
Sama ongelma on tässä meilläkin! Milleistä se on kyllä kiinni, riippuen minkämuotoinen on sänkyrunko. Suorakulmainen runko ja patjat hieman pyöristetyt! Sänkyrungon laidat saisi olla melko korkeat niin se suojaa hyvin runkopatjan varsinkin kuin on villi kissa kotona joka kynsii paljon. Jaloileen ei voi runkopatjaa laittaa koska se jäisi roikkumaan sängyn keskipalkissa kiinni, ei yllä lattiaan asti jaloilla! Tavalliseen tapaan käytettynä runkopatja on ihan hyvä ratkaisu mikäli ei olisi niin hirveän korkea!! Mitata kannattaa tarkkaan ennen kuin tällaiseen ryhtyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622