Tarjolla työtilaa Helsingin Hermannissa kahden ompelijan kaverina. Kyseessä on asuinkerrostalon pohjakerroksessa oleva 63 m2 kolmio, jossa on lisäksi vessa ja pieni vaatehuone. Huoneiden koot ovat noin 22 m2, 12 m2 ja 7 m2, suurimmassa huoneessa on keittiönurkkaus. Kokonaisvuokra on 420 e/kk. Yhdelle tai kahdellekin lisävuokralaiselle löytyy vielä tilaa.
Jos kiinnostuit ja haluat lisätietoja tai kuvia tiloista, ota yhteyttä sähköpostilla, osoite alaitila (a) gmail . com.
tarjolla työtilaa Hki, Hermanni
alaitila
2
276
Vastaukset
- ts
ahaa
- Hamnashida
Hei, onko mahdollista vuokrata yksin kokonainen huone? Paljonko esim pienimmän huoneen vuokra on? Löytyykö laajakaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233