Terve kaikille!
Satuin äsken kiinnostumaan driving simulator 2011 pelistä. Eksyin katsomaan Youtubesta sen trailerin ja iahstuin heti itse peliin. Olen aina ollut kiinnostunut hälytysajoneuvoilla ajamisesta peleissä. Normaalisti olen pelannut esim.GTA IV pelissä hälytysajoneuvoilla. En ole ikinä ollut niin kiinnostunut radalla ajamisesta, joten haluaisin koittaa vapaa-ajoa ja hälytysajoneuvoilla ajamista peleissä.
Haluaisin esittää muutaman kysymyksen driving simulator 2011 PC-Pelistä:
1. Verkkokauppa.com:issa kyseinen peli näyttäisi maksavan 28,90 €. Paljonko peli maksaa muissa kaupoissa(HUOM: EI NETTI KAUPAT) esim. Gigantti, pelikaupat, prisma yms??
2. Suositteletteko, että ostaisin peliin ratin ja polkimet? Onko kyseinen peli täysin huono ilman niitä ( Siis onko peli huono pc:llä pelkillä näppäimillä :)
Ratin hinta saisi olla korkeintaan sen 50 e. ( Tiedän, että se on aika pieni hinta, mutta kyllä kai sillä jonkun ratin saisi.
3. Suositteletko ylipäätäänsä pelin ostamista, vapaa-ajosta kiinnostuneelle.
4. Onko Suomessa kaupoissa myynnissä ambulanssi, poliisi tai paloauto simulaattoria tai muuta peliä? Olisiko se vaihtoehtoinen peli verrattuna driving simulator 2011 peliin?
Toivoisin, että edes joku vastaisi edes johonkin minun kysymyksistäni! :)
Driving Simulator 2011 PC-pelistä (ja ratista ) muutama kysymys
6
716
Vastaukset
- .......
"2. Suositteletteko, että ostaisin peliin ratin ja polkimet? Onko kyseinen peli täysin huono ilman niitä ( Siis onko peli huono pc:llä pelkillä näppäimillä :)
Ratin hinta saisi olla korkeintaan sen 50 e. ( Tiedän, että se on aika pieni hinta, mutta kyllä kai sillä jonkun ratin saisi."
Ei missään tapauksessa kannata ottaa tuollaista halvinta mahdollista rimpularattia. Eli tuollainen muovinen pieni 20-23cm ratti pienellä kääntökulmalla, ohjaustuntuma on epätarkka ja paljon helpompi on pelata näppäimistöllä kuin rimpularatilla.
Nyt esim. Anttilassa on tarjouksessa Logitech DFGT alle satasella, joka on jo iso (33cm), iso kääntökulma ja tarkka ohjaustuntuma. Se on jo lähes yhtä hyvä kuin 2-3 satasen hi-fi ratit (ainoa ero oikeastaan on kumpinta eikä nahkapintaa ratissa), hinta-laatusuhteeltaan paras ratti. Eli kannattaa saman tien hankkia tuollainen, rimpularatti kun lentää roskiin parin tunnin testaamisen jälkeen. - jeesjees
- neor
No driving simulator 2011 on kyllä hyvä, kun siinä n bussi, poliisi, ambulanssi, normi auto, ja ehkä paloauto
- neor
Lisään:
Ei tarvii ostaa montaa simulaattoria, kun siinä kaikenlaisia menopelejä - dpsojpähfohf
voihan niitä ilmaiseksi ladata netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757284
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803089- 572245
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671435Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681379- 571313
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191259Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008