Driving Simulator 2011 PC-pelistä (ja ratista ) muutama kysymys

SP Espoosta

Terve kaikille!

Satuin äsken kiinnostumaan driving simulator 2011 pelistä. Eksyin katsomaan Youtubesta sen trailerin ja iahstuin heti itse peliin. Olen aina ollut kiinnostunut hälytysajoneuvoilla ajamisesta peleissä. Normaalisti olen pelannut esim.GTA IV pelissä hälytysajoneuvoilla. En ole ikinä ollut niin kiinnostunut radalla ajamisesta, joten haluaisin koittaa vapaa-ajoa ja hälytysajoneuvoilla ajamista peleissä.

Haluaisin esittää muutaman kysymyksen driving simulator 2011 PC-Pelistä:

1. Verkkokauppa.com:issa kyseinen peli näyttäisi maksavan 28,90 €. Paljonko peli maksaa muissa kaupoissa(HUOM: EI NETTI KAUPAT) esim. Gigantti, pelikaupat, prisma yms??

2. Suositteletteko, että ostaisin peliin ratin ja polkimet? Onko kyseinen peli täysin huono ilman niitä ( Siis onko peli huono pc:llä pelkillä näppäimillä :)
Ratin hinta saisi olla korkeintaan sen 50 e. ( Tiedän, että se on aika pieni hinta, mutta kyllä kai sillä jonkun ratin saisi.

3. Suositteletko ylipäätäänsä pelin ostamista, vapaa-ajosta kiinnostuneelle.

4. Onko Suomessa kaupoissa myynnissä ambulanssi, poliisi tai paloauto simulaattoria tai muuta peliä? Olisiko se vaihtoehtoinen peli verrattuna driving simulator 2011 peliin?

Toivoisin, että edes joku vastaisi edes johonkin minun kysymyksistäni! :)

6

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

"2. Suositteletteko, että ostaisin peliin ratin ja polkimet? Onko kyseinen peli täysin huono ilman niitä ( Siis onko peli huono pc:llä pelkillä näppäimillä :)
      Ratin hinta saisi olla korkeintaan sen 50 e. ( Tiedän, että se on aika pieni hinta, mutta kyllä kai sillä jonkun ratin saisi."

Ei missään tapauksessa kannata ottaa tuollaista halvinta mahdollista rimpularattia. Eli tuollainen muovinen pieni 20-23cm ratti pienellä kääntökulmalla, ohjaustuntuma on epätarkka ja paljon helpompi on pelata näppäimistöllä kuin rimpularatilla.

Nyt esim. Anttilassa on tarjouksessa Logitech DFGT alle satasella, joka on jo iso (33cm), iso kääntökulma ja tarkka ohjaustuntuma. Se on jo lähes yhtä hyvä kuin 2-3 satasen hi-fi ratit (ainoa ero oikeastaan on kumpinta eikä nahkapintaa ratissa), hinta-laatusuhteeltaan paras ratti. Eli kannattaa saman tien hankkia tuollainen, rimpularatti kun lentää roskiin parin tunnin testaamisen jälkeen.

• jeesjees
    • neor

No driving simulator 2011 on kyllä hyvä, kun siinä n bussi, poliisi, ambulanssi, normi auto, ja ehkä paloauto

• neor

Lisään:

Ei tarvii ostaa montaa simulaattoria, kun siinä kaikenlaisia menopelejä

• dpsojpähfohf

voihan niitä ilmaiseksi ladata netistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3797
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      139
      1583
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1451
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      981
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe