Mulla on tosi huono itsetunto ja muutenkin inhottaa kun kaikki on muo pidempiä ja kaikki on aina kiusannu muo, tällä hetkellä olen juuri ja juuri 170 ja jo kohta 18v.
Onko mitenkää mahdollista saada "teko" pituutta, venyttämällä tai leikkauksella jos on niin sanokaa mistä ja miten?
PS: Älkää kirjottaku turhia kommentteja "Et sä siittä mitään hyötyis".
170
7
138
Vastaukset
- 464646464
Ihan ensimmäiseksi korjaat ryhtisi. Selkä suoraksi, rinta eteen, vatsaa sisään jne. Tämä tuo parisen senttiä lisää. Sitten yrität vaikka löytää sellaiset kengät, joissa on vähän korkoa. Ei kuitenkaan tarvitse ostaa rumia kenkiä niiden korkojen takia.
- black horset 170
må oon 16 ja oon 168cm pitkä mun tuli heti mieleen ku näin sulla aloittajalla ton 170 sama ku mun alushousuissa tossa koko lapussa, joo mulla on nyt pitkät alkkarit ja niissä koko 170.
- 167
Joissain maissa voi tehdä pituusleikkauksen. Jalkojen luut katkaistaan jne... Maksaa monia tonttuja ja tuo parhaimmillaan 5cm lisää pituutta.
Tiedän miltä tuo tuntuu... Itse 16v ja 167cm. Onhan tässä vielä aikaa kasvaa mutya aika epätodennäköistä... - 172cm
ihana..
- alottaja_
Wou Mis tommonen tiikeri asuu? ; ) anna meses ?
- loklhgj
ihQuu hei!!
- ghredfs
oon ite tyttö ja 162cm, eli oot muhun verrattuna sopivan pitunen ellet jopa pitkä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754